HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Csókolom, itthon vannak?

2011.09.08. 13:46 Laci Today Magazin

Rihaj!


A fotón főleg Viktor látható, nemaz, hanem egy másik, egy féligmárhaver. A képnek a "Csókolom, itthon vannak?" címet adnám, amint az a blog címéből kiderült már.

Szóval Viktor mackós, és így szokott bekopogtatni.
Én szimplán becsöngetek, és a szeretnivaló fejem alapján simán be is engednek, ő azonban azt állítja, hogy ez maradi szokás.

Úgyhogy, aki esetleg elhagyta a kulcsát és nem tud hazamenni, vagy rá akar ijeszteni a szomszédra mert hangosan bömböltette a zenéjét, esetleg az anyósát unta meg, nyugodtan hívja Viktort. Ő a legkönnyebben úgy található meg, hogy felmentek a honlapjára:  www.pancelguru.hu

Én sajnos még nem ismertem őt, amikor jópár évvel ezelőtt hazafelé igyekeztem, és otthon vettem észre, hogy nincs nálam a kulcs. Asszonypajtás vacsizni volt és nem akartam megzavarni ebben, estekilencre hazaígérte magát (a gyerekek kiküldetésben voltak keresztmaminál), egyszóval csak este hattól kilencig kellett várnom, és nem volt hidegebb -8 foknál aznap, tehát úgy döntöttem, nem telefonálom haza őt az étteremből, hanem megvárom inkább.

HA ismertem volna Viktort, egész más lett vonla a helyzet.

Így azonban csak álldogáltam a ház előtt, mert hülyén néz ki, hogy bent állsz a sötét lépcsőházban - villanyt gyújtani meg álldogáláshoz nem érdemes.

Egy idő után jött SzomszédKriszta, miértvagykint, nemtokbemenni, gyerefelhozzánk, nemakarokzavarni, jóvantetudod.

Utána jött SzomszédAndi, miértvagykint, nemtokbemenni, gyerefelhozzánk, nemakarokzavarni, jóvantetudod.

Bezzeg SzomszédAdrienn nem jött, aki pedig milyenvoltszőkesége, azóta már elköltözött.

Így aztán egy idő után sikerrel átfagytam kint a mínusznyolcban, mert még nem ismertem Viktort.
Aztán jött az ötlet: kisétálok az első kocsmába. Ott meleg van.
Konkrétan bementem a Hordóba, nagyon durva hely, ki is jöttem gyorsan, átmentem egy másikba, ott meg kértem két deci paradicsomlevet.

A pultos ijedt arccal kiszolgált és nagyongyorsan mellérakta a blokkot is, mondtam hogy nyugalom, nem ellenőr vagyok, csak fázom. Aztán meghallgattam néhány családi sztorit, egy családi perpatvart (gyerehaza - nemmegyek) (ja nem én, hanem egy házaspár női tagja hívta haza elázott urát), és a végén eljött az estekilenc, és hazakecmeregtem erős dohányszaggal, asszony meglátott: 
-ÚRISTEN, mi történt veled?!
-Ásemmi csak kocsmáztam egyet.

Szóval szóljatok Viktornak!

Üdv!
Laci Today

6 komment

Címkék: kocsma mackós iktor

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr273211399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.08. 15:00:22

ja, aszittem, a képen az _iktor.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.09.08. 15:56:31

Hát ez tényleg szuper!

Egy ilyen zárguru gyakorolt néhány hete tudtomon kívül az autómon. Szerencsére sikertelenül, valahogy így
www.youtube.com/watch?v=5di50FVwItM

…igaz a zárjavítás is belekerült vagy 30 ezer forintba.

Viktorunk miért az ajtózáraz nézi, amikor nyitva van az ablak?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.08. 16:37:55

@Myta: hm.. igazad van... Viktor is olvas, szóval VIKTOR, nyitva volt az ablak!!!!!!!! :D Basszus és egy NŐNEK kell ezt észrevennie, beégtél, beégtem! :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.08. 16:49:32

@Myta: gondolkoztam a kérdéseden, keresem a válaszokat. Egyetlen elfogadható válasz jut csak eszembe: Viktorunk valahol rendőr is. Nem szőkenő, hanem rendőr, érted :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.09. 11:54:25

@Myta: megkaptuk Viktortól a választ:

"Azért mert egy résnyire nyitott, bukóablakon, egyszerre max 1-ember tud "nehézkesen bemászni", míg a nyitott ajtón folyamatosan tudnak "beömleni".... Első a biztonság, ha fegyveres ellenállásba ütközünk, akkor könnyebben tudják magukat védeni így, mintha ablakon átmászás közben éri őket az agresszió..........."

mondjuk ÉN úgy gondolom hogy mindenkinek jár még egy esély :)) De szerinte nem.
süti beállítások módosítása