HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

aprócseprőségek

2012.05.24. 22:01 Laci Today Magazin

Rihaj!

Elnézést a mostanábani pangásért, tavaszi fáradtság van. Übernihil. Plusz semmi vicces nem történik.

Eltekintve néhány kivételtől:

A kétoldali biciklista
Üzenem az ősz hajú biciklistának, aki jött szemből én meg félrehúzódtam előle, hogy AZ ÚTTESTNEK KÉT OLDALA VAN, DE NEM AZÉRT, HOGY CIKÁZVA MINDKÉT OLDALÁN TEKERJEN!!! Politikai hovatartozástól függetlenül a jobb oldalon kell közlekedni.
És véletlenül se gondóója, hogy tiszteletből álltam meg. Csak nem akartam, hogy nekem jöjjön. Nem a testi épségéért aggódtam, csak frissen volt lemosva a kocsi. Nem akartam, hogy összevérezze nekem.

Lebilincseltem egy nénit a tolvajtudásommal
Bejött egy kedves idősödő női hölgy az irodába, biztosítást kötni:
-És ez a biztosítás a csomagra is kiterjed?
-Igen.
-Nézze, ezt a kedves kis lakatot kaptam rá az unokáimtól! Számzáras! Ön szerint ez segít?
-Elkérhetem egy percre?
-Tessék!
-Látja, öt másodpercbe sem telt kinyitni…
-HARKH!!!
-De ha ez megnyugtatja, nem a lakatot szokták kinyitni, hanem a csomagot kompletten ellopni az utastérből.
-TE JÓ ÉG!
-Sokkal jobban jár, ha lelakatolás helyett inkább a csomagtartóban tartjaa csomagját, nem látható helyen.
(Ja, mert autóval mentek Toszkánába négy napra)

Éhes disznó makkal álmodik
Talán már említettem, hogy nem mindig hallok tisztán, Benczik doktornő nagy örömére, aki hegyezi a belsőfülem egyik halócsontocskájára a szikéjét, de nem adom magam, amíg bele nem megy, hogy hajlandó ezt az állítólag kicsi és jelentéktelen műtétet nekem ALTATÁSBAN elvégezni.
(neki az az álláspontja, hogy „László! Legyen már férfi!”, az én álláspontom meg, hogy én ébren közel nem engedem csillogós éles eszközökkel a kezében, az hótziher)
A lényeg, hogy süketségemben tovább léptem eggyel.. mármint fokozatában:

úgy adom elő, ahogyan hallottam, különben nem vónék érthető.
Kollegám kérdez egy íróasztallal odébbról, rossz akusztikai körülmények között:
-Makkot lehet felvinni gépre?
-Micsodát?
-Makkot!
-Mekkora marhaság.. én az enyémet mindig magamnál tartom…
-NEM MAKKOT, HÜLYE, hanem MANGÓT!
-Mangót, persze, én is vittem fel.
(kollegám felpattan, odarohan, elkezdi zsibizni a vállamat)
-Megverlek bmeg!
-DE TÉLLEG!! AU!!! BRAZÍLIÁBÓL HOZTAM ASSZONYPAJTÁSNAK 1 MANGÓT, ÁU!!!, 1 PAPAYÁT, ÁÁÁ!,  1 ANANÁSZT, AU!, 1 AVOKÁDÓT, ÁÁÁÁÁ!!, meg cukornádpálinkát de azt bőröndben mert folyadék, AU!!
-NEM MANGÓT, TE SÜKET!!!! HANEM MANKÓÓÓÓÓÓT!
-Ja mankót? Mankót minden további nélkül. Anélkül menni se tud. Persze hogy felviheti. Nem kérdés.


Peti nevelésmódszertant les el apukájától:
-Apa, gyere, mutatok valamit!
-Mindjárt, várj egy picit…
-Ne kelljen számolnom! Eeeegy… !

Peti prostituálódik és a szeretetemre apellálva hozzám bújik:
-Apa, szeretlek!
-Én is!
-Veszel nekem vámpírfogat?

Zárásul pedig egy felismerés
Erre egyébként ma jöttem rá. Hogy MI A BAJ A LENGŐAJTÓVAL?
Rohadtul nem lehet becsapni.
Semerről!

Üdv!
Laci Today

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr234544597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alil 2012.05.24. 22:36:35

mé, csak nem megpróbáltad??:)))) elképzeltem...:))) óriási:))))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.05.24. 22:47:03

@Alil: hát majdnemhogy dehogynem! De végül csak álltam mellette, néztem, ahogy mennek rajta ki-be, és egyszerűen megvilágosodtam kipróbálás nélkül.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.05.25. 15:19:26

@Simone Lewis: :-D pedig se nem saját fejlesztés, se nem új, én már jó régen hallottam :)

Alil 2012.05.25. 18:36:31

sztem úrhölgyet akart írni, csak elrontotta...:))))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.05.25. 19:55:05

@Alil: idősödő női hölgyet akartam írni és asztat is írtam punktum

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.05.25. 19:59:49

@Alil: nyelvújítok.
simán.
a legelső nyelvújításomaz volt, még száznegyven éve, hogy "megy ez, mint a paripakacsák", és ne értetlenkedjetek.
A kacsák bazira tudnak menni!
Pláne, ha egyenesen paripakacsákról van szó!
Na.

Alil 2012.05.25. 21:20:57

de idősödő női úr nincs a szótáradban, remélem:P

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.05.29. 08:51:30

@Alil: van, de az Általad Idősödő Női Úrnak nevezet fogalom valójában a "vén buzi" kifejezést takarja.

@anica inkognitóban: nem ez vótt a cél :)
süti beállítások módosítása