HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

VIP

2011.10.03. 21:12 Laci Today Magazin

Rihaj!

Há az van hogy má annyira alig történt valami a munkahelyemen, hogy má LaciTodaybe is alig futotta belőle témailag. Így aztán kizárólag a Laci Today Magazin és a Nagyérdemű Olvasók érdekében ott felmondtam, és kerestem egy új munkahelyet.

Persze van benne becsvágy meg előrelépés meg minden, szóval 140 ember főnöke lettem, tehát illik megkomolyodni, és napközben pl nem LaciToday-t írni, így ezentúl vagy reggel, vagy este fog megjelenni a poszt. A 140 ember főleg külföldön helyezkedik el, a külföldi irodák vezetője vagyok, illetve itthon részlegvezető, szóval belenézek a tükörbe és végre valaki visszanéz, jóérzés, ugyanakkor bé is vagyok fosva mint az állat, legyünk őszinték.
Akartam én előrelépni, akartam, de ez akkora falat, hogy... viszont olyan ajánlat, hogy elmenni sem szabad mellette...  hát majd valahogy megbirkózom vele...

NA, de a LÉNYEG, hogy itt már történnek valamik!, mindjárt az első munkanapomon: érkezett egy bazinagy csoport Indiából, és egy fő ma jött csak utánuk. Érte kellett volna mennem a reptérre taxival délelőtt, onnan meg be a hotelbe, HA nem késte volna le a járatot, így tehát e délelőtti program áttevődött estére abban a formában, hogy 11.30 helyett 17.45-kor landol Ferihegyen...

  ÉNKÉREKELNÉZÉST!!!!

  "Liszt Ferenc Repülőtér Kettőbé Terminált" akartam írni, csak még nem szoktam meg.
Szóval szereztem egy taxit. Naaaagy feketét, mert VIP ügyfél. Azé nem elég szimplán taxit küldeni érte, hanem cégünk egyillusztris tagjának is kell várnia őt, mert VIP. Én voltam az illusztris tag. Hát amikor elmész valahova és a legújabb ingedet veszed fel: engem a legújabbat küldtek a VIP elé.
Még nem ismernek.

Persze TUDOK viselkedni, a taxist simán rávettem, hogy ebben a dugóban nem érünk ki a reptérre, hajtson át minden piroson, és öt perccel idő előtt kijutottam a reptérre a taxis új vezetési stílusával.

Ott aztán megbarátkoztam egy másikemberrel, aki egy másikembert várt. Minden érkezőnél feltartotta a névtáblát, hátha Ő AZ. Nekem könnyű dolgom volt, mivel indiait várok, tehát csak az indiaiaknál kellett tartanom a táblát. Közben megérkezett Ő.

Mármint nem akit vártunk, hanem a Nagy Ő.
Legalábbis a mellei mekkorák voltak! Minden szem rászegeződött. Mármint, a balszemem és a jobbszemem is mind.
És nem volt rajta melltartó. Ebben egyetértettem a új barátommal, a Másik Várakozóval.
Azt is egyből észrevettük, hogy a hölgy mérhetetlenül fázik. A mellbimbómérce legalábbis mínusz negyven fokot mutatott, erős fagyos széllel spékelve. Közelről észrevettük, hogy a technika odáig fejlődött, hogy a guminők egész igazinak tűnnek és tudnak menni is meg minden. Szóval közelről már tudtuk, hogy mindene mű. A Másik Várakozó mondta is, hogy:
-Hallod, egyszer "volt szerencsém" ilyen szilikonmellekhez, hát nagyon durva, mintha labdát fognék, a végén föl sem állt!

(Megnyugtató, hogy annyira bizalomgerjesztő fejem van, hogy öt perc ismeretség után egy negyvenes meglett férfiember felvállalja, hogy a kezébe akadt két duda, és nem állt föl neki. Aztán jött a mínusznegyvenesért a férje és jobbra el.)

Ukázba kaptam, hogy legyek mérhetetleül udvarias a VIP-mel, vigyem a bőröndjét stb, de ezeket magamtól is tudtam.
Megérkezett a VIP-m. Elsőre megismertem, messziről intettem neki.
Hát kijött EGY indiai egy nagy embertömegben, nem volt nehéz feladat.

Én meg elvettem a bőröndjét. Nem adta, tudja ő vinni egyedül is.
ENGEM MEG KIRÚGNAK ELSŐ NAP, MI??
Szóval elvettem a bőröndjét. Ha kell földre is teperem!
Na.
Hát olyan könnyű volt egyébként a bőröndje, hogy meg kellett ráznom titokban, van-e benne valami egyáltalán?
Volt egy kevés, de olyan kevés, hogy azt meg már kár volt bepakolni.

Utána az volt a feladat, hogy elviszem a hotelbe, ott lecuccol, onnan elviszem az étterembe a csoporthoz és lelépek.
Mondta, hogy marha fáradt, és marha éhes, de nem tudja, hogy melyik jobban, tehát, hogy a hotel után akar-e még menni egyáltalán valahova. Illetve érdekelné, hogy hányig van nyitva a Westend? Igen, mert megismerkedett egy DJ lánnyal a repülőn (szerintem a mínusznegyvenes az), és ő mondta, hogy Budapesten a Westend a legjobb hely.

A végén megérkeztünk a hotelhez, és utoljára megkérdeztem, hogy akkor várjak rá és vigyem tovább az étterembe, vagy aludna inkább?

Erre elkérte a mobilszámomat, menjek haza nyugodtan, és majd hív, ha szüksége lesz rám...

EGYPILLANAT, én nem az vagyok, aminek látszom, szóval hazamegyek Pomázra, és este tízkor rám csörögsz hogy hozzak egy taxit? Há bejövök Pomázról, és a fiam lézerágyújával szétlőlek a hotel mögötti sikátorban...

Szóval mondtam neki, hogy a vacsora az étteremben héttől van, vagy most odamegyünk, vagy kihagyja e remek programot, cserébe lezsíroztam a recepción, hogy rendelhet telefonon magának a hotel étterméből a'la carte bármit a kontónkra, legyen a vendégünk. Mondta hogy 'thank you Laslo, it's just perfect', én meg diplomatikus jó éjszakát kívántam,

üdvözlettel:
Laci Today

5 komment

Címkék: indiai vip műmell

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr283276351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.10.03. 22:12:57

Gratula! A népszámlálás rovatban most már lesz mit ikszelgetni :)

cicuri 2011.10.04. 10:41:35

Jól érzékelem, hogy várta őt egy csoport kínai haver, te meg rávetted, hogy inkább szállóban töltse az estét a céged kontójára? ott meg ültek és vártak??? És még alkalmazott vagy? :D :D :D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.10.04. 10:53:55

Gratulalok!
Es koszonjuk, hogy ilyen aldozatot hoztal ertunk:))
Szep kis elso nap, jo lesz ez:) Lezerpisztoly, mi?:)))

Laci!
A nagyobbik fiam (6 eves) kapott tolunk egy mobilt, az Apukaja regi telefonjat. Kerte, hogy allitsam be neki, hogy reggel arra ebredjen:)
Itt mar az Eszter sztorija bekattant:))
Aztan kerte mutassam meg, hogyan kell beallitani az ebresztot, hogy majd o...:D
Es itt emlegettem fel neki a csaladotok kalandjat az 1 oras idoeltolodassal:D
Ezzel a lendulettel nemet is mondtam:)
TANITS MEG LACI!:)

juds 2011.10.04. 19:26:17

Haat erted :)))
Gratulalok az osszes elorelepesednek es kivanok neked sok torteneseket, hogy vigyoritsal minket is :)))
Amugy koszi az aldozatot :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.04. 19:40:38

@Myta: merci, Madmoiselle!

@cicuri: természetesen erendeztem az idegenvezetővel a dolgot hogy mégsem kell várni.

@Aliz jelentkezik Mosolyországbol: no para! lényeg hogy a nézésed mindig maradjon határozott! A gyerek beállíthatja elalvás előtt, de utána ellenőrizd!
Aztán mielőtt Ti is lefeküsztök, újra ellenőrizd!

@juds: thank you!
süti beállítások módosítása