HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 27.

2011.10.07. 20:26 Laci Today Magazin

Rihaj!

Azé, rohatt eső, nem? Megyek mendegélek reggel dolgozni, tudom, MONDTÁK, hogy hideg esni fog, de megszoktam, hogy mindig egy nappal később jön be, amit mondtak. Nem hoztam vízhatlan ruhát. Hazafelé szakadó esőben, hat fokban, vízhatlan ruha nélkül nyolcvannal elmondom milyen érzés: nem péntekdélutáni. Hétfőreggeli!
Viszont: mire hazaértem, már elmondhatom, hogy már zuhanyoztam. Fürödtem is.
Felfedeztem a tojáshűtésnek azt a fokozatát, amikor elzsibbad már a belsőcombod is tőle. Leszálltam a motorról, és pontosan úgy jártam, mint az amerikai űrhajósok a Holdon.
Mármint nem pattogtam olyan magasra, hanem akkora terpeszben és merev lábakkal.

BELFÖLD

15 adóhivatali dolgozót gyanúsítanak korrupcióval
LT: lesz ott még több is!

Parádés napkeltét hozott a front - 60-70km/órás széllökéseket is mértek
LT: Üvöltő szelek. A bárányfelhők hallgatnak. Fúddeljószél, fúddel!

Oszkót is beidézték a Sukoró-ügyben
LT: a tanúk Oszkódással szaporodnak.

Geréb Ágnes házi őrizetben marad
LT: ebben a hidegben épeszű ember magától ki sem megy a házból

Orbán: "Imbolygunk a végeláthatatlan válságban"
LT: Laci: "ÉN próbálok megállni a lábamon, de te állandóan lökdösöl!"

Magyar kormánytámogatást kap a Nokia
LT: én deszeretnék olyasmit olvasni, hogy "magyar kormánytámogatást kap a Laci Today Magazin". Hálából legalább egy napig nem szidnám őket.

Népszámlálás: még mindig mennek a borítékok
LT: apropó ikrek vagyok, ikrek aszcendenssel. Az most hányember?
Isten maga a Szentháromság, a Laci Today meg a Mókásnégyes!

35-40millióval drágult Stohl ügyvédjének farmja - a birtokon halastó, bortemplom, 300 autó számára elegendő parkoló van
LT: megveszem a farmot, betolom a belvárosba, és 400Ft/óráért lehet benne parkolni.

A győri Audi-gyár bővítését ellenző aktivista 3,5 hónapot töltött előzetesben, rühös lett, csótányok között élt
LT: Édes kis bogárkák... ez is újragondolja a természetvédelmet, az hótziher!

Kiosztják az iskolásoknak az Alkotmányt - a 10 évesek preambulumot, a 14 évesek a teljes szöveget kapják illusztrációkkal
LT: kell, mint pöstieknek a uccasnévváltoztatás. És: van rá pénz!

BULVÁR

Egy kaposvári férfi a saját anyját akarta megerőszakolni részegen
LT: meg is érdemelte volna ha összejön :-D

Teherautó gázolta halálra az úttesten fekvő részeg garázdát
LT: Darwin ezt természetes kiválasztódásnak hívná

Mentő és taxi ütközött a Gyorskocsi utcában - a mentőszolgálat autójában utazó felnőttet és kisgyereket kórházba szállították
LT: na. Hát eredetileg is oda indultak, nem?

Kombájnnal ütközött a rabszállító
LT: ezek hogy tudtak találkozni? Melyik ment tilosban? És miért?
De a birka sofőrök milyen rendesek, nem? Minden egyes Híradóba kell 2-3 közlekedési baleset. Busz-autóval, autó-autóval, autó-motorral, autó-gyalogost-villamosmegállóban, na, de már unjuk, és akkor, na, mi nem volt még? Á, tényleg, mondjuk kombájn rabszállítóval! Én már azt várom, hogy elnöki konvoly - négyesmetróval, nem?

GAZDASÁG

Kisebb lehet az idei hiány
LT: de nem lesz

Bokros Lajos: a kormány ésszerűtlen és szakszerűtlen gazdaságpolitikát folytat
LT: hozzá vagyunk szokva. Ha jól értem, akkor én most a fizetésem bizonyos hányadában a Nokiát támogatom, holott soha nem volt, és soha nem lesz Nokiám, mert állandóan kérdez. A nyugdíjamból rendeztem a MÁV és a BKV tartozásait, holott autóval járok. A benzinköltségembe építve útjavításokat, holott minden reggel keresztülmegyek Budakalászon, ahol nyár elején felmarták az utat, és azóta fel van marva..
...jut eszembe, gazdag amerikaiaknál már szinte sikk támogatni egy-egy szegény csoportot.
EZEK MILYEN GAZDAGNAK NÉZNEK ENGEM, HOGY ENNYI MINDENT TÁMOGATOK, NEM?
Csak az az egy kérésem lenne, matricázzák már ki, hogy
"Nokia - a Laci Today támogatásával"

A leminősítésünkről pletykál a világ
LT: én hiszek Viktorban. Szerintem képes rá. El fogja érni.

Mi lesz most a forinttal?
LT: semmi. Öcsém pap, én tudok zenélni, olyan csicsa temetést dobunk össze ketten, hogy az ember millióinak szemébe gyászköny ül!

TECH

Valódi szex a telefonból
Ezt idézném szó szerint: "Számos olyan alkalmazás van, amivel pillanatok alatt megtalálhatjuk a tökéletes szexpartnert, még azt is láthatjuk, hol van épp. És ha becserkésztük, további programok segítenek a felszedésben. "
LT: szerintem meg is dugja helyettünk.

Válik a Sony az Ericcsontól:
LT. igen, de néhány alkalmazásnak köszönhetően még üzekednek néha

Meghalt Steve Jobs
LT: béke poraira. BEVALLOM, vagyok olyan bunkó, hogy EDDIG soha nem hallottam róla, MOST VISZONT TUDOM kit vesztettünk el. 

Otthoni nyomkövető kerül a mobilokba - Egy magyar fejlesztésű nyomkövető szoftverrel az is kideríthető, hogy gyermekünk melyik szobában tartózkodik.
LT: én szimplán bekiabálok, hogy ESZTEEER, és nemcsak megtudom hol van, de oda is jön!

TUDOMÁNY

A Vénuszon is van ózonréteg - most élet után kutatnak a bolygón
LT: aztán megy Viktor és megadóztatja őket erősen

Az űrből jött a víz a Földre, jéggel megpakolt üstökösök csapódhattak be
LT: globális locsolkodás. Jeges hangulat. Vízágyúnak durva.
A legkeményebb az volt amikor a politikusokkal megrakott üstökösök csapódtak be.

Az emberi test a legjobb gyógyszer?
LT: 18alattiak ne figyeljenek ide:
A választ még nem tudjuk. De ha elég szőőke a nő, akkor magyarázd be neki, és hátha beveszi.
Érted: hátha beveszi!

A túl jó lelet sem mindig jó
LT: ezt már ősidők óta tudjuk. Hiszen a MAKKEGÉSZSÉGES az jó, a MAJD' KICSATTAN, az meg már majdnem rossz ugye.

Háromujjú dinó nyomára bukkantak
LT: szerencsétlen nyomorék, és akkoriban még nem volt ismert a leszázalékolás fogalma sem.

Kiderült, hogy a kilélegzett szén-dioxid és a bőr párolgása dönti el, kire szállnak a szúnyogok
LT: általában ha egynél többen vagyok, akkor mindig a másikra szállnak a szúnyogok.
Azt a következtetést tudom levonni, hogy nem lélegzek ki szén-dioxidot, és nem párolog a bőröm.

KULTÚRA

Csurka Gyurcsányról íratna drámát
LT: szerintem Gyurcsány meg Csurkáról Halotti beszédet.

Elhunyt Sean Connery volt felesége
LT: na EZ marhára érdekel

Clint Eastwood megint főszereplő lesz
LT: ez olyan, mint mikor megromlik a sajt, de "túlérett" kategóriában még élvezhető

A Story4 leadja a letiltott Stohl interjút - börtönbe vonulása előtt letiltotta azt az interjút, amit Ómolnárnak adott, a csatorna mégis bemutatja, vágatulanul.
LT: mi sem nézzük. Ti sem nézitek, ugye?

üdv, jó hétvégét!
Laci Today
 

9 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr13286154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.10.08. 05:33:12

ez tetszik
de
konvoJ
és vagy gyászköNNY ÜL vagy gyászköNY ŰL, utóbbiba elkél egy idézőjel is

sry, de túl korán keltem, ilyenkor kekec vagyok

fenszter 2011.10.08. 13:11:37

Létezik a Darwin Avard (www.darwinavards.com), amit különösen ügyetlen módon elhunyt embertársainkat listázza. Esetleg benevezhetnéd a részeg garázdát is...

juds 2011.10.08. 23:54:29

no hallod :)))azert kap kormanytamogatast a Nokia, mert megszokik Romaniabol :))) Azsiaban...ott jobb a termeles....

juds 2011.10.09. 00:06:25

ja, amugy komolyan venni a meteot :)))

Ha nemhiszed el?

akkor inkabb amerikai urhajos :)))

na. elkepzeltem, torkomra akadt a kaja, ugyhogy, ne stresszeljel minket :)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.09. 13:34:19

@Babette_: ja, konvoJ, gondoltam! Nemvótambiztosbenne.
A másik meg DIREKT nincs idézőjelben, gondoltam alap hogy rájöjjön mindenki, javítva husszú ű-re, bár hozzátenném, hogy TUDOM a Szózatot, de azé biztonság kedvéér mennéztem a neten, és rövid űvel volt. Thanks for észrevételek!

@fenszter: oszt ki fizeti a nevezési díjat?

@juds: nekem mindegy. Egyébként persze, JÓ mert munkahelyteremtő.De akkoris én miért támogatok mindenkit, míg engem meg senki? Bejelentett munkám van és két gyerekem: AHHOZ a réteghez tartotom, aki az összes adót megfizeti, de semmiből nem kap kedvezményt. Kisebbségi vagyok. Ahhoz a hárommilliós kisebbséghez tartozom, akik eltartják a maradékot, akik ilyen vagy olyan okból nem dógoznak.
Amerikai űrhajóst nem értem. Meg, hogy mit képzeltél el...

fenszter 2011.10.09. 14:07:12

Nevezési díj nincs, de poszthum díjátadás se...
Nokia bezsebelte az állami támogatást Némtországban oszt lelépett, szintén bezsebelte a románoknál, oszt lelépnek, szerintetek meddig maradnának Mo-n?

juds 2011.10.09. 15:26:12

"Leszálltam a motorról, és pontosan úgy jártam, mint az amerikai űrhajósok a Holdon.
Mármint nem pattogtam olyan magasra, hanem akkora terpeszben és merev lábakkal."

Na ezert :)))

macamuca [IHUN] 2012.03.07. 11:14:41

@fenszter: eddig maradtak....
Az említett cikknek (Magyar kormánytámogatást kap a Nokia) csöppet ellentmond az alábbiban olvasható állítás:

galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=122152:nokia-leepites-a-munkauegyi-koezpont-targyal-a-regio-foglalkoztatoival&catid=76:hazai-vonatkozasu-hirek&Itemid=113

"Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter arról is tájékoztatta Kolber Istvánt, hogy a "Nokia Komárom Kft. a Munkaerőpiaci Alapból munkahelyteremtő támogatásban, illetve egyedi kormánydöntéssel nyújtható támogatásban sem részesült"."

Nopersze, a kettő között eltelt szűk fél év, ideje is volt, hogy cáfolják... :))

macamuca [IHUN] 2012.03.07. 11:17:32

15 adóhivatali dolgozót gyanúsítanak korrupcióval
LT: lesz ott még több is!

hetivalasz.hu/uzlet/tortenelmi-jelentosegu-a-visszaelesi-ugy-46554

Laci, nem akarnál egy lottószelvénybe invesztálni?? Sz'tem megérné....
süti beállítások módosítása