HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 23.

2011.09.09. 10:52 Laci Today Magazin

Rihaj!

Tegnap egyedül vóttam a  gyerekekkel, elvittem őket Mekibe vacsorázni. Jövünk kifelé, erre jön szembe befelé a szomszéd srác a lányával, rám köszön:
-Nálatok is TE FŐZÖL ma este?
 :)

Na csapjunk a hírek közé:

vezető hír: szinte minden felület megemlékezett már szeptember 11-ről a héten.
Jelzem, hogy szeptember 11-én mit fognak csinálni?
Javaslom a Márciusi Ifjak megünneplését február 27-én, a karácsonyfát pedig már most felállíthatnánk, és akkor lerövidül a karácsonyelőtti mizéria periódusa.

BELFÖLD

Partikon érdeklődnek Orbánról a diplomaták
LT: kérdezgetik, hogy „Megjött már a bohóc?”

Államosítják az iskolákat
LT: ki a komcsi?

Sok gyerek ismeri a szexuális bántalmazást
LT: enyimek szerencsére nem. A legrosszabb, ami történt velük, hogy Dobogókőn a gyerekek a kilátással voltak elfoglalva, én az asszony szájába suttogtam, „FÚJ APA, MIT CSINÁLTOK?!”, merthogy olyan csak a tévében fordulhat elő, vagy idegenekkel, de a saját szüleikkel TUTI hogy nem.

Kamuidézéssel ijesztgette a diákokat a rendőr
LT: az a tavalyi 80 ( 50 helyett), az csak kamugyorshajtás volt, kérném vissza a befizetett díjat.
Egyébként a diákok megérdemelték a megregulázást, mert sutyerákok voltak, de azért a rendőrbácsikat sem kell félteni.

BULVÁR

Halálos baleset – az ittas vendég fejest ugrott az üres medencébe Ballószögön, aminek következtében meghalt.
LT: szerintem az úszómester hibázott, én még utánavágtam volna egy mentőövet, mert részegen senki nem tud úszni.

Sertéshússal kereskedve csaltak áfát
LT: elég disznó dolog. Egyébként itthon MINDENNEL csalnak áfát, miért pont a sertéshús a lényeg?

Novemberig korlátozzák a forgalmat az M1-en

LT: szerintem ez nemigaz, legalábbis megnéztem az autópályamatrica árát, és az ugyanannyi.

Medve ölt a Vajdaságban
LT:  leöltendő 28 évet kapott, senki nem mer vele egy cellában lenni

TUDOM hogy Buci kapott tíz hónapot, abból ötöt le is kell töltenie, utána úgyis kihozzák, csak nem foglalkozom vele, mert unalmas.

GAZDASÁG

Továbbra sem lehetnek nyugodtak a frankhitelesek
LT: hánemis

Orosz kézben a közép-európai Volksbank
LT: ha olyan átnevezősek lennének, mint a Tarlós, akkor átneveznék „Bank Naróda”-nak, esetleg „Náródnyij Bank”-nak.

Több fiatal vesz lakást a fővárosban

LT: elgondolkodtam, hogy az idősek hol vesznek ingatlant, és eszembe jutott Róbertné, a gimnáziumi magyartanaram, amint panaszkodott a 76 éves anyukájára:
-Gyerekek, képzeljétek, megyek haza, erre anyukám mivel vár? Hogy „szervusz kislányom, képzeld, sikerült helyet szereznem a Farkasrétiben!”

Tényleg megállt a magyar növekedés
LT: Na. Mert eddig nem hittük el. Legalábbis a látszat nem ezt sugallná.

Drágulhat az iskolai menza
LT: a feltételes módot nem értem.  Év végén megmondták mennyit vigyünk be kiszámolva év elején, és akkor év elején rákértek, mert már nemannyi volt.

Ki kell tenni az euróövezetből a renitenseket
LT:
Én csak azt érzem, hogy mi itt többszörösen megvédtük európát, a tatárok is, a törökök is állandóan nálunk akadtak el valahogy, és a mai napig senki meg nem köszönte.

TECH

Napi 150ezer iPhone5 készül
LT: veszel sokpénzért ájfónt, és akkor lett egy tucatfonod, nem több.

Itt a Vissza a jövőbe önbefűzős cipője a Nike-tól
LT: egyszer eltört a jobb vállam (átment rajta egy autó), és akkoriban az volt, hogy Peti még kicsi volt, és hogy hasznossá tegyem magam otthon, mit lehet félkézzel csinálni,  délelőttönként eltologattam sétálni babakocsiban. Egy idő után csapat verődött össze és négyesben jártunk így sétálni, három kismama és én. A cipőfűzőm meg állandóan kikötődött, és előjött belőlük az anyaérzés a súlyosan rokkant irántam, aki nem tudom bekötni a cipőfűzőmet, de nekem NEMKELL, szóval ez úgy történt, hogy eleinte szóltak, hogy:
-Laci, lóg a cipőfűződ, bekötöm / köszinemkell
majd egy idő itán:
-Laci, lóg a…. ehh! –és legyintettek.
AKKOR milyen jól jött volna egy Vissza a jövőbe önbefűzős cipő! Persze megoldottam: megtanultam lógó cipőfűzővel közlekedni.

Megváltoztatja csengőhangját a Nokia – 10.000 USD-t nyerhet, akinek a zenéjét csengőhangnak választja a cég
LT: beküldtem a Malév zenéjét,  ha nyerek, meghívom a Pressert egy sörre.

Online hipermarketek nyílnak a shanghai-i metróban
LT:
-Haló? Metróval jössz?  Hoznál két tejet?

TUDOMÁNY

Őssejtekkel kezelhetik a kopaszodást

LT: végre megtanultam elfogadni, erre mégis kezelhető???

A nemi hormonok erősen befolyásolják a karrierválasztást
LT: nem elég, hogy baszogatnak a munkahelyen, de ráadásul: és te vagy a hibás érte

Rovarok oldanák meg az élelmiszerhiányt
LT:
-Nézd, anya, katicabogárka!
-Gyorsan kapd be, mert elszáll!
-De olyan aranyos!
-Ne játssz az étellel!

KULT

Kirk Douglas-díjat kap Michael Douglas
LT: mélyperverz. De azért, néha nekem is megsimogatja apám a fejemet, csak nincs benne az újságban.

Nem Madonna az egyetlen anyagias lány
LT:  pöstiesen szólva: "Nemmondoood?!"

Elkészült a Végső Állomás 5
LT: bakker.. VÉGSŐ állomás. Abból csak egy van.
Most arra gondoltam, mi lenne, ha ötször meg kéne halnom. Az első hármat nagyon utálnám, a maradék kettőt meg már nagyon unnám.

KÜLFÖLD

Hihető terrorfenyegetést kapott az USA
LT: minden ezt-megelőzőn eddig csak röhögtek, meg néha megemlékeznek.
Azért idéznék ebből a hírból egy picikét:
 „…a fenyegetés állítólag konkrét és hihető, de nem megerősített”

 A NATO tévedésből lőtte le a BBC tudósítóját
LT:
„-Ez most vicc volt?
-Nem, komoly!
-Jó, mert viccnek durva lenne”

Négy éven belül bevezetné az EU az automatikus segélyhívást baleseteknél
LT: ugye lezuhansz kocsival szakadékba, és a fedélzeti computer jelez nekik, és megmentenek.
Mármint: meg akarsz halni, ezért szakadékba hajtasz kocsival, és ezek a rohadékok megmentenek.

 Üdv, jó hétvégét!
Laci Today

3 komment

Címkék: hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr623213297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.09. 11:24:58

az iskolaállamosítás komoly, és nekem pl tetszik.látom, mennyit kínlódnak a kisiskolák.
szóval ezt nyugodtan nyakába veheti a viktor.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.09. 12:41:07

@Babette_: Viktornak van 1-2 jócselekedete, ezt elismerem mert nem vagyok vak. De összességében azé dislikeolhatom?

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.09. 20:30:43

hogyne lenne neki, amikor lefekszik aludni.
ezenkívül nem sok.
süti beállítások módosítása