HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Magyarország, szeretem!

2011.08.03. 10:23 Laci Today Magazin

Rihaj!

Hány szelet kenyeret látsz a képen?




 

Választ lásd majd lentebb....
(a fotóért egyébként köszönet ÉvaLénának, egy elég érdekes blogot találtam tőle)

  .....elmondhatjuk, hogy országunk az Átb..ás Hazája (de ÉvaLéna fenti fotója sem csakúgy készült, ugye akit érdekel, klikkeljen oda)!

És most ne politikai mélyenszántást várjatok tőlem, vagy hogy 12.600 Ft volt a nyugdíj-reálhozamom 12+5év munka után… Én most a kisemberek gixereire gondolok, de amik ooolyan magyarosak, hogy az már Hungaricum!

Egyébként a mindjárt következő dolgok valójában aprócseprőségek, nem is akartam foglalkozni velük, előfordul, na de ENNYISZER, hát így már mégiscsak mek kee írni, na!

Első Átb…ás
Elmentünk egy kiállításra, ahol NAGYONJÓ festők MÉGJOBB festményei láthatóak. Van egy ilyen Anna Margit nevű lúzerállat, na az is festő. Illetve én vagyok a lúzerállat, mert jegyet vettem egy kiállításra, amin szerepel az általa elkövetett FEJ című festmény. Nem azt akarom mondani, hogy béna, hiszen LEHET, hogy csak én, mivel kortárs vagyok, nem értem meg őt. A művészeket néha ki is nyírják a kortársaik, és csak kétszáz év múlva értik meg őket. De Anna Margit FEJ című slendriánsága egy olyan kép, hogy nemhogy művészet nincs benne: festék se nagyon. Egy kör, benne valami, ugyanazon a jogon, ahogy FEJ, lehetne POGÁCSA is. Vagy éjszakai ködfolt. Szóval Anna Margit összekente a vásznat, viszont jó a marketingje, hogy ettől híressé tudott lenni. A többi festőt meg sem említem, akik feketére festettek sötétbarnával (egy kicsit Munkácsy sötétebb tónusú hangulatait idézve), szóval, én meg megyek közel: úgy sem látszik semmi, töksötétség. És akkor lázadásból a mobilomon felkapcsolom az elemlámpa-funkciót, akkor meg az őr rám szól, hogy mit lámpázom azt a festményt, árt neki az erős fény. Szóval bemész egy híresfestők-kiállítására, és bent lófasz van. TUDOM mi az a művészet, és ez nem az volt, nem én vagyok az alulművelt elmaradott. Ez átb..ás vótt. Anna Margittal meg posztomusz máglyára vele…

Második Átb…ás
Indián utcazenészek pánsípot árultak, kérdeztem, hogy rendben van-e hangolva, vagy lakásdekó? A hölgy sértődötten mondta, hogy ezek IGAZI hangszerek, hogy képzelem!
Úgyhogy vettem egyet, OTT nem próbáltam ki, mer hülyén néznék ki indián zenészként, odébbmenve utcán sem próbáltam ki, mert hülyén néznék ki, amint egy 35éves férfiember magában pánsípolgat az utcán, otthon meg kipróbáltam, és akkor úgy vannak rajta a hangok, hogy kezdődik alsó H-val, egyből utána D, aztán Disz. Nem is folytatom. Ez nem sorrend, ez átb…ás.
Vissza akartam vinni, kettétörni az illető fején, hogy anyádat nézd turistának, de inkább megírtam blogban, ezért legalább nem visz el a rendőr.

Harmadik Átb…ás
Ez itt történt a munkahelyemen. Hoztam ebédet, kellett hozzá 3 szelet kenyérke. Itt az Asiacenterben ilyesmi boltról nem tudok, de szemben vannak a kajáldák, többek közt Magyar Konyha, ott biztos van babgulyás, amihez kenyér dukál, tehát biztos lehet kenyeret kapni. Tehát átsétáltam a Magyar Konyhára, és kértem három szelet kenyeret. Egy százas, és kaptam is „három szelet” kenyeret: háromdarab FÉLszelet kenyeret. Ez nem szelet, hanem átb…ás. És olyan nyílt, tiszta, ártatlan, őszinte szemmel néz rám a srác, hogy BIZTOS, hogy nem érti, mi a probléma.
Ledobok neki még egy százast egy milliomos eleganciájával, és megkérem, hogy ne mókázzon már, nem a Laci Todayben vagyunk!
-Akkor most, kérsz MÉG három szeletet? – én meg csak mondtam, hogy:
-NE TETÉZD!

Persze az is lehet, hogy nem SZELETet, hanem KARÉJT kellett volna kérni…
nemtom…

Üdv!
Laci Today


ui: zárásul egy video, az "iszik vagy vezet" új megközelítésben:

http://creativeads.blog.hu/2011/08/03/tessek_hagyni_intezem_a_verdat

 

3 komment

Címkék: átbaszás szelet

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr993122307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.08.03. 11:58:40

A kép megfejtése :1 szelet kenyér vagyis 2 fél szelet, de semmiképpsem 2 szelet!

Most pedig kérek egy bamba vigyort ide a monitorra, de izibe!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.03. 16:36:39

bamba vigyor: há ott van nagy kék macskaszemekkel a neved mellett... :)

Kincskereső 2011.08.03. 22:17:04

Sok-sok éve történt: a szépművészeti múzeumban egyiptomi kiállítás volt. Szinte csak emiatt vonatoztunk a Fővárosba. Amikor kigyönyörködtük magunkat az egyiptomi részlegben, láttam, hogy van még egy kis időnk a következő vonatig, nézzük meg hát a modern művészeti kiállítást is, hogy ne csak egyoldalúan művelődjünk.
Több meglepetés ért. Én teljesen leragadtam egy hatalmas TÜKÖR előtt, amely tenyérnyi kis tükrökből volt összerakva, de ezek a tükrök nem csak síktükrök voltak, volt amelyik nagyított, másikak kicsinyítettek, ötletes volt, mindig másmilyennek mutatott, attól függően, honnan néztél bele.
A kellemetlenebb meglepi egy kép (?) volt: 3 féle zöld színű párhuzamos csíkok. Ennyi. Gyerkőcök kérdezik ez mi? Mondom nekik: kipróbáltam az új vonalzómat című alkotás. pár lépéssel később az előbbi képecske párja, de csíkok között egy kör is volt, benne más színű csíkok. Ilyet én is tudnék...
Azóta is büszke vagyok magamra: tudok gyereket nevelni: nem röhögtek hangosan (mármint bent a múzeumban ... :)
süti beállítások módosítása