Rihaj!
Kapom a Decathlon hírlevelét, és ma egy tök jó dolgot láttam!
Előszöris, tudjátok, vagy emlékeztek rá, hogy mi ez? Vaterán van fent, 45ezerért hirdeti a csóka:
De aki nem szereti a használtat vagy retrósat, na azoknak van a Decathlon! Nézd most meg ezt a képet:
Aki tehát Camping biciklire vágyik, de egy kicsit ráncfelvarrottabb verzióban, NINCS GOND! Irány a Decathlon! És jó, mert már 119.990.- Ft-tól kapni lehet!
Tudom, hogy a LAci Today egy humorlap, de ez mos' komoj vótt!
Ennyié má illik kapni rendes bringát, de ez meg azé ennyi, mee ilyen félbehajthatós! Há ez is valami!
(forrás: http://mydecathlon.hu/kerekpar/termek/tilt_5_osszecsukhato )
Egyébként tök jó, mert "vázba integrált lámpa" van benne! Ez egy olyan szinten nélkülözhetetlen dolog, mint matyóhímzés a lélegeztetőgépre, de a lényeg, hogy kapni lehet! Kár, hogy ennyiért csak az elsőt sikerült beintegrálni, igazán figyelhetnének a hátsó ledek az üléstartó rúd hátuljából. Azért nem magából a nyeregből, mert ha dagadt vagy, rálóg a segged és kitakarod, vagy ha nem vagy dagadt, de kabátban vagy hosszabb mackófelsőben vagy zakóban nyomod, akkor is kitakarod.
Ha meg azt vesszük, a kor technikai fejlettségéhez képest, akkor meg a Campingbicónak is integrált lámpája van, csak hátul. Ráadásul azon sárhányó is van.
Aszongyák még, "ajánlott mindennapos városi közlekedésre".
Én meg aszondom, télleg nincs rajta sárhányó. Nedves időben szutyok leszel mint az állat, de nyilvánvalóan pluszpénzért kapsz hozzá sárhányót is. Persze én is sárhányó nélkül árulnám, mert úgy jobban néz ki.
Ezzel együtt, még mindig megéri ez a bicaj. Ha kiszámolom, hogy én havi harmincezerért tankolok, és AZÉRT veszek ÖSSZECSUKHATÓ bicajt, hogy a csomagtartóba tegyem, azaz az út felét kocsival, másikfelét tekerve nyomom le: tegyük fel, ezzel megspórolom tehát a benzinköltségem felét, azaz havi tizenötezret.
HÁ AKKÓ NYÓC TEEEJES HÓNAPON KERESZTŰ MINDEN NAP ezzel kee közlekeggyek, hogy nagyábó behozza az árát!! Esőben meg tűzőnapon negyven fokban meg minden.
Azt viszont mindenképpen el kell ismerni, hogy ez nem csak ráncfelvarrás a Campinghez képest, hanem egy technikai előrelépés. Nem a V-fékre gondolok, hiszen ezeknek a kis bicóknak elég lenne a kontra oszt jóvan.
Hanem hogy SZERSZÁM NÉLKÜL ÖSSZECSUKHATÓ!!!!
Ez óriási előrelépés.
Mindenképpen.
Akkó mos' mennyé vissza a fentebbi fotóra, osz' nézzed meg, hogy a Campingbicó közepén ahol össze van csavarozva, milyen pillenpatty van?
HÁBAKKER, ez kézzel mozgatható! KARDOMBA DŐLÖK!
Má harminc éve is szerszám nékű vótt összecsukható!!!!
Jó, az újabbon van váltó. Ma már mindenre raknak váltót, mert kell. Városi körülmények között viszont az van, merthogy ezt városi közlekedésre tervezték, hogy részben bicikliúton mész, részben járdára kényszerülsz (és remegve bízom abban, hogy úttestre ilyennel nem merészkedsz), szóval nem kell nagy sebességekre számítani, így tehát VAN váltó, de ugye, mint a matyóhímzés a lélegeztetőgépre: azé jó, ha van. Kell is rá.
Szóval, mi kerül ezen 120ezerbe? Lehet, hogy a HI-TEN váz? De valószínűleg nem a Marson bányásszák az alapanyagát, szerintem a sima alu bicaj is jó ebben a kategóriában.
Aki egyébként vágyik valami forradalmi fejlesztésre, annak a fenti TILT5 típus helyett javaslom a TILT7 típust, amiben bizonybizony már szíjhajtás van, meg van rajta sárhányó, és a fölöslegesváltó is már automata rajta, ez a gép csupán 50ezerrel kerül többe, tehát 169.990-től már van az is!
üdv,
Laci Today
ps: lapzárta után vettem észre, hogy a Campingbicón beleintegrált kitámasztó is van, szemben a dekatlonos százhúszezressel. Meg beleintegrált kontrafék, ami nem csúszik esőben. Meg ráintegrált sárhányó de azt már írtam, és nyeregtáska. Viszont, a csomagtartót nem vettem észre.