HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

locsolóversek 1

2011.04.18. 14:04 Laci Today Magazin

Rihaj!

Amint tehát erre a hétre ígértem, minden napra locsolóvers! (kivéve péntek mer'az Hírvadásznap!)
Mielőtt belecsapnánk, elmondanám, hogy elkezdtem futni, de TÉNYLEG!
És TÉNYLEG elvittem magammmal a GPS-t, hogy megnézzem, milyen távot futok.
Előtte "gyalogos" üzemmódra váltottam és nulláztam az útinaplót. A végén ilyen eredmény jött ki:
megtett út: 3.3km
átlagsebesség: 9.5km/h
legnagyobb sebesség: 19km/h (csak kipróbáltam mit tudok. Hánemsok. De még kezdő!!)
és a legérdekesebb: "átlagfogyasztás: 0.00 Ft"
HAHA, hátigen mert gyalogosüzemmód! És ha leszámítjuk a két melegszendvicset előtte meg a csokit utána meg a négy pohár vizet,
akkor tényleg nulla volt a fogyasztásom!

És nem tudom, hogy CSAK VELEM történnek hülyeségek futás közben? Jött egy anyuka szemből a kisgyerekével, az meg leszállt a lábbalhajtós motorról, hogy versenyt fut velem.
Én meg mondtam, hogy:
-Várj, adok egy kis előnyt, összekötöm a cipőimet!
Mire a kissrác:
-ANYA NEKEM IS KÖSD ÖSSZE ÚGY, MINT A BÁCSINAAAAK!
-Nem lehet, Misike!
-DEEEEE!!!
-Misike, neked különben is tépőzáras cipőd van!
- .... DE AKKOR IIIIIS!!!
Én elnézéstkérő hangon továbbfutottam, a hölgy pedig rám rebegtetett néhány villámot a szempilláival, szerintem nem kedvelt meg túlságosan...
És: továbbra sem tudom, MI A JÓ A FUTÁSBAN!!?? Najó egy: ingyen van.
Slussz.

Na kezdjük a locsolóverseket:

iszákosaknak:
Zöld erdőben jártam,
ittam is meg hánytam.

Úgy be voltam rúgva,
beestem egy kútba.

Kihúztak és fáztam:
megint ittam, hánytam.

Bevertem a fejemet,
Most nem tudom a nevemet.

Nem kéne már locsogni,
Ideje már locsolni!

(egy haver egyébként olyan szintre fejlesztette a részegenhányást, hogy tud hányásból jósolni)

történet-elmesélőseknek:
Megyek az úton,
szembejön lóháton Newton....
Úriston! Newton lóháton?
Locsoljuk meg nyombon!

lustáknak:
SMS-ben locsolkodom,
nem fogok tökölni,
Neked nem kell hajat mosni,
Nekem nem kell kölni!

szűkszavúaknak:
Felnézek az égre....
.. a versemnek vége!

apukáknak:

Immár eljött Húsvét napja,
Részeg minden gyermek apja.
Én is közéjük tartozom,
Szódavízzel locsolkodom.
A lábamon alig állok,
Nevetnek rajtam a lányok,

De most már a lényegre térek:
egy jó erős pálinkát kérek!

2 in 1 akció:
Kert végébe folyik a kanális,
meglocsollak téged is, meg az anyád is!

vidéki hangulatra áhítozóknak:
Adjon Isten jó reggelt, 
Szoknyásoknak itt meg ott,
Megöntözöm mindahányat,
Most iziben és legott.
A főkötőset cinvedérből,
A leánykát két tenyérből,
Érett asszonyt egyvégtéből,
A vénasszonyt visszakézből.
Szabad-e locsolni?

disznóviccet kedvelőknek:
Barlplna, cslbeplcsa, nyuszlfasz,
Meglocsollak, ha tökömre
pihe-puha puszit adsz!

zárásul egy rövidke:
Húsvét napján locsoljon a kánya!
Ezt a vén boszorkát meg bedobom a kádba!


holnap folytatjuk!
üdv
Laci Today

29 komment

Címkék: locsolóvers

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr522836681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.18. 14:29:49

Rihaj!

Mind jó!
És futni én is utálok. Kivéve ha kergetnek. Ja, akkor is utálok. Csak akkor kell... Minek annyit futni, semmi sem lesz előbb... éljen a lustaság!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 14:31:12

@Dr. Körömlakk ®: futáshoz a legjobb motiváció, ha felhergeled a szomszéd pitbullját, és UTÁNA veszed észre, hogy nyitva felejtették a kertkaput.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.18. 14:33:57

@Laci Today Magazin: nemcsak lusta, de gyáva is vagyok, nem tartozik a palettámba a pitbullelőlmenekvés. nekem a busz után futni az extrémsport. ilyen prolinyugger vagyok má na.

Dr. Körömlakk ® 2011.04.18. 14:44:11

@Laci Today Magazin: van biztos, de annak sincs sportértéke. meghagyom a futást Neked :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 14:45:52

@Dr. Körömlakk ®: most ez ciki, de: télleg futok. ÉÉÉN a Nagy Sportellenes Liga Vezetője Bmeg...
és olyan izomlázam volt tegnap a seggemben, hogy nem is tudtam hogy ott egyáltalán LEHET izomláz...

cicuri 2011.04.18. 14:54:03

Nyahh, már kezdtem írni a reklamációs ívet. :D
Pont most néztem a gödi újfágban, hogyaszongya:
akciós fitnessz bérlet, gyertek ketten a barátnőddel és fizessetek egy ember után. Most vagy ennyire nem megy a bolt, vagy pedig egyéni tréningórát tartanak... :D
Mondtam is, minek ide pufitnessz meg drága pénzen bérlet... Gyüjjenek el hozzám, csak tanulják meg előtte, hogy melyik végén kell elkapni a vasvillát. Nekem elcsúszott a lovak miatt az utóbbi egy évben 10 kiló minusz - és még csak nem is koplaltam, simán megeszem a csirkepörit a mai napig, meg egyéb bűnös ételeket, viszont cserébe napi 4 vödör vízzel gyúrok karra, meg a kaszálás utáni zöld összevillázásával. Ráadásul még jó levegőn is vagyok, a lovaglástól meg olyan a seggem, hogy Lacyka ilyet sose fog, futással....
*legyint*

cicuri 2011.04.18. 15:13:45

Házban. :D Az istállóban csak a lovak. :D

cicuri 2011.04.18. 15:48:15

:D
Vác mellett vannak a lovak. mi meg a városban.
Merhogy? Gyüssz, fitnesszelni? :D
Van csudijó vasvillám, igen kényelmes, energonómikus kidolgozású, direkte hosszú kezű embereknek... :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 15:50:25

@cicuri: dehogy fitnesszelek! Gondoltam a lányom lovagolhatna ingyen.

cicuri 2011.04.18. 15:54:32

Ja! olyan nem nagyon van... Pénzből élünk mi is. De ha hozol fizetős vendéget, mondjuk sulis társat... :D :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 15:57:54

@cicuri: csak egész éves ingyenes előfizetést tudok Laci Todayre. De mindegy mert Vác messze van. A Duna túloldalán. Az már majdnem az Alföld.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.18. 15:59:24

Az sms es nagyon jo:) futni a mozgas elvezeteert kellene:)
Olyan jo mikor erzed az izmaidat, labaidat,stb:)
Nekunk pont ezert nincs autonk:)

cicuri 2011.04.18. 16:02:12

Az jó, a 4 megabites internetem hétezerkettő, ha azt vállalod akkor adok bérletet. Amúgy meg mi az, hogy messze van? Jártam én Pomázra fúvószenekari találkozóra, mitől van az messze?
Mindössze 2 óra...
Amúgy meg a nullás hídon keresztül már tök jó! Egy óra kocsiút...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:08:21

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: "olyan jó, mikor érzed az izmaidat" MONNYONLE!!!
Az első futás után olyan izomláz lett a lbamban, a második után mégjobban, a harmadikra meg elindultam és alig bírtam futni mert fájt a két seggizmom Azóta tudom hogy VAN olyanom.
Petit meg nemtom rendesen felöltöztetni mer' nemtok lehajolni-letérdelni-leguggolni.
már ott tartok, hogy csak MENNI tudok, meg FUTNI. Lépcsőzni sem tudok. A wc-re is alig bírok leülni. Ha ez így megy tovább, nem is tudommm, milesssz..

@cicuri: háezaz! fúvósszenekar? mit fújsz?
internetet átvállalom, de akkor hozzátok helybe a lovat.

cicuri 2011.04.18. 16:09:23

majd állva, tudod, mint a férfiak... :D :D :D
Már semmit. Anno szaxit. :D Csak elkopott a feeling. Mostmár csak hallgatom. De azt nagyon!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:12:19

@cicuri: ja van egy szaxofonos ismerősöm, régen Sazximaxi névenfutot a Dolly Roll c. együttesben. Nemtom ismered-e? Fekete Gyula a leánykori neve.
Nagybátyám.
(nem dicsekvés volt)
(de)

cicuri 2011.04.18. 16:14:09

ahh, azért ANNYIRA nem vagyok még öreg... Mármint, hogy ne ismerjem. :)
A tag jól tolja. Gratulálok a rokonsághoz. Hozzá képest én ebihal vagyok a hangszerhez, de hobbinak jó volt. Szerettem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.18. 16:14:24

@Laci Today Magazin: jaj te:) melegits be:) hidd el meg egy ket futas es az asszony nem gyozi dicserni a farod:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:16:04

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: nyugi, mostminden este futok, minden ellenérzésemellenére. Francba hogy már három napja, és mégis, még ugyanannyi kiló vagyok, ez szemétség. Kéne valami pozitív visszajelzés a mérlegtől. De nem az, hogy "tarts ki".

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.18. 16:20:25

@Laci Today Magazin: arra is varj meg egy kicsit, mert most ugyibar a sajat keszleteidet hasznalja a a szervezeted, varj turelem:) vagy etkezesek helyett Fast Slim por...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:26:16

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: hát már így is sanyargatom magam:
1) este vacsora után rendszeresen csokit fogyasztok. Ez már a múlté, mióta futok, nem csokizok (este).
2) vacsi. két zsömle vagy kenyér. Eddig négy volt. Ezkre viszont a feltétet nem csökkentettem. Asszony szerint még így is durva. De már így is szép teljesítmény.
3) napközben nemigen nasizok. VAGY, ha igen, akkor: répát. Az meg milyen már. Elrágok pár karikát és elmegy a nasitl a kedvem. Vágyelhárító a rendes neve.

cicuri 2011.04.18. 16:26:27

..hanem, hogy "egyszerre csak egy személy álljon rá!".....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:28:31

@cicuri: "ha már mindenki felszállt, kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak"

...mert magamat kigúnyolom, ha kell...

cicuri 2011.04.18. 16:31:21

...mert nekem egyszer a gyógyszertárban kiírta az a szar. Először én nem is értettem, hogy mit akar. Milyen többen? Mikor egyedül vagyok? Erre kiderült, hogy a gép szerint én 165 vagyok, 65 helyett, mert a szórólapok úgy lettek lerámolva a földre, hogy ráterhelt a gépre. És még azt is közölte, hogy magas a koleszterinem, a vérnyomásom is, meg még egy csomó hülyeség. Jó, hogy azt nem mondta, nézessem meg a prosztatám... :D
Aztán a nénik kérték sűrűn az elnézést, és befizettek még egy körre, szórólap nélkül.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.18. 16:50:02

@cicuri: értem. Félreismert, mint engem a traffipax. Ha megyek robogóval, Bubdakalászon van egy ilyennembüntetős-csakbeszólós trafi, hogy kiírja, hogy "LASSÍTS", meg hogy mennyivel mész. Hát én ott olyan hetvennel szoktam menni, ez meg kiírja, hgy 186 km/h
ilyenkor büszkén kihúzom magam. Máskor meg kiírja hogy 27km/h. Egyszóval nem tud mit kezdeni a robogó vékony kis testével, nem méri jól. Emiatt egyszer meg is büntettek akódisok, mert azt hittem hogy a robogót nem TUDJA mérni a traffipax, és akkor álltak rendőrök útszélen, és LÁTTAM hogy mérnek, de kinemszarjale, erre kiállítottak hogy 67-tel mentem. Kérdeztem is, hogy
-Hogy szúrták ki??
-Há itt a traffipax, nem látja?
-Janemúgyértem!
Ezek síkhülyének néztek. Meg is szondáztattak, azt hitték kócsag vagyok. De ők nem ismerték a budakalászi traffipaxos előtörténetet.

cicuri 2011.04.19. 08:19:26

Aha! Már értem, miért kezdtél heves fogyózásba! :D
Két dimenzióra gyúrsz, hogy nullát mutasson a traffi! Ravasz! :D :D
süti beállítások módosítása