HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

fővárosi paraszt

2011.04.19. 13:04 Laci Today Magazin

Rihaj!
(aki a locsolóversek miatt klikkelt ide, az gődíccsen nyugottan leejebb, otvannak)

Bevallom, ma van a tévedések végjátéka.
Az van, hogy kimentem a Henteshez, mint ahogy azt máskor is rendszeresen, kolbászkáért ebédre.
A henteslány megdícsért, hogy NAGYON csinos vagyok, hova készülök? Mondtam, hogy hát este kocsmába haverokkal.
Ő persze nem értette. Hogy zakóban kocsmába. Hát elmondom az elejétől az egészet:

Hivatalos vagyok egy ötcsillagos hotelbe üzleti ebédre. Tegnap rám klikkelt egy szakmabeli, hogy jövök-e ma erre a rendezvényre, mondtam, hogy jatélleg, a rendezvény, majd' elfelejtettem, JÖVÖK, persze, jövök. És ma szépen kicsinosítottam magam, mert oda úgy illik menni.
Este haverokkal sörözés, hát pech hogy így egybeesik, de mindegy. Mindenesetre az ebédhez ki kell öltözni, estére meg elég lenne a berúgósgatyám.
Aztán, ma olyan tizenegyóra magasságában, megnéztem a Meghívót, hogy pontosan hányra is kell menni.
Hát: délre.
EGÉSZEN PONTOSAN pedig: MÁJUS MÁSODIKÁN délre. Az nem ma van, kérem. Elnéztem.

Úgyhogy nem elég, hogy potyára szorítottam magam csilicuccba, de még ebédet is szereznem kell... Arró sem beszéve, hogy nemelég, hogy potyára szorítottam magam csilicuccba, amint azt korábban említettem, de este ÍGY megyek kocsmába. Ráadásul mert vezetek: nem iszom alkoholt. Síkbuzinak fognak nézni, vagy anyámasszony nyámnyila egyetlenfiának.

Viszont az elsődleges feladatom az volt tehát, hogy ebédet szerezzek magamnak, mert nincsen. A gyrosos messze van, a Hentes van a legközelebb.
Ezért aztán, mediterrán linguni aiolihoz öltözve, (előtte zöldsaláta-minipaprika-articsóka-olajbogyó-paradicsom, utána pedig kávés panna cota vaníliás mártással és ropogós mandulával), szóval hogy ehhez őtözve, sűtkóbászkát ettem papírbó.
Kolleganőm mindjárt nem is bírta ki, hogy ne fotózzon le, nesztek, avagy Laci Today Szerkesztősége Munka Közben:




Na.  Há meg lettem örökítve a utókornak. Nemzeti Ökörség. Mást úccsekaptok a Magyar Nemzettől, az hótziher. Hallottam hogy van ilyen Nemzeti Örökség Program. Szerintem én MOST ennél sokkal többet adtam.

Üdv
Laci Today

ps a kolbászpapír becsillanásáért én kérek elnézést. Mindenért a Napnak a Földhöz képest bezárt rosszul megadott szöge a hibás. Ezen kívül ma a Kosban van a Skorpió, ami egyenesen animalsex, tehát pláne elnézést mindenkitől! A szerk.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr192839405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.19. 14:15:20

1. tok jo, hogy van arcod:)
2. ugye update kolbasz volt?:)/aj de ennek egy jo kis hazai piacos sultkolbaszt:(/
3. Nem ez a mindennapi ruhazatotok????:)
4. Pedig kellene:)
5. waaaaaaaaz mi az ott a kirakatbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?
6. Lacika tudod(biztosan tudod:) hogyan kell indulasi idopontot valtoztatni a Ryanairnel???
segillyel legyszi!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.19. 14:18:45

Anyaaaaaa latod kolbasz eszik!!!

Lacika torolgesd meg szepen a bajszodat meg a mancsocskad es gepeljed lefele nekem a valaszt!!!:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 14:23:45

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:

1. há eddig is vótt.. de a kóbászom a lényeg!
1a MÁRMINT NEMÚGY ÉRTETTEM!!!

2. friss. szeret a hentes. Jó kolbász ad.
3. nem. nadrág és ing. fontosalkalmakra persze ez.
4. vót, hogy mindennap így keeeletett járnom..
5. miregondósz? kiragaszta akciós utak, kirakaton túl a kocsim részlete láccik, meg hogy fehérre festettem rajta a dísztárcsát. Tegnapelőtt. Megírjam blogba?
6. a link az jó, de nemtom megnézni mert knée hozzá a kód. A lényeg hogy belépsz a foglalásodba, bepöttyinted hogy Change my flight, vagymi, és akkor utána kijelööd hogy az odaút, aztán beütöd hogy mikorra, aztán felad lehetőségeket, bepöttyinted ami kell, akkor kiadja hogy mennyibe kerül (módosítási díj plusz esetleges árdifferencia, ha az eredeti osztályodon nincs már hely), aztán oké, aztán megadod a kártyaszámod meg a többit amit foglaláskor is megsadtál, terheli, kapod a visszaigazolást az új menetrendről.

Ha egyelőre csak meg akarod nézni, hogy mennyi LENNE, akkoris jelölöd hogy módosítasz, kitöltöd hogy mikorra, kiadja az árat, továbblépsz egészenodáig elmész, amikor már a kártyaadatokat is meg kell adni. Akkor már látod hogy véglegesen összességesen mennyibe kerül. Persze ha nem kaarod módosítani, akkor itt kilépsz. Amíg nem adtál kártyaszámot, addig úgysem tudja terhelni, ingyen meg hülye lesz módosítani, tehát simán kilépsz osztjóvan, ha nem akarod módosítani.
Dehát: akarod.

további segítség esetére 4020886-on tudok segíteni (itt nyilvánosan a privimet mékse adnám ki/meg) De ÉN nem fogom tudni Helyetted módosítani, mert csak az nyúlhat bele, aki csinálta. Max a távolból fogom a kezed közben.

Tcs88 2011.04.19. 14:29:23

Helló, szia!!

Jó a képed, végre egyszer nem mackóban jöttél dolgozni:-)
De a fénykép készítője meg................

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 14:30:53

@Tcs88: most nehommá, itt ű mellettem és kommentben kommunikál velem, kedves Kollegina... esetleg akar róla beszélni? Készíccsek én is egy fotót?

Tcs88 2011.04.19. 14:32:54

@Laci Today Magazin:

jaj dehogy, 2 okból:
- nincs öltöny rajtam
- és nem kolbászt ebédelek
De egyszer veszek ebédre és megláthatod, hogy milyen utána az illat:-)
( tudod mire gondolok, fújjjjjjjj)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.19. 14:33:32

@Laci Today Magazin:
1.: dehogynem ugy ertetted:)))
2.: irok a hentesnek egy mailt, hogy meg ne probaljon megegyszer ilyet, mert te most fogyozol!
5.: wazz arra a kirakott akcios utakra! Milyen igenytelen maaaar?
(nem teged akarlak leszolni!!!!)
6.: koszonom, igy mar magabiztosan vegigcsinalom:) azer erted szakerto kell:)

eh mennem kellene elkezdeni festeni:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.19. 14:35:26

@Tcs88: illatot lehet latni?:DDDD
Szia Lacikoleganoje:)
Megtenned, hogy ha Lacika ilyeneket eszik akkor jol hatbavagod? vagy kosd egy botra a kolbaszkajat , had kergesse egy kicsit:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 14:42:42

a legutóbbi kommentemet kimoderáltam...

Tcs88 2011.04.19. 14:45:17

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:

Nem tehetem:-( Mindig éhes, és akkor csak írja hogy "Laci éhes" "Laci éhes" "Laci éhes".
Nem tud koncentrálni, nem segít:-)
Futni Ő? Azt biztosan nem, inkább szerez még egy kóbit:-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 14:52:06

@Tcs88: kikkérem magamnak, csütörtök óta futok mint az állat.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.19. 14:54:39

@Laci Today Magazin: nagyon szemtelen voltam?:)))
bocsi ha igen:)

@Tcs88: :DDDD

elmentem festeni:)

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.19. 14:56:56

mondom én, hogy ez egy kisédes.

az ablakra meg kell a gagyi kiírás, mert a nép azt szereti látni.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 14:57:00

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: dehogyis. énvóttamaz, ENGEM moderált ki a szerkesztő, nem Téged...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 15:00:14

érdekes, hogy senki nem kérdezi meg, hogy minek van számológép az asztalomon, amikor ott a windows calculator a számítógépen. úgyhogy nem is válaszolok a kérdésre.

cicuri 2011.04.19. 15:18:05

:D Lacykaaaa! Legközelebb lökjél egy premier plánt a kóbászról is! Köszi!
Továbbá: csini a kravátlid! :D Nagyon töchtigen fel vagy öltözve, a program elnézésével ne törődj. Segáz, most majd előadhatod este a haveroknak hogy roppantfontosmegbeszélésedvoltelőléptetésügyben - na. Ezért vagy gálában.
Rendes ember nem eszik ápdéteskolbászt. Tele van E-vel... Ez legalább hentesáru, tuti, hogy 100% tanyasi minőség. Ne mérgezd magad sose! Inkább kérj 10 dekával kevesebbet és edd rozskenyérrel. :)

cicuri 2011.04.19. 15:18:59

Ja a windows calculator neked van, a számológép meg az utasnak, aki nem hiszi el, hogy ENNYI????

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 15:23:10

@cicuri: igazából enm ez a helyes megfejtés. Az én számítógépemenbasszus NINCS calculator. Ilyen gépet még nem láttam. Nincs. Azaz: nemvan.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 15:24:26

@cicuri: kóbász rozskenyérrel?? megvaty te kergűve?
oké, majd este felvágok valami frappánssal. hát valahogyan mindenképpen ki kell vágjam magam, mert a valóság letaglózná a bandát. Bár hozzám vannak szokva.

cicuri 2011.04.19. 15:32:30

ötletelj, serényen! :D
Vagy kérj meg minket, hogy segíccsünk.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.04.19. 15:38:38

Helyes vagy a képen :) Beléd Szerettem! Ingbe ha lehet, ne vegyél csíkosat és a nyakkendő legyen egyszínű, ha nem akarod, hogy legközelebb jól megzörgessem az asztalodon a nejlonzacskódat!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.19. 15:45:17

@Myta: kedves Stylebyme, ez még visszafogott a részemről! kockásnadrághopz meg csíkosinget szoktam venni :D én aszhordom ami nekem teccik :)

a bókokat mindenkinek köszömm! Belémszeretést különösen!

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.20. 10:38:52

@Laci Today Magazin:
Divatról:

Mondom a lányomnak:
- Te gyerök! Azé az amit most felveszel nem ám épp valami divatos!!!!

Mire a gyerök
- Apa, én nem követem a divatot, Én diktálom :-)))

aztán elment abban amit felvett

kortók zolla 2011.04.20. 13:10:26

Nos a humorista vizionálizálódott.(ugye milyen szép szavat tanátam ki? echte magyarszki) azt azé' megnéztem volna ahogy jóízűen beleharapsz a kolbászkába és a zsírja métereset lövellve nyomot hagy a nyaktekerészeti mellfekvencen vagy az ingen. velem előferdült már ijen baleset. igaz nem öltönykébe voltam, de szép (értsd: nem játszós) ruhába.
anno középiskolás koromban (vagy húsz éve) a sulibüfében vettem egy ivójoghurtot. annak rendje-módja szerint felráztam fogyasztás előtt, tépem a fóliát fel ééés... egy jó kortynyi a fekete farmer sliccrészére csurrant. próbáltam menteni a menthetőt, ujjal, pézsével feltakarítani, de hát a joghurt száradás után foltot hagy, ugye... egy napot ijen naciban koedukált középsuliban eltölteni... a ciki enyhe kifejezés lenne

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.20. 13:14:43

@kortók zolla: nyilvánvalóan a joghurt csak kitalált dolog, a valóság ennél sokkal durvább és nem mered felvállalni :)
A kolbászkát előtte késsel fel szoktam karikázni, így tehát nem fröccsen. Anno a Lufhansánál dolgoztam, minden nap nyakkendőben: és sikerült valahogy mindig ÚGY leenni magam, hogy pont a nyakkendőmön. Ezért három nyakkendő volt mindig a szekrényeben.

nahualle 2011.04.20. 14:52:53

Japánkolbász , hogy úgy sugárzik ?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.20. 15:04:23

@nahualle: írtam hogy énkérekeenézést a becsillanásért.. a Nap volt a hibás.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.20. 15:22:07

@ISándor: egy APA sose próbáljon meg öltözködési tanácsot adni a lányának. Lehetetlen JÓL kijönni a helyzetből. Az enyém hétvégén kifestette magát, durván. Rászóltam, hogynézelki? Meg, kérdeztem honnan van a sminkcucc.
Kiderült, én vettem neki tavaly.
Basszuskulcs.
süti beállítások módosítása