HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Alternatív fogászat

2011.08.08. 11:25 Laci Today Magazin

Rihaj!

A fogorvos, az félelmetes, nem?
Mármint, az ember 12 éves korában kinő ebből, de úgy igazán sosem lehet kinőni…
Igaz, hogy a félelem szubjektív dolog, de a fogorvos, az objektíve is félelmetes. Bebizonyítom:

Bizonyíték #1: a név hangzása
Mondjátok ki hangosan : „FOGORRRRVOS”!!!
Rideg hangzású, és CSAK mély magánhangzó van benne, ettől még rosszabb.
Most pedig, mondjátok ki mondjuk, hogy „bőr és nemibeteggondozó”!
Ugye, mennyivel lágyabb tónusú? Szinte ringat!

Bizonyíték #2: „A fogorvostól nem kell félni!”
Már maga a mondat! Miért van ilyen mondatokra szükség? Húsz évesen egy hónapig kórházban voltam, ezalatt sokan megfordultak mellettem kórteremtársak, az egyik újságolta, hogy neki egyszer volt végbéltükrözése. Elment mindenféle előítélet nélkül. Várt, köben elment előtte egy nővérke, kérdezte mi járatban?
-Végbéltükrözésre jöttem.
-Nem fél?
-Nem.
Aztán várt tovább, megint elment mellette egy nővérke, ő is kérdezte, mire vár?
-Végbéltükrözésre jöttem!
-Nem fél?
-Nem.
Ezután még tovább várt, ismét eljött előtte egy nővérke, ő is megkérdezte, hogy mi járatban van?
-Végbéltükrözésre jöttem.
-Nem fél?
-Hát, MOST MÁR KEZDEK!

Egyszóval a „fogorvostól nem kell félni”, ez már önmagában gyanúra ad okot.

Bizonyíték #3: A fogorvosi fúró
MINDEN gépnek tompítják a hangját, gondoljatok az autó csendes duruzsolására az utastérben, a repülőgép halk morajlására 900km/h-val… de a fogorvosi fúró hangját a mai napig nem jutott eszébe senkinek tompítani. DIREKT!!!! Hogy ha a váróteremig el is merészkedtél, ott olyan hangok szűrődjenek ki a rendelőből, hogy itt, az utolsó lépésnél inadba szálljon a bátorságod.

Bizonyíték
#4: a fogorvos eszközei

Mind csillognak, fém-lenek, és egy thriller forgatókönyvét simán rá lehet építeni arra, hogy pusztán végignézegetjük, hogy mijei vannak egy fogorvosnak.

Bizonyíték #5: “nem fog fájni”
Ha az orvos ezt a mondatot kimondja, BIZTOSAK LEHETÜNK BENNE, hogy nem fog fájni. VILLÁMLANI fog, körbe a teljes fogsorban.


Mindezt miért írtam le?
Hát, múlt héten Istvánpapa egyik reggel úgy kelt fel, hogy a fél arca fel volt dagadva. A szeme ki sem nyílt. Megrémültünk, mert teljesen olyan feje volt, mint a Szőke Andrásnak.
Én azonnal kétféle megoldást javasoltam:
1) rohanjuk fogorvoshoz, azonnal. Mindegy, hogy mennyibe kerül.
2) ahogy Istvánpapa feje kinéz, adjunk neki hörcsögkaját, van is otthon.
Hetekre el tudná raktározni a pofazacskóiban.

Istvánpapa azonban nincs oda a fogorvosokért, és a fenti bizonyítékok ékesen mutatják, hogy teljességgel igaza is van. Ráadásul én is férfiból vagyok, tehát teljesen együttéreztem vele.

Elmentünk otthonról dolgozni, Istvánpapa otthon maradt ugye a gyerekekkel, az utcánk végében van két fogorvos, mondtam apósomnak, ha szorul a hurok, azért nézzen el arra.

Este, amikor hazajöttem, észrevettem, hogy apósom egy alternatív orvoslási móddal élt, és három nap alatt rendbe is jött neki a feje.

A gyógymódról készült fotóval búcsúzom mára, üdv!
Laci Today

 

3 komment

Címkék: alternatív fogászat

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr913133603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.08.08. 11:47:05

Ez bejön más betegségre is? Lásd facebook bejegyzésem....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.08. 11:57:31

@cicuri: legalábbis egy próbát megér. Ha nem jönne be, tudok olcsón műlábat!
süti beállítások módosítása