HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Attól függ...

2013.02.04. 14:05 Laci Today Magazin

Rihaj!

Nézzétek meg ezt a fotót:

szeg.jpg

Egy kedves Olvasóm B.Gabriella ezen a fotón felindulva az alábbi véleményt nyilvánította:

"Rettenetesen lokálpatrióta vagyok, imádom a városom, ahol élek. Büszkén mesélek róla, mutogatom, ha arra kerül a sor. Szeretem a szép,-jó fotókat, Szegedről is.
DE.
Nagyon unom azokat a képeket, és semmire sem tartom, amik úgy mutatják be az adott várost, az adott helyet,- tájat, ahogy egyébként a valóságban SOSEM látom, és más sem láthatja. Mert a lámpasor NEM csillog úgy, és nem látunk késleltetett exponálással sem. Nem igazi, kikent kifent hazugság. A jó fotó NEM ilyen. De sajnos tömegével kerül fel ide is, és lájkolják, hogy hű meg ha de széééép... De nem olyan!!!!"

És hát igaza van!
De azé  annyit hadd jegyezzek meg, hogy bár a hazugsággal én sem értök egyet, de ahogy ő is élt a fordulattal, én is: "DE", azaz van a művészet, ami adott esetben picit túlértékelhet (vagy éppen alul).
Hiszen ugyanazt a dolgot szubjektíve többféleképpen is be lehet mutatni, ott van például a gombás vaddisznópörkölt áfonyával:

"Kedves Édesanyám!
Igazán örültem, hogy a hétvégén hazalátogathattam, és végre hosszú idő után újra ehettem a kedvenc pörköltemből úgy, ahogyan a legjobban szeretem!
A pörkölt annyira finom volt, hogy aznap egész délután emlegettem, és még másnap is többször eszembe jutott.
Öleli:
legidősebb fia, László"

és ugyanez másképp:

"Öcsém, hétvégén megin' anyámná ettem, ő zsírral csináája a pörkőttet, najon ott volt, igaz, utána egész délután széjjelfostam az agyam, de még másnap is fosigáltam párat, de megérte!"

Tehát ugyanarról a pörköltről van szó, más-más megvilágításban...

Szóval én is csináltam sima egyszerű pusztáról színekkel túltelített fotót mert úgy tetszett, arany színű kalászokkal, gyémántkék éggel, de szerintem ez nem hazugság, csak másfajta látásmód, vagy mint mikor elzongorázod a Hejtulipántulipán c. nótát, csak másképp, ezt úgy mondják ráimprovizálsz, attól még nem hazudsz, csak másképp adod elő, mint ahogy van.

Üdv!
Laci Today

ps. a fenti hírekből egy szó sem igaz, anyám három éve halott.
Azt a finom pörköltet a feleségem csinálta tegnap.
És igen: NEM BÁNTAM MEG!

pps: Kedves Gabriella, a fenti látvány úgyegyébként szabad szemmel is látható!
Késő ősszel, tiszta időben, napnyugta után kevéssel, ha iszik az ember némi vodkát pár marék andaxinra.
Sőt! Még olyanabb is!

11 komment

Címkék: pörkölt látásmód

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr545062281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2013.02.04. 14:20:53

Lacikám, mint minden, ez is egyénfüggő. Én kissé kezdek besokallni ettől a kiszínezett világtól, de tény, hogy néha leszarom. Ma nem :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.02.04. 14:27:49

@Dr. Körömlakk ®: akkó má ketten vagytok, mert van ez a szegedi lány, a Gabriella, őt nem ismered, és már vagy TE IS, asszem Szegedről, így tehát már három közös dolog van Bennetek:
-nembírjátok a színt
-mindketten szegödiek vagytok
-közös gyermeketek van és Áginak hívják.

Pretek 2013.02.06. 17:23:34

Lacikám, azok a lyányok inkább szögediek lesznek, mintsem szegödiek. Bár ki tudja...

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.02.10. 20:03:16

@Dr. Körömlakk ®: oké: csiribú-csiribá....legyél fűcsomó! mi a másik két kívánságod? :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.02.11. 10:51:22

@Pretek: há émmá énsem tudom!

@anica inkognitóban: csak akkor akart fűcsomóvá lenni, ha érti, de nem érti, érted?

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.02.11. 19:45:02

@Laci Today Magazin: mámmindegy..:D meg különben is: így legalább oxigént termel, nem fogyaszt :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2013.02.12. 11:14:05

@anica inkognitóban: Maga egy rosszindulatú varászlólány, mi? Mit tud még?
süti beállítások módosítása