HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Une gentille Femme

2011.08.01. 11:31 Laci Today Magazin

Rihaj!

Nemrég összefutottam egy kedves hölggyel, ismerősöm-ismerőse, és elbeszélgettünk. Miután kiderült, hogy én utazás-szakmában dolgozom, azonnal lecsapott a hölgy, és mondta, hogy Amerika úgy szar ahogy van, hiszen Las Vegas a kaszinókról szól, és a rongyrázásról, és micsoda sznobság.
Én közbeszóltam, hogy Amerika picit többről szól, mint Lesz Vigasz, hiszen kapható például hamburger is, persze én sem szeretem Amerikát, de ez szubjektív, hogy ki mit szeret, én nem merném így kijelenteni, hogy mi szar, de a hölgy kerek-perec kijelentette, hogy Amerika szar, objektíve is.
Thaiföld is szar, mert minden hülye magyar oda jár télen.
Ekkor kezdtem először felnézni erre a hölgyre, hiszen mekkora élettapasztalata van, már két helyet is ismer, és milyen kialakult, határozott, és megmásíthatatlan nézete van róluk…
Ezután jött Németország, hogy hát a németek, hát az kész, az nagyon durva, „dichtn fachtn kuchtn” - idézi, hát micsoda nyelv az, szerinte.
Mondtam, hogy nem olyan gáz, hiszen végülis, a német, hát pont egy tök könnyen tanulható nyelv, és…
…de belevágott, hogy egy frászt könnyen tanulható, ő tud franciául egy kicsit, na és AZ tanulható, a német az egy szar, meg még ronda is, de az egész országuk is ronda, fúj, bezzeg Franciaország, na AZ igen, az szép, és hát a nyelvük, egyszerűen tökéletes!
Mire én, hogy hát én nem merek ilyen határozottan kijelenteni dolgokat, bár NEKEM szubjektíve pont a francia nyelv nem jön be: még a saját királyi tévéjüket is feliratozni kénytelenek, hogy adott országon belül minden dialektus megértse, de ettől még nem merném kijelenteni, hogy szar, csak hogy NEKEM nemannyira teccik…
… és akkor ismét belevágott, hogy ez marhaság, és témát váltott, hogy NEKEM mi a kedvenc országom?
Hát NEKEM nincs kedvenc országom, mondjuk Portugáliában voltunk nászúton, ezért az más, de hát úgy összességében …
…és akkor a szavamba vágott, hogy hát neki a kedvenc országa, hátszóval volt neki egy GAZDAG pasija egyszer, hát csak egyszer, de összejött, szóval ez a Gazdag Pasi egyszer elvitte őt Tunéziába!! Hát az micsoda hely! (és nyilván oda nem jár annyi magyar,mint thaiföldre, a szerk.)
És akkor én mosolyodtam el, hogy hát a Gazdag Pasi jobban is megerőltethette volna magát, minthogy Tunéziába viszi…
…mire a hölgy, hogy hátigen, én vigyáztam a gyerekeire is, miközben meg közben a titkárnőjét meg Thaiföldre vitte az a szemét! (De ahova a kedves hölgy amúgysem vágyik, tudjuk, a szerk.)
És akkor folytattam, hogy na ebben van valami... (magamban röhögtem)
…és akkor ő mondta, hogy neki a távoli és egzotikus helyek (??? Tunézia?? a szerk.) tetszenek igazán!
Mire én, hogy van egy ügyfelem, dél-amerikai kirándulásokat csinál, ha gondolja, csatlakozhat, elmennek Peruba, és mindenféle dzsumbujokon mennek keresztül, sátorban alszanak, és reggelente mielőtt felhúzod a zoknit, ki kell rázni belőle a skorpiót, mert éjjel belemászik mert meleg van benne, szóval ajánlottam neki mint egzotikumot…
…és a szavamba vágott, hogy hát ő boldogan, bárhová elutazik, szívesen lenne „kísérő”, csak szóljak! Ugye tudom, hogy érti? Hát vannak ilyen kísérők ... persze egy kikötése van: nem fekszik le senkivel, cserébe persze ajándékokat sem kér.

Én pedig eltátottam a számat, álltam egy darabig, (újra kellett indítanom magamat belül) aztán elköszöntem, és most itt vagyok!

Üdv
Laci Today

9 komment

Címkék: femme une gentille

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr153116414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.08.01. 11:43:51

Wáááááááá!!! van-e még hajad?:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.01. 11:52:15

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: hámongyuk az nemigen, de nem miatta, hanem mert amúgysemigazán már. Öregszem.

Ugyandehogy (törölt) 2011.08.01. 12:32:15

ez egy komplett poszt a modorosra:D

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.08.01. 13:43:39

Dobjunk össze neki egy szudáni fapados "Álom utat"...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.08.01. 14:35:57

@Hang Ember: Még szép! A visszautat Dubajozza össze a dél-szudáni férfiaktól...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.01. 14:48:40

az én nem rosszakat kívántam neki, csak meglepődtem... első pillantársa nem nézett ki annak, inkább szimpla plázacicának...

cicuri 2011.08.01. 15:18:21

jézusmáriaúristenaztarohatt!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.01. 15:25:07

@cicuri: jut eszembe! Van az a szép bibliai törtnet, amikor a 12 éves Jézus eltűnik, Szz.Mária és SztJózsef keresgélik, ő meg a templomban van ugye. És a szülők halálrakeresik magukat, mire megtalálják.
Szóval, MIT MONDOTT Sz.Mária, amikor észverette, hogy nem találja a fiát?

-JÉZUSMÁRIA, eltűnt a fiam!
süti beállítások módosítása