HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

egy kérdés

2011.06.23. 10:15 Laci Today Magazin

Rihaj!

Mára csak egy kérdés...

Az alábbi fotót Pomázon lőttem a MOL kútnál... a kép jobb alsó sarkát fürkészve érdeklődöm:

EGY hordó "TŰZOLTÓ HOMOK" hány négyzetméter lángoló MOL kút eloltására elegendő?

Az oltásra négy alkalmazott és egy bámészkodó fotós, egy motoros és egy Suzukis áll rendelkezésre. Lehet, hogy a Suzukiban van poroltó, ami növeli az oltási teljesítményt, ám ha a Suzuki isberobban közben, akkor összességében a poroltó és az éppen teletankolt Suzuki rontják az esélyeket. Mennyivel?

A kérdés megoldásakor vegyük figyelembe a nyári hőség és a folyamatosan erősödő a svájci Frank együtthatósági tényezőjét!

Igazából ki akartam próbálni, de nyilván őrült gyújtogatónak tartanának, holott csak egy tudományos kísérletet akartam volna...

Megfejtések jöhetnek kommentben, emailben, FB-üzenetben, esemesben, illetve banki átutalás "megjegyzés" mezőben! A megfejtők között kisorsolunk egy kis vödör homokot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdv! 
Laci Today

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr773008087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata-sztrófa 2011.06.23. 11:29:29

Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything (42)

vén betyár 2011.06.23. 11:38:40

Még mindig jobb egy vödör tűzoltó homok /előrehozott nyugdijért sem tüntet/, mint egy homokos tűzoltó vederrel!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 12:10:15

@kata-sztrófa: mi az hogy 42 <

@vén betyár: én aszmondom, hogy ne gyulladjon ki a kút és akkor nincs zsülség a homokra, níyilván ebből indulnak ki a kutasék is, csakhát kell valami tűzbiztonsági izé, és ezzel lehetett a legolcsóbban kipipálni a hivatalos részt.
Ezzel együtt a tűzoltóhomokosvödör önmagábanelég röhejesen fest. Én alátennék egy táblát mintegy magyarázatképppen, hogy
"Tudjuk hogy nem jó semmire, csak kell a hatóságok miatt, szóval nem vagyunk hülyék, nyugi!"
és aláírás: "a MOL csapata".
Vagy valami hasonló.

kata-sztrófa 2011.06.23. 12:15:44

Látom nem ismered a "Galaxis útikalauz stopposoknak"-ot :(
Abban volt, h mindenre a válasz a 42

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 12:30:51

@kata-sztrófa: ez jó, kipróbálom. Bejön egy ügyfél, mennyi egy frankfurt? negyvenkettő.

émmegmá aszittem, hogy negyvenkét vödör homokkal eloltható a benzinkúttűz.

kata-sztrófa 2011.06.23. 12:38:21

inkább egy földkörülire mondd :D

vén betyár 2011.06.23. 12:40:38

Hogy ne gyulladjon ki, annak kb annyi esélye van, hogy ne menjenek fel az üza árak.
Minden kútra biztosági őrt!Ócsóbb, mint a tűzótó!
Biztos, ami biztos!
lemil.blog.hu/2011/06/23/szekuritty#more2860122

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.23. 13:14:41

Na látszik, hogy oltással is csak az utazásszervezés során találkoztál!

A válasz egyszerű: tűzoltás esetén a pénztáros pult alól előveszik a tűzoltó kendőt. Az oltásban részvevő négy fő kifeszíti, majd a kendő négy sarkára szórnak egy-egy kis kupac homokot, hogy el ne fújja a szél! A motoros közben figyeli a Suzukist, nehogy fizetés nélkül távozzon. A bámészkodó meg a motoros azaz Te.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 13:42:46

@Myta: nem, én nem motorral voltam, szóval ez a rész hibás. Én csak megálltam fényképezni. Nekem nem olyan motorom van. A tipp egyébként nem rossz. Én arra gondoltam, megvárják amíg az egész leég, utána megkeresik a holttesteket, elássák egy gödörbe, és a vödör homokkal eltemetik őket, nyugodjanak békében.

@vén betyár: elolvastam a blogot, nagyondurva, ezt Te írod :) halálra röhögtem magam, igaz hogy a legjobban nem az írásokon, hanem azon a villanykapcsolón, amit egy kifeszített egérfogó őriz, nehogy lekapcsolja valaki.

VaTi 2011.06.23. 14:13:25

Jajjmá. A homok nem oltani van ott. Hanem hogy akadályt képezzen a kigyulladás esetén bekövetkező menekülés során. Érted, ettől érdekesebb, ez már a kettes pálya. A hármas pályán már nem homokoshordó van, hanem benzines. Aztán kerozinos.
Ez a megoldás.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.23. 14:56:24

nosztalgia a benzinkuttol, bruhuhu:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.23. 15:48:07

@Laci Today Magazin: van ott a kozeleben egy zoldseges a masik oldalon, kuldenel nekem dinnyet?:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.23. 15:54:49

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: nemküldök. Ma ilyen nap van. Ez van. Én még ott sosenem vettem semmit. EGYSZER igen, valami egyszerű zöldséget. Éppen érni kezdett az eper. Egy kis dobot (vagy 13szem) 500 forintba fájt, persze gyerek kinézte magának és kért is és arra nehéz nemet mondani. Szóval vettem egyszer ott ötszázért tizenhárom szem epret. Bocs: málna volt.
süti beállítások módosítása