HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

ellenőriztük és: rendben!

2011.09.06. 09:25 Laci Today Magazin

Sziasztok!

Peti vagyok, apa négyéves fia, játékarc és mókásmuki, és keddenként én írom apa blogját!

Múltkor voltunk Berciéknél, aki azóta új haver, és most ők voltak nálunk! Viszont én a családban egyedüli fiú vagyok, így nincs túl sok fegyverem, annak is a fele eltört, és apa vett még két coltot és egy puskát, hogy legyen mindenkinek legalább három fegyver az oldalán. Aztán másnap eltörtem a puskát, de még így is maradt elég fegyver, és akkor mondtam csütörtökön anyának hogy mikor jönnek már Berciék, és mondta, hogy majd szombaton, aztán mondtam péntek reggel apának, hogy mikor jönnek már Berciék, és apa mondta, hogy hát mondták, hogy szombaton, és aztán, anyának mondtam péntek este, hogy nemér, hogy még nincs szombat, én már egy csomót aludtam, aztán mondtam anyának, hogy hívja fel Bercianyukáját, hogy jöjjenek inkább ma, de aztán anya mondta, hogy a szombatot beszéltük meg, de már délelőtt jönni fognak nyugi, és akkor végre szombat volt, és minden rajzfilm után megkérdeztem, hogy mikor jönnek már Berciék?
Közben apa felfújta és megtöltötte a medencét, mi meg a szobánk ablakából figyeltük, hogy mikorjönnekmár, és naná, hogy rossz helyre parkoltak, mert Pomáz rosszabb mint a belváros, de aztán apa kiment és segített.
Bercinek van tesója, úgy hívják mint engem: Peti, csak nagyobb, majdnem akkora, mint Eszter, csak nála is nagyobb. Szóval Eszternél fiatalabb, de nagyobb, úgyhogy ők ketten farmosat játszottak, mi meg Bercivel lövöldöztünk.
Apáék így nyugodtan tudtak beszélgetni Berci szüleivel, de aztán bejöttek, mert Bercivel nagyon csöndben voltunk, és kérdezték, hogy HÁTTI, MIT CSINÁLTOK?!!!, és mondtuk, hogy hát orvososat, megvizsgálta Berci a fütyimet, én meg az övét.
Mondták hogy nincs kedvünk valami mást játszani inkább?
De nem értem, hogy ezzel mi bajuk, megnéztük kinek mekkora. És?  Apa is, ha valahová többen megyünk, mindig megnézi, hogy a többiapuka mekkora autóval jött.
Szóval versenyeztünk Bercivel, hogy kié a nagyobb, de nem árulom el, és azóta sem árultam el, és soha nem is fogom elárulni, hogy az enyém, mert Bercivel megbeszéltük, hogy titok, és ő sem árulja el a szüleinek.

Csak kár, hogy aztán Berciék olyan hamar hazamentek, még csak alig volt későeste, meg másnapiskola!

Egyébként elkezdődött az ovi, tökjó, mert megint játszunk Sebivel és Mátéval, de az első nap nem tetszett, mert Mátét anyukája hamar hazavitte. Szilvinéni elment az óvodából, kár, mert aranyos volt, és most Kinganéni mellé Szilvinéni helyett Erzsinéni van, és ő néha kiabál, pedig meg sem érdemeljük, és papírból csinált nekem kardot, PAPÍRBÓL, hát olyan is lett, szóval, hiányzik Szilvinéni.

Eszternek is elkezdődött az iskola, most már van angol meg informatika, meg kötelezőnéptánc, és apa mondta, hogy szerinte ő ír Eszternek egy felmentést néptáncból, mert két dolog van az életben, amit NEM SZABAD kipróbálni, és abból egyik a néptánc, de anya csúnyán nézett rá, úgyhogy végülis Eszter nem kap felmentést néptáncból, amikor pedig megmondta, hogy ő inkább welldance-ra szeretne járni, amire Henibarátnője, és ők tök jól táncolnak, és mutatta, ahogy a haját izéli tánc közben körbe.

Sziasztok!
Peti

10 komment

Címkék: suli peti ovi

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr163205938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tekasztorik.blog.hu 2011.09.06. 10:06:13

Szia Petikém, Fufu néni vagyok, a gyerekek legnagyobb és legmókásabb kedvence. Na idefigyejjé kis csillag. Ha apa legközelebb a medencét basztatja, óvatosan lopakodj a háta mögé és amikor nem figyel, fogd meg a bokáját és dobd bele a vízbe. Oltári vicces és apa elárulta nekem, hogy ez az egyik kedvenc játéka, szóval csak bátran, kispajtás! Aztán. Találsz a garázsban mindenféle szúrós szerszámot, azzal ki lehet lyuggatni apa autójának mind a 4 kerekét, ez is például egy vasárnap reggeli program. Ha pedig legközelebb átjön a kis barátod, adj neki Erős Pistát, ha azzal bekeni a kis fütykösét, egyből megnő. Ez egy ilyen varázs szer.
Ha bármi kérdésed van, vagy unatkozol, szólj bátran, Fufu néninél mindig van 1-2 jó poén! Szeretettel ölellek ;)

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.06. 10:36:27

petikém, apa mindig igazat mond, kivéve, ha a néptáncról van szó.
a néptáncosok szexisek, te ugyan még nem tudod, ez mit jelent, de pár év múlva majd emlékezz rá, mit mondtam.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.06. 10:43:24

@Babette_: Babettenéni, amikor néztük Eszterrel az ikszfaktort, és abban voltak ilyen néptáncosok, akkor NEKEM tetszett, és ugráltam egyik lábamról a másikra és csapkodtam a térdem, anya nevetett, apa meg mondta hogy "na kábé ennnyi, ja!"

Ugyandehogy (törölt) 2011.09.06. 10:46:20

@Laci Today Magazin: értem én apát,Petikém, de ha apa sose néptáncolt, akkor szerinte tényleg ennyi, és nem is hazudott.
a tánccal jól lehet csajozni, mindegy, milyen tánc, persze én azt is elhiszem, hogy ez apának sose volt gond, meg hogy ha azt mondod, hogy a csajok fúj, de amikor majd nagy leszel (igen, tudom, hogy már nagy vagy, de még nagyobb, olyan felnőtt nagy), akkor érdekelni fognak.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.06. 10:49:27

@Babette_: semmmi gond Babettenéni, nekem az oviban Nóri a legjobb barátnőm, neki van a leghuncutabb szeme a csoportban, és a teste, legalább egy ötévesé!
Én a nézésemmel hódítok, meg a szövegemmel, apa a zongorázásával, meg a szövegével.
Ezzel együtt érdekel a néptánc.

tekasztorik.blog.hu 2011.09.06. 13:06:02

@Laci Today Magazin: á az ide nem férne ki de egy Xanax-Vodka receptet ha felírna nekem a kedves főorvosúúúúúúúr...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.06. 13:17:06

@tekasztorik.blog.hu: márhamost hozzám tetszik beszélni tékasztoriknéninek, szóvla hozzám Petihez: akkor eltalálta, amikor nem vadászunk idegenekre, orvosok vagyunk! A fenti írásból is láthatta. Tegye szabaddá a testét, hogy megvizsgálhassam.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.09.06. 16:36:23

Kismedencés Aquapark nyílt Pomázon?

Peti: Napfürdőzésre vágyó monokinis lányoknak van ingyen belépőd?
:-*

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.07. 09:42:46

@Myta:
a mi medencénk felfújós, de olyan nagy, hogy az egész társasházból csak apa tudja felfújni, mert a többieknek nincs elektromospumpa, mással meg nemérdemes nekiállni sem.

napfürdőzés: igazából.. sajnos, szóval, elsősorban űrvadászok jöhetnek csak, lézerfegyverrel! Várj.dsf.sf.i... apa nem engedi a.sfsfd. hogy írjak..

HELÓ MYTA! LACI VAGYOK!
JÖHECC!!

dsf.. na végre visszaadta apa. szóval van egy tökjó medencénk, a múltkor fejest is ugrottam bele, most sebes a homlokom, de nem sírtam.
szia!
Peti
süti beállítások módosítása