HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Figyelem!

2012.10.26. 21:02 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ma péntek van, de tegnap megkérdezték tőlem, milyen nap van, és sehogy sem jutott eszembe, csütörtököt mondtam.

Voltatok már edzőteremben? Mármint sokféle edzőterem van, én most arra gondolok, ahová gyúrni jár az ember.
Mindig előfordul ott néhány nagyobbra gyúrt példány, ezek nem csak nagyobbak, de elő is adják magukat. Fújtatva emelik a súlyokat, csapkodják hogy halljad, amikor meg épp nem gyúrnak, akkor mászkálnak peckesen a teremben fel és alá, mint gorillavezér a territóriumán, hogy lássad kidolgozott testüket. Egyszóval: próbálják felhívni magukra a figyelmet.

És rájöttem, hogy ilyen csak a gyurmateremben van. A futók, kajakosok stb csak sportolnak szépen, de van ez a kigyúrt negyvenötös korosztály gyantázott mellkassal, és fújtat, csapkod zörög.  De minek? "ÉÉÉN MÉÉÉG ITTVAGYOOOOK!!!!" jeligére?

És a többi sport képviselője miért nem kiabál?
Elgondolkoztam, egyéb sportokban miféle hangoskodással, vagy egyéb jelzéssel lehetne felkelteni az emberek figyelmét.

FUTÁS
Elmentem futni. Hát így estefelé, sötétben. Futok-futok békésen, morfondírozok, mitévő is legyek, amikor kisebb embercsoportra lettem figyelmes. Buszmegállóban várakozók.. MEGVAN!!!
Amint kocogtam-közeledtem feléjük békésen, egyszercsak telitorokból ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-t üvöltve, teljes sebességgel elrohantam mellettük, trappolva.
HATOTT!!!! Sötétben is kivehető elkerekedő szemek, meg minden. Visszafelé jövet már új embercsoport állt a megállóban, a telefonomon elég erős elemlámpa van: jól a szemükbe világítottam, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-t ordítva elrohanva mellettük trappolva.
Ezt megcsináltam még párszor, aztán a Pomázi Polgár rendőrségi hírek rovatában megjelent egy cikk, hogy van egy csendes őrült, aki pont, hogy nem csendes, azonosítani nem sikerült még, mert mindig a sötétben jön elő, de aggodalomra semmi ok, senkit nem bánt. Főleg buszmegállókban rémisztget várakozókat.
Na. Úgyhogy most változtatok az útiterven és jöhetnek a HÉVmegállósok!

A HOSSZÚTÁVFUTÓ MAGÁNYA
(igen, nyilván nem sokan olvasták, de ez egy könyv címe)
Hosszútávfutóként nehéz figyelmet felkelteni, hiszen lakott területen kívül közlekedsz.
DE CSAK TALÁLSZ EGY TÁVOLSÁGIBUSZ MEGÁLLÓT!!!!

ÚSZÁS
Úszás közben nehéz ordítani. Én víz alatt szeretek úszni: minél hangosabban kiabálok, annál nagyobb buborékok jönnek a fejemből, mintha képregényhős lennék. De ebből a felszínen mit sem hallanak.
Elemlámpázhatnék a telefonommal, mert vízálló, de ott eleve világos van, nem jó.
Addig-addig gondolkodtam, hogy rájöttem: pillangóúszásban rettenet vizet lehet szanaszétfröcskölni!
Az eredmény egész gyorsan bekövetkezett, általában nyugdíjas korú hölgy úszók veszik észre először az embert. Rosszalló tekintettel átmennek a másik sávba. A végén az ember körül kiürül a sáv, ilyenkor jön a neheze: AKKORÁT már nehéz fröcskölni, hogy a szomszéd sávban is figyelmet kelts fel.
Az úszómester meg nagyon gyorsan ki tudja zavarni az embert a vízből.
Egy másik figyelemfelkeltési lehetőség egy látványos fuldoklási jelenet. Rémisztő, hogy az emberek mennyire érdektelenek, próbálkozásaim során kétszer VALÓBAN megfulladtam!

SAKK
Sakkban nehéz dolga van az embernek. Előszöris, csendben üldögélve két ember csinálja, bent a szobában.
Első lépés: vidd ki a sakkot a természetbe! Társasház terasza, metróaluljáró, suliaula*, tökmindegy csak lássanak sokan. Vigyél magaddal egy kutyát, néha fennhangon barmold le, amiért rossz tippet adott.
Kiabálj, hogy ADJ, KIRÁLY, KATONÁT!
Minden lépésnél sóhajts nagyokat.
Ne üsd ki az ellenfél bábuit, hanem lődd szét őket egy félautomatával.
Amikor az ellenfél leüti egy bábudat, nyomj le neki egy irdatlan maflást.
Amikor nyersz, ordítsd, hogy "MATT!! ÉS MOST NEM A BÁMÉSZKODÓ CSÚNYA NÉNI ARCÁRA GONDOLTAM!!!"


BÁZISUGRÁS
Bázisugrással bajban van az ember, magasról ugrik, gyakran sziklaperemről, ahol a madár se jár.
Érdemes tehát nagy forgalmú területen (pl tüntetéskor) magas épület tetejére kiállni.
Onnan elkezdesz kiabálni, és amikor már megfelelő létszámban plusz mentők, tűzoltók drukkolnak hogy NE ugorj le, egyszercsak leugrasz, és mindenki megrökönyödésére kinyitod az ejtőernyődet, "CSAK VICCELTEM" felkiáltással.

SZINKRONÚSZÁS
Szinkronúszásban könnyű a dolgod. Fellépés van, ötezer néző, és te pont, hogy MÁST csinálsz, mint az összes többi.

KAJAK, KENU, KIELBOAT
Kajakban és kenuban nincs más dolgod, mint telitorokból énekelni: "O SOOOLE MIO"
Kielboatban hátrafelé evez az ember, tehát abban azt énekled, hogy "OIM ELOOOS O"
Vagy bármit, csak fordítva.
Ami viszont TÉNYLEG megtörtént, hogy én kajakoztam heti négyszer, és szép időben bizony lányok napoztak a stégeken, nemegyszer félmeztelenül, ám sajnos hason fekve. Hiába kértük volna mi fejlődő kamaszfiúkák, hogy mutassák meg a cicijüket, ezért csak közel eveztünk a stéghez és a kajaklapáttal totál beborítottuk őket jéghideg Dunavízzel. A reakciójuk KIVÉTEL NÉLKÜL az volt, hogy felugráltak és ordítoztak.
Mi meg tátottuk a szánkat kerek szemmel...

GÁTFUTÁS
Gátfutásban eléggé megvan kötve a kezed, tehát nem is futóként, hanem a gátfutás indítójaként tudod felhívni magadra a nézők figyelmét. A legegyszerűbben talán úgy, ha a startpisztollyal nem a levegőbe lősz, hanem lelövöd a hozzád legközelebb esőt, "szerintem úgyis kiesett volna".

FOCI
A focit nem hagyhatom ki, alap, de nincs ötletem. Fociban már mindent elcsépeltek.
Földre kerülhetsz törött lábbal, megállhat a szíved, beléd vághat a villám - mind lejárt lemez.
Talán, az egyetlen ötletem figyelemfelkeltésre játékosként, hogy NEM köpködsz, illetve próbálkozol, hogy NE legyen négy árnyékod.
Másik lehetőség meccs közben füvet nyírni.
Vagy beterelni kétszáz birkát legelni.


JÉGKORONG
Fogsz egy zsák homokot és elkezded felszórni meccs közben a pályát, mert rohadt csúszós és balesetveszélyes.

BÁRMILYEN KÜZDŐSPORT
Az első kör utáni szünetben feljelented a másikat bántalmazásért, könnyű testi sértésért. Látleletet vetetsz a sportorvossal.
A második körben megpróbálod elintézni verekedés nélkül a dolgot. "biztos meg tudjuk beszélni"

EGY VALÓS TÖRTÉNET
Sikeresen felhívtam magamra egy egész uszoda figyelmét. Nem direkt. A Komjádiban történt.
Főiskolás voltam, főiskolák közötti úszóverseny volt. Az elején bemondták egyenként a neveket a hangosba, ki hányadik körben melyik rajtkőről indul. Nem egészen figyeltem oda, hogy a hetedik kör kettes kő, vagy a második kör hetes kő.
Aztán lement az első kör.
Felállt a csapat a második körhöz. A hetes rajtkő üresen maradt, de nem tűnt fel. Ekkor megszólalt a hangosbemondó:
T.LÁSZLÓT KÉRJÜK A HETES RAJTKŐRE!
Bakker ez nekem szól! Aztán annyira futottam, hogy ne tartsam fel a versenyt, hogy útközben lerúgva a papucsomat, túl nagy lendülettel érkeztem a kőre és nemigen tudtam megállni rajta. Közben, mert látták hogy érkezem, elkezdtek visszaszámolni, hogy 3 - 2 - 1, és én akkor értem oda.
Mindenki várta az indítást, én meg felugrottam a kőre, és a lendület miatt majdnem be is estem.
Ha indították volna a versenyt, még el tudtam volna rugaszkodni, de mivel látták, hogy egyensúlyt vesztettem, meg gondolták várni, hogy megálljak rendesen. De én egyfajta határvonalon voltam a billegés és beesés között, veszettül köröztem a levegőben a karjaimmal. Két srác, mivel ugye folyt a visszaszámlálás és én jöttem nagy svunggal, elrajtolt, mert azt hitték, hogy indítás volt. Én jópár másodpercig küzdöttem még, hátha fel tudok állni, de nem sikerült, csak köröztem a karjaimmal, az egész uszoda engem lájkolt. A végén beestem, és újra kellett indítani a mezőnyt.


Üdv!
Laci Today

*- gyerekek, ez a SULIAULA, ez úgy néz ki, mintha nem is magyar szó lenne, nem? Mondogasd sokszor gyorsan egymás után: SULIAULA SULIAULA SULIAULA SUNAMUNA SULIAULA SULIAULA SULIAULA
(észrevetted a hibát?)

1 komment

Címkék: komjádi figyelemfelkelés

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr684872110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása