HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász különszám

2012.02.20. 22:00 Laci Today Magazin

Rihaj!
 

Hát kérem, egy nagyobb lélegzetvételnyi szünet után, most éppen hétfőeste jelentkezem a Hírvadásszal, azon oknál fogva, hogy megfogytak írói energiáim és éppen most van hozzá erőm.

BELFÖLD

Szájer: Orbán Viktor nem Superman
LT: nem is kérjük, hogy repüljön. Elég vóna, ha mönne...

Meg lehet élni negyvenhétezer forintból
LT: én azt mondanám, aki ilyetmond, csinálja tíz ónapon át, cserébe egy tök szép temetést rendeznék neki

Füstölt a kettes metró a Batthyány térnél
LT:nem a "füstölt" a hír, hanem hogy ma éppen hol

"Gyalogos az is, aki csak a kocsijáig sétál"
LT: legyen "ideiglenes gyalogos"!

Zsiráfborjú született Budapesten
LT: (most azon filóznak, hogyan nevezzék el?)
Volt egy haverom általánosban, Bálint. Bazimagas volt, Zsiráfnak hívtuk.
Én aszmondom, az ő tisztelettyéreneki, hívjuk ezt a zsiráfot Bálintnak!
De ez most nem a K.Bálint, mert a K.Bálint nevű haverom meg pont, hogy az ellentéte.
Neki irtó nagy pofája volt, aztán edzés után az öltözőben megláttuk mekkora van neki, és mondtuk, hogy kussoljon, mire ő:
-Ha már a f..am  kicsi, legalább a szám lehessen nagy!

(gyerekek, az azé metségemre legyen a szememrehányva, hogy jelen pillanatban este háromnegyed kilenckor néhány feles Unicum után vagyok, mert kellett a lazítás a kemény nap után. Mármint... az első azé kellett, mee lazításból.
A második azért, mert ízlett.
A harmadikra azért volt szükség, hogy felejtsük a másodikat.
A negyedikre pedig, mert asszony már ágált ellene,és akkor már: nehogymáne!
Most meg zúgnak az ujjbegyeim gépelés közben. Hikk.)

(tulajdonképpen az ötödik már nem szórakozásból volt, hanem mert azt a kis maradékot hülyeség visszarakni a hüttőbe. Hűt Ő. Hű... TŐ!
A Barátok köztben meg eben apillanatban vagy benyitott egy vadidegen nő Berényi Attilához, vagy a Nóra, csak nem ismerem meg. Hozott neki egy önéletrajzot. Nem hiszem, hogy a Nóra önéletrajzot adna Attilának, aki a férje. Ezt azok miatt írom, az kik nem nézik a sorozatot, mondjuk én sem nézem, csak ma oda kapcsoltunk. Hikk. Ez a nő ki fog kezdeni Attilával. De a Barátok Köztben tulajdonképpen már mindenki volt mindenkivel, kivéve Magdianyus Imivel. Magdianyus halálából adódóan viszont, Imi megússza ezeket a kínos jeleneteket végérvényesen)

(A Barátok köztből kéne egy teljes blogot írnom, mondjuk nyolcfeles Unicum után. Tudtátok, hogy az Unicum nem is keserű? Egy idő után nincs íze).

(Vagy nem érzek semmit?)

(Vili bácsi a Barátok Köztből a tetőn mászkál, ez az állat. Ennyire nem lehetek részeg.
Nem, ez tényleg ott mászkál! Közben Petire kruppos roham tört az utcaszinten. Nem az én Petim, aki szépen alszik, hanem a Barátok-közt-Peti).

Nézzük inkább a híreket? NEM JOBBAK!

Gyerekek történelem van a Laci Todayben, élletemben nem irtam még ennyifeles után blogot! Najó kivéve, amikor megittuk a főnököm pálinkáját két munkahellyel ezelőtt.

Hol is tartottam. PETI ÜVD ÖZÜV ÜDVÖZLETÉT KÜLDI! (ez most az én Petim)
Hallod este kilenc, és kijön, én már azt hittem alszik. Aszongya ragasszam meg a telefonját.

Közben Vili bácsi majdnem lezuhant a tetőről, a Batárok közt mai száma cliffhanger-effektussal záródik. Az alkotók elégedetten hátradőlhetnek. Leszarjuk egyébként Vili bácsot.El se találjuk az I betűt ilyen késő este.
Peti kéri, hogy ragasszam meg a telefonját. Ne gondolj semmi extrára! Tesója Eszter csinált neki i-phone-t kartonból. Az szakadt el alvás közben.

Csurka temetésén ott volt Lázár János,KÖvér Láá... hallod, az Unicum nyomorba dönt. Próbálom megtartani az írástudásomat.. szló, Balczó Zoltán és Nemcsák Károly is
LT:az utolsó a lényeg. Nem Chuck Norris, hanem Nem Chuck Károly. Ne igyak többet, mi?

MELLÉKÖNYÖKÖLTEM A COMBOMNAK!

Leszakadt egy orosházi épület homlokzata
LT: IVOTT! A enyimé is mingyár leszakad.

Tilos rámenni a befagyott Velencei-tóra
LT: Hummerrel is?

Orbán közeledik Brüsszelhez
LT hogy de mennyire ott is maradhatna! Vagy a Jabba Hutnál a Jedi Visszatérből, jégbe fagyasztva! Nem kívánok én neki rosszat, csak úgy kevésbé izzad az ember hónaljban.

Sorra zárják be a balatoni jégpályákat
LT: az olvadás miatt a korcsolyázás befagyasztva!

BKV: Tarlós már optimista
LT:VAN AZ AZ ÁLLAPOT, amikor olvasol egy szar hírt, a háttérben a Barátok közt zárózenéje, és ez a kettő együtt olyan hatással van rád, hogy hátradőlsz, és röhögsz

Brüsszel még nem kapta meg a magyar választ
LT: majd nyilazunk hátrafelé vazeg

Baloldali kerekasztalt alapítottak
LT: BALoldali, ... az FÉLKEREK, nem?

BULVÁR

Egymilliót akart lopni tőle az új barátnője
LT: kérdem én, mit értünk "barátnő" alatt?
Az összes barátnőmet törlöm fészbúkról!
Ja nincs is egymillióm. Maradhattok!

Fiam (Petinek híják, ötéves)  kiszólt a gyerekszobából, hogy takarjam be.
MERT OLYAN KÖNNYŰ ODATALÁLNI A GYEREKSZOBÁBA!


-SZÜNET-

-SZÜNET VÉGE - asszony megkért masszírozzam meg a lábát. Hallod nem érzem a kezemet, nem győzött jajgatni közben. Azt hiszem,a bal sarkát eltörtem két helyen, meg a jobb harántját. Most legalább békén hagy blogot írni.

Hol is tartottunk, ja bulvár. Van a könnyűbulvár meg a mélytengeri bulvár, tudjátok mi a különbség? Igen? Írjátok meg kommentben!
 

Kútba esett és megfulladt egy részeg férfi Magyarkeresztúron
LT: NEM ÜLÖK KÚTKÁVÁRA, NEM ÜLÖK KÚTKÁVÁRA

Két hónapig élt a hó alatt - csak a hólé tartotta életben a svédet, aki még december 19-én esett csapdába autójában
LT: a svédek étkezési kultúráját tekintve egész változatosan evett. Mert van a svéd húsgolyó barnaszósszal, meg a hólé.

8400 hamis Lego és Thomas mozdony is lapult a két szlovák kamionban, 24.5 MFt-ot érnek
LT: lófaszt sem érnek, és ennyiért adták volna el

Magára gyújtotta egy idős férfi a házát Bugyiban
LT: vagy alsógatyában

Elszabadult lovakat fogtak be a rendőrök
LT: én meg valami szlovák rádiót a kocsiban, de továbbtekertem.

GAZDASÁG

Mi lesz hát az uniós milliárdjainkkal?
LT: hogy mivel???

A rossz adósok forintra válthatják a devizahitelt
LT: a mesékben mindig a jó győz, de a valóságban?
Rendesen törlesztem a hitelemet: mi jó adósok mit kapunk? SEMMIT.
Unicumot.
Saját kőccségen.
Iszom még egyet.
Ja elfogyott. Van még két liter házipálinkám! 
Hoppá két és fél.
Mondjuk, fogyóban.

Most ismét megmenthetik a görögöket
LT:detélleg, micsoda program!
-Apa, mit csinálunk holnap?
-Görögöket mentünk!
-És holnapután?
-Holnapután is!

TECH, TUDOMÁNY

Lejtőn a japán elektronikai cégek
LT: mi még gyorsan vettünk egy Sanyi lapostévét

Az Atacama-sivatag felszíne alatt két méterrel élő lényeknek nincs szükségük napfényre és oxigénre
LT: NA EZEK simán megélnek havi negyvenhétezer forintból!

Mindenkinek van húsz kikapcsolt génje
LT: nekem folyamatosan egyre több génem kapcsol ki. Most a járóképesség koordinálásáért felelős génjeim utolsó erejét kihasználva alukálni térek.

Mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát!
Laci Today
ps. és akkor lógok még néhány Peti Jelentkezikkel, de már nincs erőm. Meg az üveg is üres.

4 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr14150492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.02.23. 19:40:30

@Babette_: háde kézzedd hogy én is aszittem!
Reggel megnézem a Hírekben hogy nem öltek-e meg vagy gázoltak halálra villamosmegállóban vagy ugrottam ki lakástűzből hatodikról szörnyet halni előző nap - és ha nem, akkor megint egy munkával teli nap vár.

ildsisy 2012.02.24. 08:56:09

És még a hétvége nincs is benne... :) (péntektől) :)
süti beállítások módosítása