HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 34.

2011.11.25. 10:21 Laci Today Magazin

Rihaj!

Csapjunk a hírek közé!

BELFÖLD

A kormány nem érti
LT: szar a forint, vajjuk be. De nem a Viktorék miatt. Valakik támadják az országot. Külső ellenség. Az is lehet, hogy a Tralfamador bolygó lakói a hunyók.

Esztergomban sem közétkeztetés, sem közvilágítás
LT: monnyonle! Adott egy helyi független kiskirálynő, Fityiszes alattvalókkal. Lehet mondani, hogy a királnyő a hülye, vagy hogy a Fityiszes alattvalók, mindenesetre: pár tucat ember belharcához egy egész város asszisztál. Szinte garantálom, hogy a két küzdő félnek nincs egy szinten az értelme, ergo, az egyik okosabb kéne hogy legyen. És az okosabb enged elve alapján, igazán háttérbe szoríthatná a SAJÁT érdekeit és lemondana valamelyik fél, a város érdekében. A jelenlegi helyzetnél még egy rossz vezetés is jobb.
Bár nemis. Bocsánat. Rossz ötlet volt. Inkább dögőjön meg a egész rohatt város, de ne engedjen senki a saját huszonegyéből!

Jogsértő az ügyészségről szóloó törvénytervezet
LT: no para. Kétharmados túlerőből át fogják formálni a jogot. Simán.

A Vörösmarty téri platánfákba szegelték a vásári pultokat
LT: és ha a platánfáknak nem tetszik: el lehet menni innen!

Új titkosszolgálatot hoznak létre
LT: ez a Viktor...
-----bazmeg bréking nyúz, most hörögte a kollegám: kettőötvennyolc a svájci frank. ----
Szóval a titkosszolgálatról: há ja. Az előzőt fogja megfigyelni. De ha én lennék a nagyfőnök, én saját magamat is figyeltetném, mert senkiben nem lehet megbízni.

Orbán levelet írt a nyugdíjasoknak
LT: küldött volna inkább pénzutalványt

A vasi buszok ötödén van téligumi
LT: téligumi, az nekem se kee, férfiként akarok meghalni

Újra megnyitott a Budavári Labirintus
LT: igen, de most már végre jobb kezekben van. 
Aki érti, érti.

Tarlós sürgős segítséget kér Orbántól - nagyon kevés idő maradt a BKV teljes összeomlásának elkerülésére
LT: elkezdek hévvel-villamossal járni, erre összeomlik a BKV. Ezt a pechet, lúzer vagyok.

Egyre több rendőr járőrözik gyalog
LT: drága a benya. És ha elő akarnak állítani, majd mondják, hogy "nincs véletlenül magánál egy bilincs? És kölcsönadná?"

BULVÁR

Kanada - belehalt az éhségsztrájkba a nyugdíjas díler
LT: túladagolta.. vagyishogy: pont hogy nem!

36 éves férfit köröz a rendőrség a soroksári lövöldözés miatt
LT: majdnem 36 vagyok, ha jelentkezem, akkor lesz fűtött otthonom az elkövetkező pár évben? 

Van ötös a lottón
LT: nem én nyertem! De ismerek olyat, aki tudja hogy ki nyerte, de nem árulja el! Pedig egész éjjel kínoztam!

GAZDASÁG

Most ide mit írjak? A  Viktor segít a hiteleseken. Ki lehet váltani. A K&H-nál van a hitelünk. Megkérdeztem, és amit hét éve felvettem 11.5mFt-ot, és törlesztem hét éve: most 10.4mFt-ot kéne kifizetnem nekik. Merthogy fizettem egy zsák kamatot meg kezelési költséget. Kérdeztem hogy akkor hol van itt a bukta, ami miatt sírnak a bankok? MEGMAGYARÁZTÁK, rezzenéstelen arccal.
ELeinte 90ezret, aztán 80ezret, most 150ezret fizetünk havonta. ÁTlagolok és mondjuk 7év 12hónapján át 100ezret fizettem, az 8.4mFt. És 11.5 helyett 10.4-et kell visszaadnom. És még sírnak. Megütöm, hogy oka legyen rá.
A lényeg hogy kiválthatom. Kell hozzá ugye 10.4mFt. Úgyhogy hanyag mozdulattal a jobb nadrágzsebembe nyúltam és..
.. há nem vótt benne 10.4mFt. Mindegy, átnyúltam a bal zsebembe. Há ott sincs! 
Kérdeztem hogy mi a B verzió? Egy másik hitelt felvehetek, amiből törlesztem ezt. Ugye forinthitelt. Okés. Naigen, de ahhoz kell egy terheletlen MÁSIK lakás. Dehát az ELŐZŐT kitörlesztem. Az nem jó. Tehát Viktor segít, csak megint nem rajtunk, hanem azokon, akiknek van valamelyik zsebében 10.4mFt, VAGY, van egy másiklakásuk is.

Mindegy elmentünk máshová, megkérdezni hogy vennénk fel forinthitelt, amiből majd a K&H-nál törlesztünk. Tökjó, tényleg rendesek, van, aki még a közjegyzői díjat is átvállalja.
Igaz, hogy kell három hónap munkaviszony.
Szóval a Vinafournál a főnökeim kicsit megváltoztak, amiért egy hét alatt találtam helyettük másik munkahelyet október elsejétől. FOLYAMATOSAN dolgozom kb tizenéve, de az igaz, hogy a jelenlegi munkahelyemen még két hónapja sem vagyok. Az is igaz, hogy nem jött be és már fel is mondtam, tehát nemsokára még frissebb lesz a munkaviszonyom máshol, dehát basszus, hát így hozta a sors, de egy percig sem voltam munkanélküli még.
De az a banknak nemjó.
Na. De legalább nem nyomja teher a vállamat, hogy hogyan is döntsek. Nem vagyok döntéshelyzetben. Nincs esélyem kiváltani a frankhitelemet. Szeretem Viktort, amiért ezt a terhet is levette a vállamról. Annyira szeretem őt, hogy ha mondjuk temetése lenne, egy tök bazinagy csokor virágot vinnék.

Na azért nézzünk pár gazdasági hírt

Merre mehet a forint?
LT: szerinted?

Mit jelent, hogy bóvliba estünk?
LT: szerinted?

Kik azok a hitelminősítők?
LT: csupacsupa rosszember. Ellenség mind egy szálig. Rosszindulatú feketemágusok. Mind a Viktort bántja szegényt.

Egyelőre megúsztuk a leminősítést
LT: hát ezen a híren látszik, hogy egy pár nappal korábbi.

Drágább lesz a végtörlesztés
LT: na EZ engem nemérdekel. Azon gondolkoztam honnan, szereznék annyi pénzt. Ha lelövöm apámat, akkoris hárman vagyunk leszármazottak. Anyám eleve halott. Sehogy se jó.

Nyomozásba kezd a kormány - a kabinet szerint valakik folyamatosan gyengítik a pénzünket
LT: hámondom, a Tralfamador bolygó lakói

TECH-TUDOMÁNY

A tojás és a máj javítja a memóriát
LT: van két tojásom és egy májam. Ezt most minek is írtam?

Lakhatóság szerint rangsorolták az égitesteket
LT: mi alapján? Miután csakúgy egyiken sem tudnánk életben maradni, én arrra tippelek, hogy az alapján, hogy hogyan akarsz meghalni a legkevésbé. Megfulladsz, szétrobbansz a légnyomás hiányában, esetleg felizzol, vagy megfagysz. Utálok fázni, tehát a Plútót tenném leghátulra, mer ott bazira de hideg van.

A tudósok gyerekei között több az autista
LT: biztos nem foglalkoznak eleget a gyerekükkel. Leköti a saját hobbijuk.

Gyógyítható lehet az álmatlanság
LT: én nemtom, én abban a betegségben szenvedek, hogy reggel rohadtul nem szeretek felkelni. Örökletes, mert a lányom sem. A fiamnak meg még keressük az apját, mer az meg olyan, hogy hétvégén is simán bejelez hatkor, hogy reggelit kér.

Egészségkárosító lehet a konzervleves
LT: MEGNYUGTATÁSUL!!! Baromira szeretem a konzerv babgulyást! Évek óta! És jó egészg..egésh. KÖH.jólvagyokrhk.. khöszöm..köszönömkérdését! Szerintem meg tele van annyi konzerválóval, hogy amennyit én megettem már, hacsak nem üt el egy kamion, akkor legalább 150 évet fogok élni. A tenyeremen az életvonalnak is: nincs vége, teljesen leér, és ott a távolba veszik.

KÜLFÖLD

Talajrészeg cseh buszsofőrt fogtak
LT: engem a "talajrészeg" szó érdeklne, hogy az melyik stádium?
Apropó lányom ma reggel mondta: 
-Apa, Junior lehányta az osztályban a falat!
-Jóég, mekkora buli lehetett... najó: nyilván mert beteg volt, nem?
-Nem, hanem megeszik minden marhaságot!
-Jó, hát végre valaki nem válogat a menzán...
-Nemúgy, hanem például öszegyűri a szalvétát és megeszi! Meg a radírt is!

Húsz évet kapott egy SMS-ért - a thai férfi a királyi családot szidta
LT: nekem eddig 1170év gyűlt össze a heti Hírvadász-okért, de még nem jogerős, illetve jó magaviseletért ebből 142 év elengedhető.

üdv, és jó hétvégét!
Laci Today





 

9 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr693410373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.11.27. 20:59:25

Ha olyan nagy válság van bóvlifalván akkor miért minden második autó Audi BMW vagy Mercedes?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.27. 21:46:32

@Myta: há azért csak minden második, mert pont hogy válság van.

Kincskereső 2011.11.29. 21:16:25

jajjj, tegnap tornázni voltam, most persze hasizomlázam van, de itt olvasgatok, és fáááj, ha nevetek
Amikor KicsiFijjam 3 éveske volt, egy-két-sokkk szép nyári reggeli fél 5(!!)-kor közölte velünk, hogy fényes a levegő!
Beletelt pár napba, mire felfogtuk mire gondol
Hátha ti hamarabb megfejtitek?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.30. 09:23:31

@Kincskereső: szerintem azt mondta, hogy már kivilágosodott.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.12.04. 11:34:32

@Kincskereső: igemmer émmékcsak négyéves vagyok én is, csak testben 35 és megtanultam felnőttek között viselkedni

macamuca [IHUN] 2012.03.05. 18:04:42

"van két tojásom ...." : és a házastársi vagyonközösség??? Mert akkor ...
:)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.03.05. 21:10:21

@macamuca: igazad van, "van két tojásunk és egy vaginánk"

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2012.03.05. 21:11:07

@macamuca: különben is ma a munkahelyemen szóba került az Uzsoki, mire mondtam, hogy "tudom, ott szültem", holott a gyerekeink a Margitban születtek.
süti beállítások módosítása