HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 46.

2012.03.08. 22:39 Laci Today Magazin

Rihaj!
 

Kérem olyan ajánlatkérést kaptam telefonon,hogyaszongya:
-Március 19-től április 07-ig érdekelne Zürich.
-Rendben, máris nézem!
-Csak egy árat mondjon, durván!

Hát majdnem mondtam, hogy "hatvanhétezer, b..meg!" de végül maradtam az udvarias verziónál.

Ja, tényleg, SOK BOLDOGSÁGOT minden lánynak, nőnek, asszonynak, csajszinak, és mindenkinek aki nőnek érzi magát! (MÉG IDŐBEN kívánom, a poszt írásakor épen március 8 este fél tizenegy van)


Na csapjunk a hírek közé:

BELFÖLD

Mesterházy: 2014-re elég erősek leszünk
LT: ezt benézte, 2012 világvége!

Népi kezdeményezés a családon belüli erőszak megfékezésére
LT: hogy az ember már a saját fiát/lányát sem r/dugdoshatja kedvére?!

Állami garanciát kaphat a BKV
LT:a Malév csőd előtti állapota jut eszembe...

A Kossuth téren, a Múzeum kertben és a Várban lesz hivatalos március 15.
LT: az ország többi részén tehát ez a dátum elmarad

Egész héten kitart a tavasz 
LT: BLŐDLI, én tegnap a ragyogásra való tekintettel motorral mentem, tavaszhoz öltözve, és lefagytam róla!

Két holttestet találtak egy padlásfeljáróban
LT: várták a liftet, az meg nincs is.

Orbán sok dollárt várhat Indiától
LT: erről egy századeleji aforizma jut eszembe, amikor fenyegetik az adóst:
-Nézze, ha nem fizeti ki a tartozását, elárvereztetem a házát!
-Nyugalom, minden pillanatban pénzt várok!
-Szabad kérdeznem, hogy kitől?
-Bárkitől! És nagyon várom!

Apróbetűs részben duplázták meg a tandíjat - az angolnyelvű képzésekért külön díjat szednek
LT: fiatalok és egyetemisták: azaz még jó a szemük és tudnak olvasni.

márc.06:Tűz Pomázon, egy halott, három sérült
LT:az semmi, ma meg jövök haza, már sötétben, nézem: narancssárga az ég alja. Arra kerültem: hát ég a domboldal.  Minnyá kinézek, mi a helyzet.
Aha, még mindig ég, két villogó áll nem messze tőle, akkor legalább 8 tűzoltó próbál eloltani egy domboldalt. Azt mondom, lelkesek.

A gyerekek előtt verte meg az óvónőt
LT: képzeld ha inkább azt mutatta volna be nekik, hogyan készül a kisbaba

Újabb oldalak plágiumgyanúsak Schmitt dolgozatában- már csak 12 oldal forrása hiányzik
LT: ha a többit összelopta, szerintem nem volt hülye tizenkét oldalt sajátmaga megírni, meglesz az, tessék keresgélni tovább!
Schmittet szerintem leírhatjuk. Ezzel a névvel Magyarországon semmi esélye. Max, ha fénymásolószalont nyit.

Zsalutábla ölt meg egy munkást Érden
LT:előszöris "muskétás"nak olvastam, másodszor pedig, mert a zsalutáblák túl sok krimit néznek,meg lövöldözősjátékot számítógépen!

12 évet kapott az élettársát megfojtó férfi
LT: ja, jut eszembe az öreg és a hosszú házasságban megkeseredett Kohn, amint kifakad ősz hajú feleségének:
-Drágám, ha az első alkalommal, amikor rajtakaptalak a házmesterrel, főbe lőttelek vóna, mán szabad lehetnék!

315milliót költ PR-re a miniszterelnökség
LT: (az eredetiben nagy M-mel írták, nálam sajnos nem működik a SHIFT gomb miniszterelnökség-kontextusban)
Hát én azt mondom, költhetne ennyit LT-re inkább.
Cserébe írnám nagybetűvel. Az egész séget!

HOPPÁ!
Ezek eddig,  nem a BELFÖLD volt, hanem a CÍMLAP!
Franckarika. Minnyá tizenegy óra.. má nem írom újra...vegyétek Belföldnek!

És most látom,mert a BELFÖLD után mindig a BULVÁR jön, hogy az indexen megszűnt a BULVÁR!
Biztosan magas volt a sótartalma. Azt mondják, a chipsadó követeztében elkezdtünk mi magyarok egészségesebben táplálkozni.
Hát töredelmesen bevallom: mi tök ritkán ettünk chipset azelőtt is. Néha igen, de néha most is. Viszont chips ide vagy oda, én ma csípős-marhahús ízesítésű vietnami zacskós tésztát ebédeltem, vacsorára meg virslit és utána zsíroskenyeret, jól megsózva. Mert szeretem. (VAN itthon rendes kaja, valamilyen csirke, MEGVAN, sztroganoff, meg asszonypajtás csinált valami salátát is,de nekem meg erre volt gusztám és kész).
Mondta is, hogy kár belém.

GAZDASÁG

Érdekcsoportok irányítják az államot
LT: tessék mondani, erre mos' teccettek rágyönni?

Új fapados jön Budapestre
LT: még nem elég?

A vártnál több amerikai került utcára
LT: mert hányan VÁRTÁK, hogy utcára kerüljenek?

Idén drágább lesz a húsvét
LT: Nekem mindegy, csak nagypénteken ne feszítsenek keresztre.
Vagy, ha igen, garantálják, hogy három napon belül gyógyuló sérüléseim lesznek csak.

Tovább esik a forint árfolyama, az állampapírpiacon minipánik volt
LT:értelmezem a MINIPÁNIK szót: amikor elkaptam megboldogult Bajuszt, a roborovszki törpehörcsögünket a grabancánál, akkor ő ijedtében egy velőtrázót sikoltott.
De ebből mi csak egy CINC-et hallottunk, és nemigen foglalkoztunk vele. Ki kellett venni a ketrecéből takarítás miatt és kész.

Februárra összejött az éves hiány fele
LT: JÓK VAGYUNK!

Újabb százmillió tűnt el Monokon
LT: százmillió micsoda?
Forint, vagy cigány, vagy kékfehércsőrű farokbillegetőbegy?
Valószínűleg Forint. Ez esetben, a "jóidőben-jóhelyen" elve alapján, deszeretnék jó-időben-Monokon-lenni!


Váratlanul csökkent az ipari termelés
LT én azt mondanám, válság van,az emberek kevésbé költenek, kevesebb termelésre van szükség. Mit értünk VÁRATLANUL alatt?

Nem mozdult a Forint
LT: meg van teljesen halva

TECH, TUDOMÁNY

Megérkezett az Alienware M18X, a "laptopok Hummere", de mi kerül rajta egymillióba?
LT: például nem szakad be alatta a jég

Órákig elérhetetlen volt a Facebook
LT:tisztára idegbetegek is voltunk mind!

A férfiak szívesebben olvasnak a wc-n
LT:múltkor egy haveréknál komplett rejtvényeket találtam, rákérdeztem és az asszonyé.

Minden harmadik gyerek kevés jódhoz jut
LT: még jó, hogy csak két gyerekem van!!!!

Ritka hópárducokat fotóztak a Himalájában
LT: mármint ezek nem ÉPÍTETT hópárducok, mint a pomázi házunkelőtti hókrokodil és hóelefánt tavalyelőtt, hanem igazi párducok , csak kifogyott a festék

Az alvás minősége javul a korral
LT: nemtom, állítólag horkolok mint az állat, de engem ez baromira nem zavar. A feleségemet annál inkább. A férfiak hamarabb halnak, mint a nők, tehát ha a feleségem megéri azt a kort, amikor már én nem leszek, és ő egyedül alszik és nem horkolok neki, akkor valószínűleg tehát időskorában jobban fog tudni aludni majd, mint most, mert nem zavarom, tehát az ő alvásminősége valóban javulni fog a korral.
FELTÉVE, ha én halok meg hamarabb. Ha ő halna meg hamarabb, akkor az egész bukik, mert én most is nagyon jól tudok aludni.

A T-Rexnek volt a legerősebb harapása
LT: ehhez nem kell kutatónak lenni, csak meg kell nézni a Jurassic Parkot

Sok vegetáriánus beteg nem tudja, hogy a gyógyszerek egy része állati eredetű
LT: HOPPÁ!!!
(mondjuk a gyógyszert nem esszük, hanem bevesszük)

Komoly betegségek gyötörték az ötezer éves gleccsermúmiát
LT: ötezer évesen nem is csoda!

A Virgin Galactic két éven belül rendszeres járatot indítana az űrbe
LT: és arra is lennének oneway jegyek?

KÜLFÖLD

Az USA megfigyelőlistára tette a Vatikánt
LT: USA ha tehetné, Istent is megfigyelőlistára tenné

(közben kinéztem és egész vagányul eloltották a Pomázi domboldali tüzet, legalábbis már nem narancssárgállik az ég alja, és tűzoltók sem villognak már)

Radioaktív anyagot csempésztek Kazahsztánba
LT: megoldották vele a közvilágítást

ÜDV!
Laci Today











 

2 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr894298764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macamuca [IHUN] 2012.03.09. 11:20:47

"Mit értünk VÁRATLANUL alatt?"
A rájövést, természetesen. Mármint a kormány részéről. Ugye, jobb (vagy bal???, franc se tuggya manapság...) későn, mint soha....

"12 évet kapott az élettársát megfojtó férfi"
Bezzeg, ha a gyerekét verte volna agyon, 5 évvel megúszta volna. Úgy láccik, gyerek van elég, élettársból meg kevés = többet is kóstál a kiiktatása....
Családbarát-ság, a la kishazánk.....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.03.15. 08:25:37

@macamuca: élettársakról csak annyit, hogy cipruson hotdogot vettünk. Én tök jól eldiskuráltama hotdogos bácsival,közben jár a keze és kérdi:
-a hotdogba ketchupot vagy mustárt kértek?
Én mondtam hogy nekem mindkettőt, majd asszonypajtást akartam kérdezni, odafordulok ahol az előbb még mellette állt: hűlt helye. Körülnézek és SEHOLnincs, ilyen gyorsan nő még nem hagyott el!
Aszongya a hotdogos:
-A feleséged vagy a barátnőd?
-A feleségem volt.
-No para,azt egy csomót találsz a szigeten!

De aztán meglett, csak elment tanulmányozni a távolságibusz menetrendjét.
süti beállítások módosítása