HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

KÖSZKÍVÁNATRA

2012.01.19. 12:20 Laci Today Magazin

Európa átrendezésével kapcsolatban érkezett két olvasói kérés.
Küldetés teljesítve. Első kép alapját köszönöm meduza.uw.hu -nak, másodikét szalka.blog.hu -nak!
A harmadikná megmá nem emlékszem, hogy kinek.

korfu.jpg

 

szeged.jpg

sydney.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: szeged korfu

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr653589815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.01.19. 14:22:32

Ha már közkívánat: láthatnánk egy Auchan környezetbarát nylonzacskó vs. Tesco nylonzacskó melyik mennyit bír el megmérettetést! Ebből talán kiderülhetne, hogy miért kerül az Auchan-os 15 Forinttal többe...?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.01.19. 14:48:48

Tisztelt Hölgyei és Úraim,
a SYDNEY az DIREKK van kétipszilonnal, de ha nemteccik, lesz elipszilonosjével, mint ahogy nyolcadikban matekórán (kitűnő voltam) sérelmeztem, hogy állandóan X, Y, esetleg N, vagy A, B -vel jelöljük az ismeretlent, holott ISMERETLEN.
Erre a tanár mondta (táblánál voltam) hogy tul.képp bármilyen betűvel jelölhetem.
Írtam tehát hogy LLY.
Ebbe ő mégsem ment bele, mivel ez összetétel, mitöbb SZORZÁS, ez konkrétan "ellnégyzetipszilon".

Na.

@Dr. Körömlakk ®: köszömmm!

@Myta: meg fogom vizsgálni. Teszkóban azonban nagyon alacsony az előfordulási arányom, tudnál esetleg rendelkezésemre bocsátani egy ilyen zacskót? (figyelem ez rejtett randirahívás, ürügy a találkozásra egy micsodanővel!)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.01.19. 16:30:36

@Laci Today Magazin: Okés, a Te zacskódat is belevehetjük a tesztbe ;) Szerzek még a Cora-ból és a CBA-ból is....
süti beállítások módosítása