HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Majdnem elvesztettem a feleségemet, de végülis nem.

2011.06.21. 13:29 Laci Today Magazin

Rihaj!

Tessék elképzelni, TUDOK JÓSOLNI!
Az egész úgy kezdődött, hogy feleségem megszerezte a másoddiplomáját is, és anyukájától kapott aándékba egy fullos vasalót. Na ez nem mostanában történt, hanem olyan ezer évvel ezelőtt. És a vasalónak elérett a vezetéke, de mivel maga a vasaló tökéletes, hát kicseréltem benne a vezetéket. Ez se mostanában történt, ez is már vagy ezer éve. Aztán tegnap este meg asszony bejelez vasalás közben, hogy:
-Büdös a vasaló!
-Én se szeretem a vasalásszagot, és a porszívóhangot sem...
-Úgy értem, égett szaga van.
-Akkor húzzuk ki gyorsan!
-Nem, ezt a nadrágot még kivasalom!

Az asszonyi kötelességtudat, ugye.

Egyébként mekkora ötlet diplomaosztóra vasalót adni, Ő kapta, az övé, én azóta sem használom! :)

Visszatérve a vasalóra: megmondtam feleségemnek, hogy szikrázni fog, lehet hogy forró is lesz, és le fogja vágni a biztosítékot. Mondta, hogy szerinte nem, mert amúgy működik. Kettőnk közt annyi különbség azért van, hogy ő jogi szakokleveles közgazdász, én meg szeretek szerelni.
De gondoltam, annyi szingli lány futkos a világban, hogy nincs nagy rizikó, szóval hadd vasaljon tovább. Az is lehet, hogy a feleségem el akar hagyni, és valóban sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy zárlatos vasaló, mint a válási procedúra...

Aztán valami hülye hangot adott a vasaló, egy kis lángnyelv is kicsapott belőle, szóval látványelemekből ötös, aztán sötét lett. Egyszercsak megszólalt egy hang a sötétben:
-Naugye! (ez voltam én)
-Igen, de legalább a nadrág kész van (ez meg a kötelességtudó ő).

Végül elemlámpával megkerestem a biztosítékot, mondtam, hogy "LEGYEN VILÁGOSSÁG" ("és lőn világosság") (Isteni érzés volt), aztán szétszedtem a vasalót, hátpersze, a vezeték, régi, megolvadt az évek alatt a szigetelés, áthúzott az áram, ez elégette a maradék szigetelést, zárlat lett, akkor jött a látványelem, és az áramszünet. Levágtam öt centit a vezetékből, és amikor asszonypajtás már azt hitte, hogy ma már nem kell többet vasalni, kiderült, hogy a vasaló ismét jó.

De milyen jó érzés volt a jövőbe látni, és megmondani, hogy nemsokára áramszünet lesz!

üdv!
Laci Today

23 komment

Címkék: vasaló

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr543002950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.06.21. 13:34:42

"látványelem"
:D :D :D :D
Ezexerint te vagy az Isten Lába? :D

cicuri 2011.06.21. 13:52:46

Ehh. Nem olvasol Vavyan Fable könyveket.
Ott híjják a Top Gun pasit Danielnek. Daniel, az Isten Lába. :)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.06.21. 13:53:57

Mikor találják már fel a vezeték nélküli akkumulátoros vasalót...?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.21. 14:13:19

@cicuri: belekezdtem a Mesemaratonba de nemteccett.

@Myta:
1) már van olyan
2) réghen is volt, csak akkumlátor helyett parazsat kellett beletenni, ami végülis akkumlátor, hiszen az "akkumlátor" az egy "gyűjtő", a mostani aksik áramot gyűjtenek és raktároznak magukba, a parázs meg hőt gyűjt és raktároz :)

cicuri 2011.06.21. 14:22:06

@Laci Today Magazin: rosszal kezdtél. fable- burleszket olvasni csak többedik könyv után lehet. javaslom. A halál zsoldjában vagy Kriplikommandó címűt, esetleg az A pokol is elnyeli-t.
Higyj nekem. Fable jó.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.21. 14:30:51

@cicuri: szerintem a Fable az lányoknak való, mint a Coelho vagy a Martini.

cicuri 2011.06.21. 14:49:06

javítás: higgy. BOCS!
Szerintem eléggé elfogult vagy, mindenesetre majd tolmácsolom az észrevételt Evynek, meg Alfimacseknak is. :D

cicuri 2011.06.21. 15:13:22

jó. Még így túl az ötödik ikszen is. Már ha lehet valakire mondani, hogy testileg- lelkileg jó nő... :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.21. 15:42:43

@cicuri: ezzel elveszitenék egy olvasót, ha olvas...

cicuri 2011.06.21. 15:49:42

Még nem... ÚGyhogy nem lesz loose. :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.21. 16:14:40

@cicuri: mos nemérek rá, mos a www.youtube.com/watch?v=LSQDqNFvYD4
-t hallgatom és tökszerelmes vagyok, csak még nemtom kibe. De józene. Régi de jó.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.21. 20:02:53

@Myta: mar volt olyan:) szenesvasalonak hivtak:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.21. 20:12:51

@Laci Today Magazin: egyik apamnal rengeteg konyv volt felhalmozva, 12 eves voltam mikor a Kisvakond cimu konyvrol atterelt a Fable konyvekre, elsonek a Halal zsoldjaban cimure, majd Vis Major,sorban a tobbi amit o mar olvasott:) Sot batyam is.Majd tovabbadtam legkedvesebb baratnomnek, o az anyukajanak es igy tovabb:)
En azota is imadom, iszom minden szavat, hangulatkepet, elnitudasat...
rettento kritikus lelek vagyok, de az O konyveiben soha nem talaltam hibat...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.21. 20:13:43

@ISándor: utalom a muanyag colat es muanyag sort:)
Baratokkoztol kiver a hideg

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.22. 08:48:28

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
"egyik apamnal" - Te gyűjtő vagy? :) Én anyáknapján nem tudtam sosem ,hogy merre induljak.
süti beállítások módosítása