HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 35.

2011.12.02. 00:41 Laci Today Magazin

Rihaj!

Mielőtt a Híreket megnéznénk, egy rövid kis történet: a gyerekek szépen megírták, hogy mit kérnek a Mikulástól. Eszter mostanában meg van őrülve a nyomtatott betűkért, elnézést az ákombákomjaiért, de... ugye mikor jön a Mikulás? Keddhajnalra. Az késő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Éééééés csapjunk a Hírek közé:

BELFÖLD

Az államtitkár nem engedne iskolába gyermekek közé többedszer hazudó embert
LT: hallod émmeg a egész Parlamentet bezárnám cakumpakk.

Nem láttunk még ilyen száraz novembert
LT: igen, és ez is az MSZMP-jogutód-MSzP miatt van!

Nem kellene nyelvvizsga a diplomához
LT: úgy van, legyünk még hülyébbek! A összes világ meg tanújjommeg szittyául!

Hivatalosan is átadják a Margit hidat
LT: HANYADSZOR, drágáim?

A parlamentben összecsúszott a szerda a csütörtökkel
LT: ezek kétharmados többséggel megszavazták az időkaput vagy mi?

BULVÁR

Megint új munkahelyem van
LT: de nem is ez a sikerélmény, hanem reggel raktam be egy kis zongorazenét, há konkrétan saját szerzemények na, és akkor jön be kollega, nem tudja ki a szerző, csak mondja hogy "úristen korareggel Clayderman?", éshát tökjó, hogy akkó tiszta Klédermen vagyok, nem?
Mindenesetre mos' nem merem elárulni hogy én, csak mondtam hogy NEM Klédermen.

Megszűnik a Velencébe járó vonat - az első tíz utolsó utas értékes ajándékot kap
LT: "az első tíz utolsó" ezt négy és háromnegyed percen át értelmeztem, de MEGVAN!

1,2 milliárdot loptak a pénzszállítóból
LT: ennyivel már én is meglépnék

Távvezetékszerelés közben egy munkás lezuhant a 20 méteres oszlopról és meghalt
LT: az is ilyen már, hogy távvezetékszerelő vagy, meghalsz, de NEM áramütéstől.

Boltban szült egy nő
LT: hosszú volt a sor!
Nálunk is Pomázon néha olyan sor áll a Sparban a kasszánál, hogy szerintem ott ha beállsz háromhónapos terhesen, az már vészhelyzet!

Elfogtak egy Thaiföldön bújkáló magyar férfit
LT: nyugi, megnéztem és nem a Feri az! Aki érti, érti!

Lelőtte vadásztársát, majd öngyilkos lett
LT: ha fordítva csinálta volna, egyikük vígan élhetne

GAZDASÁG

Fordulat kell a gazdaságpolitikában
LT: nemmondooood..?...
Egyébként ma taláxtam egy haverral, aki Balin él, csak néha hazakukkant. Jókedvű, mosolyog és ki van simulva az arca, és kérdi hogy én micsinálok még ebben az országban?
Há felvágok! Én itt törlesztek frankhitelt, itt tankolok, itt adózom... mert megtehetem!

Újabb brit fogadás az Euró ellen
LT: fanyar angol humor

Kilóra megvették a vasutasokat?
LT: arra gondolok, hogy kb mindenünk megvan... bár... vasutasom még nincs, venni kéne párat...

A gazdasági növekedést ösztönző elképzeléseit osztotta meg Matolcsy Simorral
LT: az meg felváltva hol a térdét csapkodta, hol a fejét fogta, mi?

TECH - TUDOMÁNY

A wifi károsíthatja a spermiumokat - a laptopok mellett elhelyezett spermiumok egynegyede abbahagyta a mozgást
LT: persze, mert leálltak netezni.
Egy ilyen kísérlet hogyan zajlik egyébként? Mondjuk adott két kutató, üldögélnek..
-miregondósz?? 
-háááát hogy a spermiumok mekhaanak-e wifis közegben??..
-tökjó!
És utána honnan szerzik a kísérleti izét, szóval "fordulj csak el egy percre" esetleg pont hogy forduljon oda? Vagy szépen EU-san meghirdetik a lehetőséget, "adj vért" jelleggel, lehet spermiumot adni? És utána az adakozóknak virslit osztanak, mint véradás után?
És összességében: nincs jobb dolguk?

Épületekben is navigál a Google térkép - még azt is megmondja, hogy melyik emeleten vagyunk
LT: elképzelem egy világutazó naplóját, aki minden második reggel másik országban ébred:
"Ma reggel felébredtem, és meggúgliztam, hogy hol vagyok"
Illetve egyszer Balatonon meghülyítettem a GPS-t, és a Marina kikötőnél megálltam és kiszóltam az ablakon, hogy:
-Megmondaná, hol vagyok?
-A Marina kikötőnél!
-Igen, de melyik város?!???
Így derült ki, hogy Fűzfő, és én rohadtul nem a fűzfői Marinába akartam menni.

KÜLFÖLD

Árverezik Hitler egyik tollkészletét
LT: gyerekek én tollbuzi vagyok, toll-őrült tollmániás állat.
De: tőle NEMKELL!

DSK: a szexuális életem tönkretette a karrierem - a szobalány kihívan nézett rá, amit felhívásnak fogott fel
LT: aztán meg már hiába kiabálta hogy nemakarom. Ha én minden rám kihívóan nőre ráugranék...  hát...   ahogy így számolgatom..... aha igen: nem történne semmi :(

Üdv!
Laci Today

2 komment

Címkék: hírvadász hirvadasz

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr53430560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.12.05. 15:45:08

Nalam allati nagy gond van a Mikulascsomag idopontjat illetoleg:( ha ejjel, hozza, nem fogunk masnap beerni a suliba:(
süti beállítások módosítása