HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

igen: rákiabáltam.

2011.08.23. 16:02 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ma annyi a meló, hogy a Laci Today rovására megy.... de azért két rövid írás erejéig beugrom a Hűséges Olvasók előtt tisztelegve...

 

Szóval az történt, hogy engem a nők valahogy nemigen szoktak észrevenni, pl nincs divatban a fejem, így aztán nem is igazán fordulnak utánam. Éppen ezért jólesik, amikor nagyonritkán valaki egyszercsak igen.
És ma sétálgatok az utcán, és balról befordul egy gyönyörű kerékpáros hölgy, és ahogy körülnézett és meglátott engem, az útiránya helyett, rajtam felejtette a szemét.

Ritka, kellemes pillanat.

Épeszű férfiember ilyenkor visszaszemez. Erre ÉN micsináttam? Rákiabáltam, hogy ELŐRENÉZZ!!

Mentségemre legyen mondva, hogy épp kitolatott elé egy autó szabálytalanul, és a nő ÍGY épphogy nem ment neki, megúszta.
Az autós meg szétzilálta a kibontakozóban lévő reggeli idillt, így jártunk.

 

A másik rövid írás nem saját toll, hanem kaptam, de teccik és közzé tenném:

SZEX UTÀNI HOROSZKÓP:

KOS: oké,csináljuk még1szer!

BIKA: éhes vagyok, hol a pizza?

IKREK: ...nem láttad a távirányítót?

...RÁK: mikor házasodunk?......

...OROSZLÁN: mondd,hogy nem voltam fantasztikus!

SZŰZ: ki kell mosnom a lepedőt!

MÉRLEG: jó...volt,mert neked is jó volt!

SKORPIÓ: most ki kellene oldozzalak!

NYILAS: ne hívj,majd én hívlak!

BAK: nincs egy névjegykártyád?

VÍZÖNTŐ: most csináljuk ruha nélkül is!

HALAK: hogy is hívnak?

 

Mindenki magára ismer?
ÉN IKREK VAGYOK, ÉS A TÁVIRÁNYÍTÓ TÉLLEG NINCS MEG SOSEM, de ez szextől teljesen független.

Üdv!
Laci Today

Szólj hozzá!

Címkék: idill szexhoroszkóp

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr503173825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása