HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 43.

2012.01.27. 09:08 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ezt a rohadt deresedést, komolyan mondom! Ez már nem odakerült, hanem spekulánsok odacsinálták! Hát vakarhatom, alig jött le!
Mondjuk Orbán mondta, hogy a deresedés nem gáz, megoldjuk autón belül. A közhangulat megnyugtatására persze nem baj, ha biztonságból megegyezünk egy jégkaparóval.
Matolcsy szerint nincs deresedés.
Soros György szerint most jönnek majd csak igazán a deresedések!
Szijjártó rohadtul leszarja az egészet.
Gyurcsány beköltözött a kocsimba négy operatőrrel, és egész reggel azt filmezték, ahogy egy picit megkapirgálja a deremet.
Émmeg, a plebsz, közben dolgoztam mint az állat a dérmentesítéssel.

Éééééés a heti hírek:

BELFÖLD

Az index munkatársai két teljes órán át, egymást váltva éhségsztrájkoltak, hogy visszajussanak a Parlamentbe
LT: nem értem a hírt. Én például minden ebéd és vacsora között ennek minimum a dupláját éhségsztrájkolom, mindenféle cél nélkül.

Március 15-én a kormány és a főváros az összes alkalmas reprezentatív területen, egész nap ünnepel, az ellenzék és a civilek kiszorultak
LT: mittomén jöjjenek ide Pomázra a Szelistyevölgybe. Van tök jó pékség a közelben.

Volt vészjelzés a vörösiszap-katasztrófa előtt
LT: 
-Mi ez a szar pittyegés, KAPCSÓDMÁKI!!

Betiltanák a tojótyúkok hagyományos ketrecben tartását
LT: tartsák akváriumban!

Már csak 9.96 milliónyian vagyunk
LT: én ahhoz a másikrész 9.86 millióhoz tartozom

Március 28-ra lesz eredmény Schmitt-ügyben
LT: ezt HOGY számolták ki?

Fizetős operációkkal rövidítenék a várólistákat - a fizetős betegek soron kívüli ellátásával rövidülnének a várólisták
LT: hát az, hogy előreengedik a sorban, attól még a létszám, tehát a sor, ugyanakkora marad, csak a szegény adófizető állampolgár hátrányba kerül a gazdag, minimálra bejelentett, ám fizetőképes állampolgárral szemben. Tehát kiírnak feb26-ra, majd kapsz egy levelet, hogy inkább feb28, azután megint kapsz egy levelet, hogy feb29.
És ha szerencséd van, akkor VAN abban az évben ilyen nap. Ha nincs, gyere vissza négy év múlva. Ha közben megmurdeltél, akkómeg már úgyis tökmindegy, mit hisztériázol.

Nem okozott túl nagy zsúfoltságot a metrókiesés
LT: mee máá tisztára hozzászokott a nép. Hiányozna, ha nem lenne. Belekalkulálják az útba.

BULVÁR

Kirabolták a jándi postát
LT: micsoda perspektíva... mert mekkora pénzforgalom van Jándon a póstán?

84 éves nő verte halálra 62 éves lányát
LT: biztos nem bírta a lázadó kamasz pimaszságait. A kedves mamát ezekután ki fogja, majd ha eljön az ideje,  eltemetni?

Verekedés tört ki egy ruhaszalonban - a kecskeméti üzletben egy ruha miatt kaptak össze az eladók és vevők
LT: BEFOSOK :) Egy esküvői ruhakölcsönzőről van szó. A helyzet súlyosságát tükrözi, hogy "egy asszonynak az alkarját harapták meg.." ....
Én najon jól verekszem....
...de egy esküvő előtti lázban izzó nő ellen kiállni botorság!!!!

Lopáson értek egy sarkadi politikust
LT: aki még lopni sem tud, az minek megy politikusnak?

Kalapáccsal verték szét a pénzautomatát Tengelicen - a helybéli férfi nem vitt el pénzt, kihallgatásán pedig nem tudott magyarázatot adni tettére
LT: hát csak megmérgesedett. Nekem is vótt, hogy eenyeete a kártyámat az ebugatta! Mer vannak ezek a hülye NÉGYJEGYŰ pinkódok, hát én nyelvszakon végeztem, még ha akárhánytagú betűkombináció lenne hagyján, de négyjegyű szám, persze hogy nem tudtam megjegyezni. Azóta van egy jól bevált módszerem, hogy mindenhova felírom, BETŰVEL, hogy hatvanhétötvenkettő.

Ki akarták rabolni a dunapataji postát - az ismeretlen fegyveres nem kapott pénzt
LT: Magyarország egyre inkább a sok elkeseredett kis ember hazája....

Kábellopás miatt nem jár a 41-es villamos egy szakaszon
LT: .....meg a leleményes kis embereké is.

Szerdán hozzák haza a felborult óceánjáró magyar halottját - a zenész halálának hivatalos oka ismeretlen
LT: vóttannyi esze visszament a hegedűjéért, EGY  TÁRGYÉRT, és közben meg tetszett fulladni.
Hivatalosan az ok ennél nyilván összetettebb. Lehetett gázolás, Gina túladagolás, halálos fertőzés, vagy szimpla végelgyengülés. Öngyilkosság.
Nehéz kamaszkorom volt,egyszer én is a Dunába vetettem magam, detélleg.
Hát kajakoztunk heti négyszer és nyárközepe és baromi melegünk volt na. Tömegesen a Dunába vetettük magunkat, az edző meg őrjöngött, hogy tilos.

Árokba csúszott autókat mentettek Vasban.
LT: véletlenül Vegasnak olvastam. Nem mindegy.

GAZDASÁG

Matolcsy: rendkívüli időket élünk
LT: és micsoda deresedés vótt reggel!

Tömegek veszíthetik el otthonukat
LT: MÉG soha nem irigyeltem a létükért a csigákat. Ideje elkezdeni.

Soros szerint ha Görögosrzág összeomlik, Amerikában lázadás tör ki, amit erőszakkal vernek majd le
LT: vótam Ámerikában, és láttam, hogy csupa elhízott óriáscsecsemő.

Szárnyal a forint
LT: na ONNAN mekkorát lehet esni.

Kávéfőzőt gyártanak majd a volt Nokia-gyárban
LT: és mp3 csengődallammal jelez, ha kész a kávé.
A forró italt pedig nem kicsorgatja, hanem letölti.
És bluetooth-on keresztül juttatja a poharadba, 3G sebességgel.
Ha pedig elromlik a gyártósor, legrosszabb esetben is egy nagynyomású, kapszulás Senseo telefon lesz az eredmény.

TECH, TUDOMÁNY

Legyen ön is jedi-lovag!
LT: én már a puszta megjelenésemmel nyitom a fotocellás ajtókat, kocsit három méterrőé kipittyentem.
Akaratátvitelből is jeles vagyok: fiamnak szólok menjen fogat mosni - és megy!

Az Apple zsebből kifizethetné a teljes magyar államadósságot
LT: de semmi kedve hozzá

54 lefejezett vikinget találtak
LT: ügyesek! Arról ismerem meg a vikinget, hogy szarva van. De hogy lefejezve miről ismerném meg, asznemtom.

Római kori bordélyból származhat egy ritka pénzérme
LT: a "fej" oldalon szereplő profil pedig meglepően hasonlít DFT profiljára

Erkel-, Liszt- és Deák-levelekre bukkantak Darnay Kálmán sümegi hagyatékában
LT: és ha meghalok, nekem is feltörik majd az inboxomat?

Háromszáz éves hadihajót hoznak felszínre
LT: nemtom, a Costa Concordia jobb ötlet lenne

Magyarországon nincs influenzajárvány
LT: ugyanezzel az erővel Magyarországon nincs leprajárvány sem

Mutáns rizs mentheti meg a japán földeket - brit tudósok és japán kutatók együtt dolgozták ki a cunami sújtotta talajban is megtermő növényt
LT: nemkérek!

Kamasszá változtat egy kígyó harapása - A Russel-vipera mérge sokszor halálos, a túlélők hormonrendzsere megbolondul
LT: rám nem ártalmas, én 17 éves vagyok már 18 éve
(valami híres ember mondta, hogy "nem nőttem fel, csak megtanultam társaságban viselkedni")

KÜLFÖLD

További magyar törvényeket tekint át a Velencei Bizottság
LT: és az autópálya százharmincas tábláját is felülvizsgáltatnám!

Lemondott a fejbelőtt amerikai képviselőnő
LT: végül mégiscsak értett a szóból. Úgy látszik egyeseknek a fejükre kell koppintani hogy észhez térjenek, másokat főbe kell lőni hozzá

Lecsapnak a mobilozó észak-koreaiakra
LT: igen, most gyász van, és ilyenkor nincs tidirí-rí csengőhangoskodás sem!

Ítéledidő tombol Romániában
LT: ja. Erős havazás. Meg deresedés ott is!

Kilenc embert gázolt halálra egy buszsofőr Indiában
LT: gyűjtő.
 
Az USA 3 millárd Forinttal támogatja a Magyar Honvédséget
LT: az USA? FORINTTAL?


Üdv!
Jó hétvégét!
Laci Today


 

 

2 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr653874706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2012.01.30. 11:16:02

A forint szárnyaláshoz kapcsolódva:
az utóbbi időkben megfigyelhető a politikusaink szárnyalása.
Kormánypárti képviselők esetén elhagyhatjuk az első ékezetet...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.01.30. 12:40:49

@Hang Ember: korfmánypárti képviselők?.. talán a MI esetünkben hagyhatjuk el az ékezetet, miközben ők sorozatos orgamusokban szenvednek
süti beállítások módosítása