HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Tizenegyes

2011.11.24. 20:57 Laci Today Magazin

Rihaj...

HÁÁÁÁTEZ, nemigaz, szóval HÁNYKOR kell elindulni Pomázról, hogy Bp-re időben érjen az ember?
Nem arról van szó, hogy dugó volt ma a 11-es főúton, hanem hogy már a rávezető út is állt. És szemből is állt, azoktól megtelve, akik visszafordultak a 11-es útról.
Úgyhogy megfordultam és a kerülőutat választottam, közben megy a rádió, egyszercsak:
"Teljes útzár a 11-es főúton, hármas karambol történt".
Hát azt is minek szülte meg az annya, aki a karambolt okozta. Mert türelmetlenek és megfurdulnak főúton. Ködben is, amikor nem látod mi jön szemből. És ötezer ember elkésik miatta, meg pöfögi a négyszáztízforintosat egyhelyben a levegőbe, a körüllakók meg szagóják.
Remélem péppé tört az autója és őmaga sokáig fog gyógyulni.

Na, de nem is ez a lényeg, ehhez hozzá vagyunk szokva. Írtam Eszter tanárnénijének egy esemest, hogy mélytorkoztatnak a tizenegyesen, erős késésre lehet számítani a részünkről, aztán hallgattuk tovább a rádiót.
Hanem hogy azután aztán végre igyekezne az ember, erre előttem megy egy Audi, azelőtt meg valakinek épp akkor jutott eszébe araszolni. Erre előznénk meg, ahogy szokás: az Audi indexel és megy, én meg utána.
NA DE AZ AUDI! Kora reggel felfokozott izgalmi állapotban előzésbe kezd, de alig halad gyorsabban az előzött járműnél. Háémmeg mennék, szóval seggbemászás, villogás, tolás, csakolyan pöstiesen, mert AMÚGY normális vagyok, de azért, ez már sok lesz mára, hogy végre mehetnék, erre még az előzés is foghúzás.

Közben annyit azé tunni kee, hogy az iskolátó az óvodáig Peti előre szokott ülni, tudom hogy ez mittoménmi, na, hát vannak hibáim, ilyen kis utakon hadd űjömmá előre a gyerek, hadd élvezze kicsit. Cserébe duplán figyelek. Peti egyébként szépen ül az anyósülésen, rendes gyerek, az oviban vele bezzegelnek: bezzeg ő mindig köszön, mindig megköszöni az ebédet, mindig bocsánatot kér, ha szaladgálás közben telibe kapja az óvónénit...
... és az én kedves rendes Petim látta, hogy bizony én azt a bácsit az Audiban nagyon nem szeretem, amiért ilyen lassan araszol.

Tehát, miután letoltam lealáztam legyilkoltam az utamból a Audit, Peti a legnagyobb szemeivel így szólt:

-Nézd, apa, én meg közben ezt mutattam annak a kopasz bácsinak a másik autóban!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát én meg mondtam neki hogy: JÓÉG, EZT MEG HOL TANULTAD?
aztán
-Várjál, mutasd még egyszer, lefotózom, de többet ilyet nem szabad...
És, pontosan egy másodperccel azután, hogy ez tényleg nagyon csúnya dolog és többet tényleg nem fogja mutatni:
-Nézd, apa, és tudom a másik kezemmel is!

De azért elképzelem a kopasz Audist, hogy jön egy őrült hátulról, egy tizenéves Renault, letolja az útról, erre ahogy megy el mellette, az anyósülésen ül egy kiskorú, ráadásul ilyet beint... énszerintem lehet hogy még templomba is elment ma, és valami olyasmit rebeghetett, hogy Uram, adj egy jobb világot!

Üdv!
Laci Today

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr593409375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.11.25. 07:02:38

Olyan jól sikerült ez a kép, hogy kitenném a hátsó ablakba, vigyázz gyerek az autóban felirattal :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.25. 09:13:36

@Myta: jó ötlet :)
azon gondolkozom, hogy mi legyen pontosan a felirat??
Baby on board?
Peti on board?
Police sucks?
süti beállítások módosítása