HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Savanyú a citrom!

2011.07.06. 09:15 Laci Today Magazin

Rihaj!

Ma csak egy rövid, mert barátom mondta, nyomjuk le Kínát, és igaza van, úgyhogy átköltözünk az Asiacenterbe irodailag, hogy egy csomó kínai vegyen tőlünk sok repjegyet! Úgyhogy mindjárt szét is húzom a gépeket, csak gyorsan még megírom a posztot (ugye a fontossági sorrend, amikor már mindenki izzad és szerel, én meg verem a klaviatúrát, "mit csinálsz?" kérdésre "ezt még gyorsan meg kell csinálnom" válasszal)

Szóval itt ez a citrom:

Egyenesen Nápolyból érkezett. Ezek az olaszok nem szarakodnak szerintem. Arról nem beszélve, hogy "facsarj hozzá fél citromot".
Hát durván savanya lenne tőle a koktélka, mi? Arról nem beszélve, HOGY lehet ezt a citromot kifacsarni?  Az oké, hogy egy naaagy rókafarkú fűrésszel félbevágjuk. De utána hogyan facsarjuk ki?

megalázóan: odahívsz egy gyereket, és a fején kifacsarod. Ha nyavalyog, hogy csípi a szemét, mondod, hogy KUSS.

hirtelen: berakod a villamos alá. A sínek szépen elvezetik a citromlét, aza baj, hogy nem egy tálkába, hanem a végállomásig.

agresszíven: addig nyomkodod, amíg jön belőle, a kis rohadékból

mézesmázosan: van ez a mézkiszedő fa izéke, csurgatónak hívják asszem. Hát azt nyomkodod bele a félcitromba, és néha kiöntögeted a felszabaduló leveket

parasztosan: citromot meghámozod, felkockázod, és krumplinyomóval vazeg!

sziszifuszian: ugyanez, csak apróbb kockákra vágod és a fokhagymapréssel nyomod ki a levét

Hát hirtelen ennyi jutott eszembe... de mit lehet egy ekkora citrommal csinálni?
Felvágok a haverok előtt, hogy "nekem nagyobb van!"
Ijesztgetem az óvodásokat.
Felteszem netre. Írok belőle posztot vazz.
Felmatricozám, hogy három ablakmosásra is elegendő (gyk: a természetbarátok citromleves vízzel mosnak ablakot, jó, mert távol tartja a legyeket).

De most be is fejezem, mert a mai nap hátralévő részét költözködéssel töltjük...
Üdv!
Laci Today

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr303043504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.07.06. 09:28:54

Esetleg eladod narancsnak. Magyar narancsnak.
(gyk: Tanú c. film - kicsit sárga kicsit savanyú de a miénk). :D

Hang Ember 2011.07.08. 11:26:37

@cicuri: a Tanú című film alapmű.

Laci! Az Ázsiában nincs net, hogy hanyagolod az olvasókat?!

cicuri 2011.07.08. 11:32:26

@Hang Ember/Nyalós!: nem biztos. Ugyanis én is csak részleteket ismerek belőle, mert egy-két szállóigét ellestem belőle, hallottam róla, de végignézni nem tudtam, mert agybaj-lassú. bocs.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.08. 11:40:50

mi ez az automatikus szar a kommentek teteje fölött?

MOST lett csak netünk, van négymillió bejövő email, sajna ma nem lesz időm privire + LaciTodayre, bocsánat... (a héten meg hozzá sem jutottam, amint az észrevehető volt.. űúgy volt hogy egy nap alatt átköltözünk, ehhez képest péntek dél van mindjárt)
űszasztok jó hétvégét
Laci

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.08. 13:48:12

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: miaz: nem Photoshop, mégis képszerkesztő?
na majd megtudjátok!

Mertcsak 2011.07.11. 11:14:30

Má' elvonási tüneteim vannak ám!:)

Hang Ember 2011.07.11. 13:21:36

Laci, drága barátom! Már tizenegyedike van. Hol van az új poszt? Okés, hogy átköltözetek, azzal bőven van meló. Nade hogy otthon sem jeleskedsz posztírásban...
mi, az istenadta pórnép meg innánk soraidat, de nincs új a lap alatt...
(szemrehányó nézés...)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.11. 13:46:22

@Hang Ember: há igazáól otthon is átalakítások voltak meert gyerekmentes hetünk volt éstehát kifestettük a szobájukat, ami elég sok előkészülettel, festéssel majd utópakolással végül takarítással járt.Bár le a kalappal Dulux Főisaten előtt: nemcsöpögbazmeg! le se kellett takarni semmit, ezentúl CSAK Dulux-szal festek. Mondjuk a szemüvegem tiszta festék azt még le kell kapirgálni.
szóval otthon sem volt erőm posztolni, de a mait már megírtam, csak egy fotóra várok még, mert az én telefonomat (strapaf de nem túl okos) nemtom összehangolni a géppel, tehát át blútúszoltam asszonynak egy fotót, és most várom hogy asszony átküldje nekem az (okos)telefonjáról a fotót emailben, hogy be tudjam szúrni a posztba és akkor mehetne a poszt. Addigis: már megírtam, de még várnotok kell.

ez a felcsigázás-szakasz :-D
süti beállítások módosítása