HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

ez egy durva hétfő volt...

2011.05.17. 09:14 Laci Today Magazin

Rihaj!

Kritikusok szerint Kurt Vonneguté volt a legfeketébb feketehumor (nyugodjék békében). Ezt csak azért mondták, mert engem nem ismertek. Most meg már kettőnk közül csak én élek, tehát Kurt eleve nem lehet jobb nálam. Az én feketehumorom annyira fekete, hogy meg sem merem szellőztetni, csak az asztalfiók zárható mélye számára írok néha olyat. De tegnap az történt, hogy kedves kolleginám ül mellettem, szipog kettőt, rászólok fújd ki,
-nemazért szipogok, hanem mert bőgök!
-mer mi?
-mer van egy barátunk, hétvégén lett volna nála kertiparti, erre most telefonálnak, hogy meghalt!

Na. Hát erre mit lehet mondani, mint jó kollega és együttérző ember? Hirtelen nem jutott más eszembe:
-És akkor most hol lesz a parti?
-Ugyanott, csak nem "kerti parti" hanem "halotti tor".
szipp.

Ezután eltelt negyed óra, kolleginának megint csörög a telefonja. Megint szipog. Rá is kérdezek:
-És MOST, ki halt meg?
-Egy falunkbeli fiatal srác!
-Nemár, csak hülyültem!
-Detélleg! Kocsmája volt!
-Ma ne vegyél fel több telefont, Halálosztó!


Szóval ketten így simán meghaltak.
Erre bejön kollegina egyik ügyfele, idős bácsi, kollegina meg aggódó arccal:
-Jaj, Zoli bácsi, hogy van? Jól érzi magát? Üljön le!
én meg csak rámordultam chaten, hogy
-FEJEZMÁBE

Mert ez már üldözési mánia. Azért MINDENKi nem hal meg hétfőn, nem?
Biztos ami biztos, még tegnap este eszembe jutott valami, amit meg akartam kérdezni kolleginától, rácsörögtem, aztán:
-HÜLYEVAGYOK?!
és gyorsan letettem, mielőtt felvenné. Van két gyerekem, fel kell nevelni őket.

Üdv!
Laci Today

ps a legmókásabb, hogy a Sors gondoskodik rólam. Mostanában semmi mókás nem történik, tegnap emlékeimbe nyúltam segítségért, ma pedig vakarom a fejem, beszélek Kolleginával:
-miről írjak ma, miről írjak ma, nem történik semmi!
-KÖSSZ, méghogy nem történik!
- .... hádde az morbid
- ...
-MEGÍRHATOM?
-végülis igaz
-KÖSSZ!

ígytehát a Sors gondoskodott írnivalóról. köszönet a Sorsnak, a résztvevőkért meg, majd szólok öcsémnek, mondjon el valami hosszabb imát.
 

 

16 komment

Címkék: halál hétfői

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr362910362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.17. 10:38:23

de jó, hogy nem tudjátok a telefonszámomat...

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.17. 10:45:10

@Laci Today Magazin: nem én!
nem kell repülőjegy, és hátha a kolleganő veszi fel.

vagyis repülőjegy kell, csak nem pénzér.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.17. 10:53:01

@Babette_: oan vagy, mint exkollegám Dagi.

Dagi felsóhajt:
-Ez nem igaz, egyszerűen nem találok Portugáliában hotelt!
-Hülye, hát bemész a rendszerbe és van egy csomó!
-ja, PÉNZÉRT, úgy könnyű!!!

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.17. 10:56:53

@Laci Today Magazin:
merén már tapasztalt vagyok.
egyszer nyertem a neckkermanntól egy prosibemutatón egy nyaralást. jó helyre.
hát nem kiderült, hogy a repjegyet meg kell venni hozzá?

(hogy hogyan sikerült, az meg blogposztot ér:DD)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.17. 11:01:45

@Babette_: fenti kommentból a Neckermann szó nemkívánatos reklámnak minősül, de miután bemutattad a foguk fehérét, nem moderálom ki.
Bár amúgy korrektnek tűnnenk, csak a NYARALÁST nyerted, amit akár olyan is megnyerhetett volna, aki eleve ott lakik, tehát miből gondotlad, hogy a repjegy benne van? Egy haverom meg repjegyet nyert. DE amikor megtudta, hogy mennyi hozzá az illeték, amit ki kell fizetni, akkor hangosan vinnyogni kezdett. Röhögni nem volt ereje.

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.17. 11:03:31

@Laci Today Magazin: akkor töröld ki, beírom az n betűs szó nélkül:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.17. 11:05:29

Letaglozo poszt:(

Kolegina:
Reszvetem!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.17. 11:15:25

@Babette_: mindegy, nekik is legyen valami jó az életükben...

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: hát, a jó oldaláról kell nézni. Nincsenek nyugdíjproblémáik, megússzák a prosztataműtétet, és az időskori kiszolgáltatottság érzését. A kocsmás meg el volt adósodva, megúszta.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.17. 13:53:27

@Laci Today Magazin: brrr:(

viszont a multkori ferjulkeresem miatt kuldok Neked egy dalt:)
www.youtube.com/watch?v=SHnhMvSxOf0

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.17. 15:02:04

@Laci Today Magazin: nema szivi! tuc te, maskepp, hogyan szidod a britis erlajnt telefonban?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.05.17. 15:13:49

@Laci Today Magazin: valasz?:)))

nezz vissza hozzank az uj posztomat kolega nod ihlette:)

Hang Ember 2011.05.18. 10:32:02

Mindenesetre te szerencsésebb vagy Vonnegut úrnál. Mert ő Kurt. Te meg még fogsz, ha minden jól megy.
A humorod meg nem lehet elég fekete, míg el nem nyeli a fényt. Majd viszek neked denzitométert.

vén betyár 2011.06.09. 07:44:09

A hirek szerint Németországban megsemmisitő hatású fogyókúrás hatóanyag jött divatba...
süti beállítások módosítása