HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Betöréses lopás

2011.04.27. 10:52 Laci Today Magazin

Rihaj!

Elnézést a nem-megjelenésért, igazából nem voltam netközelben, csak erről elfelejtettem előre szólni.
Viszont vasárnap 347 olvasóm volt, KÖSZÖNET!!! Csak így tovább! És mindenki hozzon magával még egy embert!

Tudtátok, hogy az országban Debrecenben terem a legtöbb pálinka? Meg a legjobb házikolbász? Rokonlátogatáson jártunk, Jóskabácsi behívott a spájzba. Ültettek ott egy kolbászfát, és csak úgy csüngtek az illatos gyümölcsei neki. "Lacikám tőrjé nagyobbat, neszéégyelld", hát én annyi kolbászkát megettem, arról nem beszélve, hogy reggel kilencre érkeztünk, nekem tízkor már zsibbadt az orrom hegye a helyi életvizétől. Másnap meg átmentünk Ica néniékhez, "Lacikám van pálinka meg ágyaspálinka meg whisky, mit iszol?" 
"há így ebbe a sorrembe", és komolyan vették. Szóval én három pohárkával koccintottam. Utána úgy találtunk haza, hogy a GPS-t közvetlenül rákötöttem a kocsi kormányára, oszt menjenek.

Az volt a legjobb, Anikó ideadta a gyerekeknek a tojásokat még vasárnap, amikor együtt volt a nagycsalád, mert ő éjszakás, hogy másnap ne menjünk hozzá mert pihenni szeretne.
Másnap aztán összefutottunk apósomékkal:
-Na, Ti merre mentek?
-Há most indulunk Ancsáéknál!
-Hádde direkt kérte, hogy ne menjünk..
-hohohóóó, nemúgyvanaz!
Egyszóval a locsolkodás egy olyan törvény, hogy az alól nem lehet csak úgy kibújni!
Ha meg apósomék mentek, akkómá mi se hagytunk Ancsát szárazon.

A legjobb egyébként a pálinkázásban az a rész volt, amikor egy távolabbi rokonról (idős hölgy) kérdeztem, hogy
-És hány gyereke is van? - mire az emelkedett hangulatú válasz:
-Ilonkának három gyereke van: két fia, meg két lánya!

De amíg én Debrecenben voltam családostul, itt Budapesten sem állt meg az élet... Munkahelyem mellett a szomszédba tök jól betörtek hétvégén. Engem meg mindig érdekeltek a szakik, és mivel ilyen szépen süt a nap, gondoltam megnézem, mit csinál a bácsi. Mármint aki jött helyrerakni az ajtót.
A betörő nem sokat bajlódott a zárral, nemes egyszerűséggel berúgta az ajtó törhetetlen biztonságiüvegét, és ott ment be, és ezt cserélte a szakibácsi.

A szakikról már korábban írtam, de múltkor az kimaradt, hogy:
-ha szakival állsz szemben, akkor mindenképpen úgy kezdi, hogy "úristen, ezt ki csinálta, milyen szar stb", tehát az előzőszaki munkájának lehúzásával kell kezdeni, mégpedig azért, mert ha véletlenül szarul csinálod meg, akkor lehet mondani, hogy "már az elején megmondtam ez úgy szar ahogy van, nem lehet jó mekcsinyáni, cserééni kee"
-orvos kábé ugyanez. Az előző orvos hülyeséget írt fel, vagy benthagyta a rongyot az operált betegben satöbbi.

A lényeg az, hogy ez a szakibácsi elkezdte kiszedni a megmaradt üvegeket az ajtóból. Az elején nyavalygott, hogy "hát ezt ki a fene rakta ÍGY be, hogy nem lehet kiszedni" 
(mondjuk HA ki lehetne szedni, az nem biztonsági üveg. Akkor kiveszem és besétálok rajta). Félidőnél megint ránéztem a szakibácsira, aki akkor épp annyit mondott, hogy "kezdek ideges lenni". De akkor a bácsi már két sebből vérzett.

Azt sem teljesen értem, hogy hát ÜVEGES. Ménem használ kesztyűt? 

Ezután már csak egyszer néztem ki a bácsira, mert nagyon morgott. Addigra már tisztára összekente vérrel az üveget. Akkor épp csak annyit hallottam, hogy "Nemtom ki csinátta ezt anno, de remélem má meghalt!!"

Há ennyi. JA, és megvan az új telefonom!! Az is érdekes volt, mert megrendeltem ugye egy webboltban, pénteken odamegyek, kiderült hogy nem is az volt. Így aztán továbbra sem volt telefonom, TEHÁT megint lehetett választani hogy simifon vagy strapafon. Végül tegnap elővetettem 7 telefont a t-mobilban, a néni irtó megértő arccal nézett rám (respekt a türelméért), ahogy nem tudok dönteni:
-ez tök jól néz ki, ebbe van GPS, ennek van USB csatlakozója, ez bármit kibír, ez túl kicsi, ez túl nagy, hát a strapafon tökjó csak kár hogy ekkora, ez az érintőképernyős beszarás, de... viszont ennek a strapafonnak milyen jó színe van.... és akkor a hölgy:
-Nézze! Próbáljon meg a szerint választani, hogy mire akarja használni!
-Aha, télleg, strapafon!

De most már megvan, MEGVAN, végre nem hezitálok...

 

... bár, azt mondták, három napon belül visszavihetem, ha mégis meggondolnám magam..

ÜDV!
Laci Today

11 komment

Címkék: debrecen betörés

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr132858791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicuri 2011.04.27. 15:01:05

...és meggondoltad? Nyugi, van még 2 napod. Addig bárakárhányszor leejtheted, megtaposhatod, eláztathatod- csak hogy teszteld, bírja-e a strapát.
simi-simi.
Hehe.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.27. 15:04:50

@cicuri: nem, má sikerült beállítani rajta a gyerekem hangját csengőhangnak, mosmá nem adom senkinek!

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.04.27. 15:42:01

A környékünkön egy csomó nyugdíjas végez univerzális-szaki szolgáltatást. A saját hülyeségem miatt szídhatom saját magam?? ;)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.27. 15:45:11

@Myta: "saját hülyeségem miatt szídhatom saját magam??"

Mert miről van szó? Szidhatsz engem is, árban megegyezünk!

Kincskereső 2011.04.27. 20:28:24

Jóskabácsinál van rokonfelvétel?
Vagy egy ici-pici kolbászkafapalántácska? Elültetném...
Ancsa örült a reggeli locsolásnak?
Nálunk éppen csak meg tudta menteni irháját hajnali fél nyolckor az első locsolkodó. Bejutván elsőszülött leánykám szobájába, életveszélybe került, pedig csak a szép magyar hagyományt ápolgatta vala :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.27. 20:50:06

szóval, fijjam, megvetted azt a szart:D

cicuri 2011.04.28. 08:43:16

@Babette_: megvette. Majd jól tönkre is teszi, hamarost. Aztán itt fog sírni. De legalább lesz téma. :D :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.28. 09:27:58

@cicuri: NEM, erre most úgy vigyázok, mintha simifon lenne. Így talán csak kibírja valameddig. Már két napja megvan, és még el se dobtam, még vízbe sem tettem. Egyszer elejtettem, de az véletlen volt. De bírta. Egy automatikus hang megszólalt benne, hogy "MÉG MÉG, COME ON BABY!"

@Babette_: meghát!

@Kincskereső: nincs rokonfelvétel. Mi kaptunk egy teljes szál gyümölcsöt a fáról. Nemadom. Pénzércse. Ki volt az a locsolkodó aki ilyen hajnalban próbálkozott? Mi gyerekkorban MINDIG meglocsoltuk a szomszédban ... nézmá elfelejtettem a nevét... A szomszéd kislány anyukáját, mert nála mindig KINDERtojás volt, plusz egy százas, ami akkoriban ötven gombóc fagyit ért. Tulajdonképpen a szomszéd kislány anyukáját MINDENKI meglocsolta a környéken, aki járni tudott. De asszem csak a gyerekek kaptak kindert és pénzt, a felnőttek csak pálinkát.

Kincskereső 2011.04.28. 22:44:21

@Laci Today Magazin:
Öcsike osont be nővérkéje szobájába ;) Szerencséje volt, csak kicsi pohárban vitt be vizet.
Én meg kuncogtam kint. Tudtam, hogy a nagylány még mélyen alszik. Öcsike is tudta mi vár rá, de a hagyomány az hagyomány :)

Kincskereső 2011.04.29. 09:35:36

@Laci Today Magazin: áááá, nem öngyi, dehogy :) csak a teljes szívéből áradó testvéri szeretet késztette. Máskor is szívesen ébresztgeti a nővérét...
Azt már egyszer-kétszer említettem neki, ha egy lányt fel óhajt mejd szedni, akkor kissé változtasson a stílusán.
süti beállítások módosítása