HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

villámgyors helyzetfelismerés és problémamegoldás

2011.05.16. 10:09 Laci Today Magazin

Rihaj!

Pénteken jeleztem, hogy kommentekben lehet licitálni életem első önarcképére.
( ennek a végetáján:  http://lacitoday.blog.hu/2011/05/13/heti_hirvadasz_10   )
Most hétfő van, és a beérkezett licitek számát tekintve ( nulla ) úgy érzem, nincs divatban az arcom, legalábbis a kor nem becsüli meg eléggé.

Mit szóltok a hétnyitó gányidőhöz? Hát ennél stílusosabban hétfő nem is kezdődhetne, nekem egy régi hasmenős sztori jutott róla az eszembe.
Van Budapesten egy orosz iskola, gimi harmadikban egy hétig (a magyarsulikban tavasziszünet volt) odajártam nyelvet gyakorolni, és egy maihoz hasonló szép hétfői napon rám tört a hasmenés.
Semmi előjelzése nem volt neki, egyszercsak ülünk az óra közepén, és jön, tehát menni kell, halaszthatatlanul, még kikéredzkedni sem volt időm, csak kirohantam a tanteremből.
Abban a suliban úgy vannak a retyók, hogy a folyosó egyik végén a fiúvécé, a másik végén a lány. Én logikusan, mivel az identitástudatom addigra már kialakult, a fiúvécébe rohantam.
Lányoknak kis ismeretterjesztésként: a fiúvécék úgy néznek ki, hogy bemész, vannak a mosdók, aztán még beljebb a piszoárok, és a szaróvécék. Ez utóbbit hívhatjuk angolvécének is hivatalos nevén, a lényeg, hogy bizony három szaróvécé volt, és mindháromnak be volt zárva az ajtaja, menthetetlenül. Bemászhattam  volna: de erre már nem volt idő.
Átrohanhattam volna a folyosó túlvégébe a lányvécébe, hiszen óra közben nem valószínű, hogy vannak bent: de erre már nem volt idő.
Így tehát az egyetlen valamelyest használható ötletnek az bizonyult, hogy telefostam az egyik piszoárt, és amikor az megtelt, odébb léptem, és a másikat is.

Amikor visszaértem a tanterembe megdicsőült világbékével az arcomon, a tanár csak annyit mondott:
-Cоздайтe скамю, создайтe стул, остановитe драку и сoдитеcь!
(állítsa fel a padot, állítsa fel a székét, fejezze be a randalírozást és üljön vissza)

A takarítónőktól 18 év elteltével, ezútonkérekelnézést.
Lekközelebb meg ne zárják be a szaróvécé ajtaját, hánem?

Üdv!
Laci Today

20 komment

Címkék: hasmenés

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr852907544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.05.16. 12:12:06

Laci hollywoodizálódik :-)

Megfigyeltétek, hogy minden amerikai vígjátékban van altesti poén?
Ezen valahogy mindig röhög az ember, én is.

A kisebbik lányom úgy 4-5 éves lehetett mikor hasmenése volt és hát jön ki a vécéről és mondja,
- jaj anya nagyon fosok
- de Virág kérlek, mondd azt inkább, hogy hasmenésem van.

eltelik kis idő, Virág megint megy a vécére, majd utána kérdi az anyja
- no mi volt?
- áhhh még mindig fosmenésem van
pfffffff......

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.16. 13:23:23

@ISándor: ja, Peti is fosmenésnek hívja. MEg hogy "apa, most fost kakiltam,ugye?"

deeehogy halivudizáloódom, csak néha ez is jól jön :)
Csak megmutattam hogy ilyen arcom is van (híg, barna)

Hang Ember 2011.05.16. 13:46:36

Rihaj!
Az önarcképed miatt ne aggódj, minden nagy kortárs művészt csak a halála után emelnek piedesztálra :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.16. 13:48:28

@Hang Ember: megyek, felakasztom magam.
persze csak a wc-tartályra, hogy leszakadjon, nehogy bajom essen. Nyáron meg, ha már jó a víz, a Dunába vetem magam. Közel a parthoz. Meg főbe lövöm magam töltetlen pisztollyal. Előbb-utóbb felhívom magamra a média figyelmét így vagy úgy. Hétvégén a kocsi alá feküdtem. Balhátsó kerék csapágyas, amiatt.

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.16. 13:54:26

nem az arcoddal van baj, hanem a képpel.
tudom, tudom, hozott anyagból, de akkor is.

Ugyandehogy (törölt) 2011.05.16. 14:06:36

@Laci Today Magazin: csak a stílust nem bírom. olyan dadaista.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.16. 14:12:51

@Babette_: hirtelenjött. Küldd el egy pszichológusnak elemzésre. Tegnap votlam egyébként pszichológusnál.
Najó: valójban csak átugrottam unokatesóhoz szülinapigratulálni, éshát nála voltam.
Csakhát: és véletlenül ő egy pszichológus
.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.05.16. 15:59:45

Nekem ez kicsit olyan mint egy csapba szarás, elég DúrvAAA+++!!!!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.16. 16:12:40

@Myta: decsak jobbhíján történt... végülis volt ott csap, és én a piszoárt választottam...
de azé szereccmég?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.17. 19:05:58

ha vígasztal én egyszer beszartam

az rosszabb, mint a piszuárba fosás mer nem lehet másra fogni

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.17. 19:12:10

eccer meg láttam valamit amit nem kellett volna

azóta is kisért az emléke
beleégett a retinámba

erdei kirándulás, delikvens jelzi, fosnia kell
jótanács: menny le a patakpartra és foss bele, igy a víz elviszi és az nagyon higiénikus

delikvens előrefut, befordul a patak felé, gatya letol, pucsit de már félig állva bekapcsolta a trágyaszóróját, és ....

átfosott a másik partra!!!!

másfél méteres patak volt bazmeg!!!

sokáig sírtunk mire tuttunk rendesen röhögni is

most is mingyá sírok

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.18. 08:52:14

@Bobolysza a mizantróp:
a beszarás hány évesen történt? Mert nem mindegy... bizonyos korban még teljesen elnézhető, pl Petifiam:
"Apa, kakilni kell... meg egy kicsi már bent is van, haha"

A patakátfosáshoz mindenképpen gratulálunk az illetőnek, akárki is legyen. Nagyon érdekelne, hogy mit evett előtte, ki akarom próbálni. Mondjuk itt a városban max úgy tudnám, hogy a "patak" ot behelyettesítem a "Nagy Lajos Király Útja"-val, csak az itt kétsávos, plusz a villamos. Na majd felmegyek Szentendrére, ott van patak. Aztán, ha nem sikerül, hát nem sikerül.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 11:44:19

@Laci Today Magazin:
az a baj ha elárulom, hány éves vagyok ööööö... voltam mikor beszartam, akkor az rossz fényt vetne rám pedig ez bárkivel előfordulhat nemigaz?
szerintem már mindenkivel előfordult néhányszor hogy beszart nem csak velem, nemigaz?

a patakfosás az egyik kedvenc erdei emlékem
nélküle szegényebb lennék

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.18. 12:11:47

@Bobolysza a mizantróp: nincs azzal semmi gond, hogy beszartál. Én az előbb fogtam és leöntöttem a falat. Szó nélkül. Még próbálom rekonstruálni, hogy miért tettem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.18. 14:43:41

@Laci Today Magazin:
igen igen!

az sokkal durvább, mintha beszartál volna

mer én legalább tudom hogy mért szartam be

mert kellett szarnom

de neked nem kellett leönteni igaz?

akkor a tied télleg gázabb
süti beállítások módosítása