HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Első Munkanap Vazz!

2011.07.25. 12:54 Laci Today Magazin

Rihaj!

Újra itthon! És be sem tört senki, amíg távol voltunk, pedig ha betört volna, a nappalit kifesthette volna!

Nakérem, háteznemigaz, hazajöttem, és tessék! Előszöris rossz idő volt, gyerekeket elvittük moziba, valamelyik plázába, hát kérem, elsuttyult a világ, az emberek két lábon járó személytelen élő butikokká váltak! CSAK márkás cuccot vesznek fel, és a pláza másik végéről szembeszélben is érezni a parfümjeiket, ebből ráadásul sokdarab egy helyen, hát én rosszul voltam, és holnaptól CSAK kínait hordok vazeg, abból is azt, ami már kinyúlt és ha lehet, lyukas is, majd szétnézek otthon. Amivel a motort szoktam letörölgetni.

Ma van az első munkanapom szabi után. Nem mondom, hogy szuper, de legalább nem süt a nap! Egy napallergiásnak ez félsiker, egy olyan szabi után, amiből nyolc napon át negyven fokos tűző napos strandon voltunk és csak két napot esett az eső.

Az első munkanap több szempontból rossz.

Előszöris örülnek a régi ügyfelek, ami tök jó, de egyből Bogota-Guatemala kombijegyet akarnak!
Én olyan könnyű bevezetést szeretnék, hogy "kéne egy Frankfurt businessen, van? egyből megvenném!"
És amikor visszakérdeztem a Guatemalás-Bogotás havernak, hogy „drágát akarsz, vagy szart?”, akkor a következő nemesen egyszerű választ kaptam, szó szerint idézném:

„szart természetesen... ha drágát akarnék, a Vistánál venném a jegyeket, de én a szarra esküszöm, ezért kérlek fel téged a dologra :)

Hát ez van. Idáig jutottunk.

Az első-munkanappal a másik rossz meg, hogy olyan szinten elszoktam a számítógéptől a szabi alatt, hogy újra szoknom kell a klaviatúrát. Én még lélekben nem-itt vagyok, én csak limbóhintót, vízibiciklit és gumicsónakot tudok kezelni, számítógépet még csak részben.
Pl a bekapcsolás gombot elsőre megtaláltam, de két gép van az asztalom alatt, tökugyanolyan, és az enyém helyett a server-gépét nyomtam meg. Az meg pont, hogy be volt kapcsolva, és soha nem szabad kikapcsolni. Hát hörgött is mérgében.

A szabadság alatt semmi fontos dolog nem történt egyébként, nekem elkezdett átrendeződni a fogsorom, ami miatt majd fel kell keresnem egy fogorvost, illetve valami belenyilall néha a bal sípcsontomba, valószínűleg csontrák, néha a jobb medencémbe is, tehát áttétes.

Márpedig, akkor nem is kell fogorvoshoz menni, nemigaz? Hülyeség hosszú időre tervezni.

Na zárom soraimat, Peti még lóg Nektek egy fejezettel, csak má el vótt fáradva a nyaralás vége felé, de a héten pótolja!

Üdv!
Laci Today

4 komment

Címkék: első fogsor munkanap csontrák

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr553095982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.25. 14:32:43

@Babette_: nem elég, hogy dógoznom kee, még le is marháznak.
Hát még ha le is rókáznának!

cicuri 2011.07.25. 14:38:14

mitisakartam! Jaigen: a Zuramnak van egy gatyája, használt, seggén foszlott farmer. Köll?
süti beállítások módosítása