HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

chat

2011.05.18. 09:07 Laci Today Magazin

Rihaj!

Mielőtt belefognék, hogy mi a Felsőfokú Chatelés, néhány apróságot közölnék:

1) Képzeljétek, itt a munkahelyi hűtőben az előbb találtunk egy 2010 augusztusi tejet. Szerintem a Végítéletet várta. Megkapta.

2) a szomszédos kifőzdéből ŐRÜLTJÓ palacsintaillat jön!! Ha olvassák a blogomat, ezúton üzenem: hozzanak át kóstolót, vagy dögöljenek meg, szadisták!

3) a harmadik apróságot elfelejtettem.. jaigen! kérem nekem olyan főnököm van, hogy tegnap nem volt sok meló, nagyon untam magam, mondom is neki, hogy
-Basszus de hosszú ez a nap! –mire ő:
-Igyál valamit
-Most ittam kávét
-Vodkára gondoltam!
Szóval máshol kirúgnak, ha iszol munka közben. Itt nem. Itt a főnök a felbujtó :)
Azért mondott vodkát, mert a pálinkáját már mindet kiittuk.

4) ma reggel csinálom a 3in1 tasakos kávémat: ugye vizet forralunk, aztán fogjuk a tasakot, felvágjuk és beleszórjuk a pohárkába. Véletlenül a tasakoskávé helyett vízkőoldót szórtam a pohárba. Hülye íze van, nepróbáldki. Viszont a fogköveimet leszedte!


Na és mi a Felsőfokú Chatelés?
Amikor már mindegy, milyen nyelven szólnak hozzád, Te simán válaszolsz és diskurálsz.
Munkahelyemen a chat a szakma része: sok ügyfelünkkel skype-on és yahoo messengeren tartjuk a kapcsolatot. Így nincs senkinek telefonköltsége, egyszerre párhuzamosan több ügyféllel is tudok "beszélni", satöbbi. A Facebookon is egész nap onlájn vagyok. És tegnap megjelölt ismerősnek egy lány, akinek megegyezik a vezetékneve az én ritka vezetéknevemmel, tehát nem merem NEM visszaigazolni, de azért dobtam rá egy kétsorost, hogy kiafranc, honnan vagyunk rokonok?
Erre napközben rám klikkel chat ablakban, és dumál olaszul mint az őrült. Nem értettem, mit ír, rohantam a google fordítóhoz, bekopiztam. Aha. Visszaírtam a fordító segítségével. Észre sem vettem hogy tudok olaszul, olyan jól elchateltünk Aztán kiderült, hogy román, Fogarason született, tehát váltottam román nyelvre, hiszen nekem igazából mindegy, neki meg az kényelmesebb.
Hát így fordult elő kérem hogy én AKKORA chatelő vagyok, hogy tegnap olaszul és románul is chateltem.

A lányt egyébként nem ismerem, és nagyon ronda szegény.

Üdv!
Laci Today

22 komment

Címkék: chat

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr422913058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.05.18. 10:00:50

palacsinta jöhet nekem is, faxon! Tipp: eddig üsd őket, amíg nem adnak túrós- baracklekvárosat. Álomi.
Vagy fagyis- tejszineset...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.18. 10:25:53

@cicuri: én kakaós-nutellás-baracklekvárosan szeretem, sok porcukorral.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.18. 10:39:39

túrós lekváros hívő vagyok
vagy kakaós, de szigorúan valami piaci pecsenyénél, mer nemtom honnan, meg milyen, de az a kakaópor az más, mint amilyet én be tok szerezni.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.18. 10:41:24

dorombolj at a falon:)
vigyazz nehogy megtudjak hogy a pacsintajukat szagolgatod, mert meg kifizettetik:)

jo az a google

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.18. 10:49:41

@cicuri: @cicuri: ne beraktam a palacsintát a faxba!
Először nem ismerte fel a formátumot, kiírta, hogy PAPER ERROR
aztán amikor telepítettem neki netről, hogy nem csak téglalap alakú papírok vannak, akkor végre elvette.
Aztán kiírta, hogy
LIKE! INSERT NEXT PALACSINTA!

@Dr. Körömlakk ®: válogacc?

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: "dorombolj at a falon", avagy a standard billentyuzet atka: doromboljak vagy doromboljek?Figyeljmar, tegnap haromszor is elkuldtem a kert cimre de nem megy el a mail. Masik cim nincs? Olyan vagy mint apam, neki sem tudok emailt kuldeni, egyetlen cime van es mindig minden visszajon onnan hibauzenette, es evek ota nem tudjuk megfejteni hogy miert. Azota inkabb felhivom vagy atmegyek hozza.

cicuri 2011.05.18. 10:51:17

@Dr. Körömlakk ®: szvsz ugyanazon az elven megy, mint a menzai kakaó, a tejbegrízre: óccsó teszkós kakaó, jósok porcukorral elegyítve. Amúgy tényleg: a legjobb!

cicuri 2011.05.18. 11:02:52

@Laci Today Magazin: mennyivel jobb, mintha kiírta volna, hogy system error. Untitled document. insert a pizza please! :D
Erről jut eszembe, legkedvencebb írónőm egyik könyvében a család éltes nőtagja (Nagyi) tényleg elküldette magának faxon. Ami kijött a gépből, azt meg megette...

cicuri 2011.05.18. 11:40:16

@Laci Today Magazin: arról nem tettek említést..

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 12:16:09

mos nemazér, de a fönököd csak a második legjobb a világon

az én exfönököm (már nem dolgozok ott sajnos)az állásinterjúmon eccer csak felugrott, hogy nem iszunk valamit?
és futott a mélyhűtőhöz és hozott egy üveg gorbacsovot
rezgett közbe az orrlika
én mondtam hogy köszönöm nem szoktam inni, meg amúgyis kocsival vagyok satöbbi
az ügyvezető alig bírta leállítani, és végül csak ő ivott meg a titkárnő plusz egy jóember aki épp elment az iroda üvegajtaja előtt valami rakás papírral

kifele menet megesküttem volna rá, hogy tesztelni akartak, de jól vizsgáztam
fel is vettek másnap

aztán az első reggel a gorbacsovval keztünk, és hamar megittuk az egészet

csináltuk a milliárdokat sok vevővel és szerettünk nekik szivességet tenni mer mindig becsúszott egy egy dzsedkkdenielsz vagy beherovka egy elintézett rövidebb szállítási határidőért cserébe

és apóspajtás vájnbergjéből is kellett hordanom a cefrét, hogy mindig legyen a hűtőben hegyleve

ja, ő még ott dolgozik de már hómoffiszban
gondolhatod mi fojik otthon...

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.18. 13:14:24

@cicuri: egy urban legend szerint a fax megjelenése után két barátnő faxon akart levelezni, aztán csodálkoztak, hogy a túloldalon nem lehet kinyitni a borítékot...

Dr. Körömlakk ® 2011.05.18. 14:35:47

@Laci Today Magazin: még szép!
@cicuri: áááá, az valami más... a teszkós má nem olyan, ez valami egyedi, fogalmam sincs, hogy milyen. mint ahogy a menzatea ízét sem tudod otthon reprodukálni :) azt sejtem, hogy szarásig volt cukorral, és hogy citrompótló tabletta volt benne, de az arányok, és a nemtommilyen ócska teafű se mindegy :)

cicuri 2011.05.18. 14:45:36

@Bobolysza a mizantróp: nemár. egy ilyen főnök igazi kincs. egy féldekás reggel, és biztos a fizuemelés. :D

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 14:58:18

van egy német vevőm, akinél az ügyintéző csajszi megcsinájja a rendelést ERP-ben
belenyomtatja pdf-be
kinyomtatja a pdf-et
beszkenneli
és elküldi emilben
néha a beszkenneltet kinyomtatja és elküldi faxon

persze rajzokkal együtt, amiből addigra egy rakás szar nem lesz

egy fiatal csaj pedig
de ojan szőke lehet mint a faszom

meg annyi esze is van

de minden reklamációt lerendezek vele seperc alatt

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 15:01:23

@cicuri:
négy évig egy forintot se kaptam

de szerinted érdekelt?
padlószönyeg és lékkondi volt az irodámban! meg egy kétszázliteres hűtő teli pijával:-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.18. 15:05:57

@Dr. Körömlakk ®: menzatea: ÉS még a pléh vájling, amiben főzted és egy picit fémes íze lett tőle.

@Bobolysza a mizantróp: mivel foglalkozol?

cicuri 2011.05.18. 15:14:38

@Bobolysza a mizantróp: és abból jutott a családnak is vagy ők mit ettek addig?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 18:29:32

@cicuri:
már úgyértem emelést nem kaptam négy évig egy forintot se

fizetést azt kaptam

ja és az ivászatot úgy hívtuk hogy magasszintű vállalati kultúra

@Laci Today Magazin:
repülőjegyeket árultam:-)
nemám! csak vicceltem

lángossütője volt a főnökömnek:-)
nemám! csak viccelek

nem kurvára mindegy?

és ha az egészből egy szó se igaz?
csak viccelek ám!
igaz az első szótól az utolsóig

Kincskereső 2011.05.18. 22:20:20

Rihaj!
Milyen a szilárd vízkőoldó? Eddig csak folyékonnyal találkoztam.
A fogkőleszedést eddig úúúútáltam, hanyagoltam is alaposan, de nemrég találkoztam egy kedves fogtechnikussal, neki megengedtem, hogy fogakat faragjon ki a kövekből. Amikor már több, mint félórája farigcsált, és kissé megpihent, akkor javasoltam neki, hogy használjon vízkő- ill. fogkőoldót, de nem volt rá hajlandó.
Nem tudom, melyik a kellemesebb: a kávézásnak álcázott gyors fogkőoldás vagy a hosszas üldögélés a fogorvosi székben? Én kísérletező típus vagyok, érdekelne a fogkőoldód neve.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.19. 09:58:30

@Bobolysza a mizantróp: na esz jólmegválaszoltad :)

@Kincskereső: nemtom milyen, mert kollega EGY tasak vízkőoldót hozott, és én azt használtam el. A tasakját persze kidobtuk, így nem tudom megnézni. Világos por volt a tasakban.

Én a fogorvosomat kőfejtőnek hívom, és amikor meglátogatom, mondom neki, hogy készítheti a csákányát. Néha nagyon belelendül, olyankor kezeimmel T betűt formálva időt kérek. És amikor hátralép, hogypillanatnyi szuszhoz jusson, felugrom és elrohanok amíg lehet.
süti beállítások módosítása