HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

ITT AZ IDŐ, LÁZADJ!

2011.11.03. 21:45 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ma reggel tankolni voltam, aztán bementem fizetni, és a pénztárgép mellett az alábbi termék ütött szemen:

 

Ez kérem szépen AZ, aminek látszik! Biztonsági Övcsatot Helyettesítő Betét.
Ez így túl hosszú, én NPB-Dugónak hívom (NPB = NePittyegjéBazmeeg!). 
Mert az újabb autók folyamatosan pittyegnek, ha nem vagy bekötve. Ezzel befoghatod a szájukat a kis genyóknak. Veszel 12milláért csili luxusverdát, és pittyeg? Hánehommá!

Kösd be magad, mert az életed múlhat rajta, persze van, aki férfiként akar meghalni ugye, de a fenti termék széles körben terjesztése szinte arra csábít, szinte legalizálja, hogy NE kösd be magad.
MAAARGIT, NÓRMÁLIS?
Az esti hírek már 80%-ban közlekdésibalesetgyűjtemény minden nap, és akkor npb-Dugót árulnak??

Én most arra tippelek, mindenki fél a túlnépesedéstől.
Úgyhogy kitalálták egyrészt a GENDER programot (nem mondom el, miaz, gúglizz rá és rökönyödj), másrészt meg ezek szerint, az NPB-dugót, mint népességszabályozó eszközt.

Kihal a Föld, ki fogja olvasni a blogomat???

LÁZADJATOK: KÖSSÉTEK BE MAGATOKAT!

Üdv,
Laci Today
ui.: és ne feledjétek itt alul a kis gombocskákat bögyörészni, lájkojjatok, megosszatok!

17 komment

Címkék: dugó npb

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr53351625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2011.11.04. 04:13:14

Látatlanba bögyörészem!:)

Ugyandehogy (törölt) 2011.11.04. 07:59:25

sose fogom megtudni a gendert, ha el nem mondod, mert ha te mondod, sokkal érdekesebb. látatlanba'

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.11.04. 11:14:06

@Babette_: majdnem kiszaladt a szamon pedig:)

De tenyleg erdekelne engem is, hogy Laci hogyan latja ezt a programot, mint felelos szulo!
Az en latokoromet is javitana:)

fenszter 2011.11.04. 11:17:37

The Gender Program of Central Ohio lenne a nyertes? Bibisre gurigáztam a jobb mutatóujjamat...
A te interpretációdban is elolvasnám...

fenszter 2011.11.04. 11:38:38

Az egyértelmüség kedvéért ez egy olyan szomorú vizslaszemü "Naaa!!!" volt, mondván nehogy már minket itt kihagyjatok a buliból...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.11.04. 11:38:40

@Laci Today Magazin: vigyazz mert en nagyon fius no vagyok, szal tenyleg vita lenne:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.04. 12:15:56

@Aliz jelentkezik Mosolyországbol: @fenszter: küttem privit, ott asztán vitatkoszhatunk.
Aliz maga meg vigyázzon miket ír, a Gender pogramról diskurálva kijelenteni hogy fiús nő, több mint félreérthető :)))

vagy össze is űhetünk felőlem valamikó, amió Aliz is, Fenszter is nemcsodaországban tartózkodnak.

fenszter 2011.11.04. 13:01:46

@Laci Today Magazin:
Ne is mondd, pont most nézem a repjegyeket a germanwingszen, a munkabeosztásom és a jó árban levö jegyek az idén nem kompatibilisek....

A fiús nö azt jelenti hogy rövid a haja? ;-P

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.11.04. 13:13:39

@Laci Today Magazin: tuggya en azzal a kepesseggel es onismerettel rendelkezem, hogy nem erdekel, ki mit gondol rolam:)
kuldtem egy privit! Fontos:marmint nekem:)
@fenszter: nadragot hordok:)nem csak fizikalisan, de mentalisan is:) Mivel a fiuk nem ismerik annyira (es idejuk sincs utana nezni) a helyi szokasok, tennivalok mibenletet, ezert en vagyok a fonok. Iranyitom a kis csapatot:)
de mostmar nekem is elferne egy het nyugalom..

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.04. 14:01:23

@fenszter: @Aliz jelentkezik Mosolyországbol:
Fenszternek válaszment a privire, Aliznak meg üzenem hogy m.helyen egyes emaileket megnyit a rendszer másokat nem, tehát LÁTOM hogy írtál de nem nyitja meg, majd otthon este a sajátgépről válaszolok.

és: MEGJELENT A HETI HÍRVADÁSZ! Hosszú mint az állat!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.11.05. 15:15:00

@fenszter: ami a repjegyeket illeti, nem a dschöemenwinks-töhl kell wascharolni, hanem töhlem!

fenszter 2011.11.06. 13:26:46

@Laci Today Magazin: Majd megy a válasz a prividre, nem fog tecceni, oszt majd jól át akarsz majd vágni a palánkon... magánéletet nem keverünk biznisszel... :-)

Ettöl függetlenül a germanwingsnek van csak közvetlen napi járata Kölnböl, szerintem te se tudnál mást nyújtani.
süti beállítások módosítása