HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Peti Jelentkezik - Új bicikli!

2012.04.03. 21:34 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa ötéves kisfia, játékarc és mókásmuki, és hetente egyszer én írom apa blogját!

Képzeljétek, kaptam új biciklit! Anyával és apával és Eszterrel elmentünk a Decathlonba, aminek a kertjében nyáron egy csomó sátor van és bementem és az egyikben repült egy szúnyogpók, és van ott egy csomó bicikli és én választhattam!
Volt piros-fekete, rajzfilmfigurás, meg volt kék-narancssárga munkagépes, azon volt egy sárga villogó is ami tetszik, és volt egy fekete-kék kalózos bicaj, és én a pirosfeketét kértem, mert azon van lámpa!
Aztán anyáék mondták, hogy lámpa mindegyiken lehet, ne az alapján válasszam ki, hanem, hogy melyik tetszik a legjobban.
Hát a legjobban a kék-fekete tetszett, mert az kalózos, van rajta igazi halálfejes matrica is, és Eszternek a Karibtenger a kedvence, úgyhogy kalózbiciklit kértem, lámpával.
És akkor bemondták, hogy technikai okokból nem tudunk kártyás fizetést elfogadni, anya meg a fejéhez kapott, hogy csak kártyánk van, én pedig megijedtem, hogy most hogyan lesz új biciklim?
Aztán anya odaadta apának a kártyát, Eszter meg kérdezte, hogy:
-Anya, ez a SZÉP-kártya?
és apa meg se várta, mit válaszolna anya, hanem közbeszólt:
-Nem, Eszter, egy JÓ kártya.
Aztán elszaladt pénzt felvenni a kártyáról.
Kocsival akart átgurulni az Auchan boltba, ahol van automata, de nem indult az autó. Meghalt az akkumlátor, pont most.
Ezért apa átszaladt gyalog az Auchan boltba pénzt felvenni, és visszaszaladt anyának odaadni, és mivel mindjárt estenyolc, utána elszaladt a Norauto-ba akkumlátort venni, mert már régi volt azért lett vége.
Aztán lihegve a Norautohoz ért, de az addigra zárva, akkor elszaladt az Auchan boltba, hátha az még nyitva van. Kiderült, hogy este tízig nyitva van, ami tök jó, mert mi közben anyával és Eszterrel megvettük nekem az új kalózbiciklit, és én tökre örültem neki, de annyira, hogy anyát össze-vissza ölelgettem a parkolóban. Puszit is kapott. Már csak mi voltunk addigra, mert már bezárt minden.
Apa még az Auchan boltban nézegette az akkumlátorokat, nem tudott választani. Volt "Auchan" márkájú, meg egy másik, amin egy szuper vadászrepülő van, egyiket sem ismerte, viszont kényszerhelyzetben volt, haha!
Én meg közben az üres parkolóban tekertem, tekertem, tekertem, aztán leszálltam és megpuszilgattam az új biciklit, mert tök jó, aztán tekertem tovább.
Anya szerint jó nekem ajándékot venni, mert olyan kis hálás vagyok.
Szerintem is jó nekem ajándékot venni!
Aztán apa odaért, eléggé el volt fáradva, addigra már egy csomót futkorászott mindenfelé, és a végén tökjó, mert a vadászrepülőset vette meg, kérdeztem, hogy dejó, és repülni is tudunk majd?
De mondta, hogy hagyjam békén, és elővette a villáskulcsot, amit szintén vett, mert az új és jó autók egyik hátránya, hogy nem tartunk benne szerszámot.
Eszternek nagyon tetszett, "tizeskulcs" a neve, és amikor apa befejezte a szerelést, utána Eszternek adta a villáskulcsot. Most Eszternek az a kulcstartója.
A rossz akkumlátort meg a bicajt betettük a csomagtartóba, csak még előtte apának meg akartam mutatni, hogy milyen jól tudok bicajozni a sötét parkolóban.
És tökre mentem is, és akkor, HOPP, hát igaz, hogy csak egy autó volt ott, a mienk, hát egy picikét nekimentem a szélének.
De nem volt baj, mert nem estem el, csak apa morgott, hogy összekarcoltam.
Szerencsére nem nagyon látszik.
Meg, én meg mondtam, hogy azért is nem baj, mert a másik oldalon is karcos, mert még télen rajzoltam rá kaviccsal.

Aztán hazamentünk, és sajnos már aludni kellett, mert késő volt, de azóta is minden nap kimegyünk bicajozni, és ma is voltunk kint, ma a Spar parkolóba mentünk, mert ott nincs senki, csak én, és lehet bármerre kanyarogni.
Itt van két fotó az új bicajról, az elsőn látszik, hogy milyen gyorsan tudok menni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezen a képen meg állok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, igen,az első lámpát leszedtük, mert zavart a dudálásban!

Sziasztok
Peti
utóirat: bocsánat, rosszul emlékeztem, NYÁRON rajzoltam rá kaviccsal!
Itt a történet, apa megírta:
http://lacitoday.blog.hu/2011/07/05/eltemettuk

2 komment

Címkék: peti bicikli új jelentkezik

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr184362125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.03. 23:20:47

nem baj, mert a másik oldalon is karcos, mert még télen rajzoltam rá kaviccsal .?? :DDDD hát, úgy látom, zajlik..:DDD

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.04.04. 10:53:52

Peti! én "a fekete villám" nevet adnám neki...de apa ennél biztosan kreatívabb névadó :)
süti beállítások módosítása