HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász

2011.09.30. 21:56 Laci Today Magazin

Rihaj!

Elnézést hogy a pénteki poszt csak most jelenik meg, lóttam-futtam egész nap, nem voltam gépközelben.
Na. Ha már hírnap van: nézzük este a tévét, van ez a smittmária, nyilatkozik, a kamera közelről mutatja az arcát, és Peti tök csodálkozó hangon felkiáltott:
-ANYA, A NÉNINEK FORDÍTVA VAN A SZEME!!

Illetve tisztáznom is kell valamit, mert mostanra már több embert megtévesztettem akaratomon kívül: keddenként "Peti jelentkezik", szerdánként "Eszter naplója": EZEKET IS ÉN ÍROM, csak az ö nevükben.

Ezen kívül felmondtam, hétfőtől új élet, más munkahelyen. Továbbra is lehet repjegyügyekben zargatni.


És csapjunk a Hírek közé:

BELFÖLD

Újabb büntetőeljárás Hagyó ellen
LT: már-már Hagyómányos

Mától falhoz nyomva is bilincselhet a rendőr - a fej és a gyomor ütésének tilalma már nincs nevesítve
LT: ez olyan szexista nekem, hogy mit milyen pózban lehet...

150ezren kértek magyar állampolgárságot
LT: "Uram, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek"
                                                                (Jézus Krisztus, Kr.u.33.)

Most akkor tényleg anonim a népszámlálás?
LT: nem tudom, de lakcímre jött. A valláshoz már múlt héten jeleztem, beírom hogy Viktoriánus, a békesség kedvéért. Van olyan kérdés is, hogy milyen nyelven beszélek a haverokkal, hát a külföldi haverokkal szoktam angolul is, de olyan lehetőség nincs, itt európa közepén, úgyhogy ikszelni akartam, hogy székely, mer annak hasolloú a kiejtése, assincs, de van "EGYÉB" szabadszöveg lehetőséggel, oda már bosszúból nem írtam semmit.
A kérdés, ha a "népszámlálás" szót szó szerint vesszük, akkor elég lett volna egy cetli, amire ráírjuk, hogy ezen a címen hányan lakunk. Az, hogy körül vagyok-e metélve, milyen nyelven káromkodtam közben, melyik istenhez fohászkodtam, hogy visszanőjön, az már nem népszámlálás. Meg, hogy mivel járok dolgozni: 
"Hogyan közlekedik általában a tényleges lakóhelyéről a munkahelyére, az iskolába, az óvodába, a bölcsődébe?" (Legfeljeb három válasz jelölhető meg)
Hánemtom! A gyerekeket kocsival viszem, utána én motorral megyek tovább, nyáron néha rámjön a sportolhatnék és bicajjal megyek, télen a városba  motorral veszélyes, kocsival dugó van: olyankor tömegközlekedek, de azon belül is adnak opciókat, hogy helyi autóbusz meg távolsági autóbusz, meg hév stb, tehát, én helyből legalább hatot jelölnék.
ÉS: felszólítanak hogy ne is próbáljunk meg kamuzni. Ha csak a megengedett maximális hármat jelölném, úgy érzem, azzal eltussolnék dolgokat, emiatt később felelősségrevonástól kellene tartanom, úgyhogy beikszeltem, hogy gyalog kocsival, mert az nem feltűnő.

Melyik a világ legorbánistább állata?
LT: hát kérem én a rendőrlóra tippelnék

Somogyacsán megválasztják a fejelős polgármester utódját - Lengyel Ferenc lemondott, mivel korábban lefelejt egy buszvezetőt
LT: lehet választani uzsorásból, verekedősből, sikkasztósból

BULVÁR

Halottat húztak ki a Dunából Szigetszentmiklósnál
LT: Nnaná! Hát az élőket nem kell kihúzni, azok kijönnek maguktól.

Elkezdődött a darabolós gyilkos pere
LT: elsőrész: 2011. szept. 30-án

Befüvezve darabolta fel féltestvérét
LT: minek továbbdarabolni egy eleve FÉLtestvért?

Felgyújtottak egy markológépet Pakodon
LT: a háttérben asszonyféltést sejtek.

Felgyújtotta a kukoricatáblát a sérült autó
LT: Ez is asszonyféltés. LELKIsérült volt, azért gyújtotta fel.

Tíz hónap börtönt kapott egy szalámitolvaj
LT: de ez most nem a Settenkedő

Nyeles kézigránát okozott fejfájást Úrhidán
LT: mindegy csak szétszórtságot ne okozzon!

TECH, TUDOMÁNY

Kikapcsolás után is követ a Facebook
LT: ha már utánam jött, le is húzhatná helyettem!

Itt a magyar iTunes
LT: hívhatnánk iNóták -nak

Újabb műhold készül a fejünkre esni
LT: már leszerződtem egy kínai gyárral. Eső ellen esernyő, nap ellen napernyő már van, mi most egy műholdernyőt kezdünk gyártani, napi 10.000 darabot.

A nevetés az idős betegeknek is jó orvosság
LT: oszd meg a Laci Today-t a beteg nagyival is! Bár egyszer nagymamámnak hasiműtét után olvastam fel, az egész kórterem röhögött, a nővér meg kiebrudalt, hogy ezek itt frissen varrt hasak, nem akarnak varratszakadásokat.

KÜLFÖLD

tömegtüntetések..., betiltották a melegellenes..., irakban felrobbantották..., törvényszerű etnikai összecsapás..., szorongatják..., lefejezték...,  megölték..., elutasították...  SÓLYOM LÁSZLÓ BÉCSBE LÁTOGAT!
LT: Végre egy jóhír, semmi vér nincs benne...
 ... mondjuk.. visszajött már? Látta már valaki?
(.. hiányzik? ....)

Bocs, hogy így összecsaptam a végét, de az eleje meg olyan kis lelkiismeretes volt, nem?
A külföldi hírek kedvemet szegik. Mondjuk a belföldiek sem jobbak, csak itthon még nem lehet olyan könnyen bombát szerezni.

Üdv!
Laci Today
 
Lapzárta után találtam a neten, de najonteccik:
"Miért vannak a Greenpeace aktivisták minden közszereplés alkalmával soha le nem bomló műanyagból készült, rikító színű kabátban?"

6 komment

Címkék: petiduma hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr423268820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juds 2011.10.02. 22:57:37

no hallod, azt igerted naponta, ettol egy kicsit csaltal!
mert mindig, naponta veled indittok-indittanek?
oszt becspsz.
Szedd mar ossze magad!
Alfimacsek meghalt, tekasztorik is, o alltaluk jottem hozzad... oszt Te is punnyadsz?

Greenpeace: Amugy telleg? foltette nekik a kerdest vki?

Szerintem, hogy ne ohadjanak ok sem :( bocs

juds 2011.10.02. 23:21:46

Rihaj!

Foliratkoztam a blog akarmire...

Nem akarom a facebuukkkra, miert koteleznek ra?
hogy uj blogot nyitsak?

nekem a facebuukk nem koll, akkor most mi van?

Te talan jobban tudod? en rosszul ertettem?

juds 2011.10.02. 23:24:55

"Blog.hu a Facebookon!
Ha még nem tetted meg, akkor csatlakozz a Blog.hu Facebook oldalához!
Remek posztokat ajánlunk a ti műveitek közül! "

juds 2011.10.02. 23:27:19

@juds:

= akarsz, nem akarsz, ha szerenel bloggolni, ramesz a facebuuuukkkkra es akkor jo vagy!

juds 2011.10.02. 23:28:26

amugy bocs, nem rajtad akartam kiverni, de most te szolsz, mert elmaradtal :)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.10.03. 22:12:21

@juds: hali! Előszöris megtisztel, hogy velem indul a napod! :)
Sajna mától nemigen jutok hozzá napközben a blogíráshoz mert új munkahelyem van és más a munkarend. Ezentúl vagy korareggel, vagy későeste tudom csak megírni a napi adagot :(
ezt a fészbúkolást nem értem, én eddig sem fészbúkoltam a blogomat. Szerintem semmi kötelesség-jellege nincs neki....
csaó
Laci
süti beállítások módosítása