HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

minimál frizkó

2011.04.11. 09:27 Laci Today Magazin

Rihaj!

Hétvége? Mindenkinek jól telt? Mi kertészkedtünk, egy kis ültetéssel. Arra jöttem rá, hogy egy nő BÁRMENNYI fát el tud ültetni, egy egész erdőnyit akár, sosem fárad bele. Pláne, ha egy nő így ültet fát:
-Oda is áss légyszi egy gödröt! Meg oda is. Jó nagyokat! ...


Na, ez csak az előszó volt. Ma másról akartam beszélni:
Láttam két kéményseprőt, szembe jöttek velem, mind a ketten kopaszok voltak.
Namost, én két dologra tippelnék:
1) manapság a skinheadek általában kéményseprőnek mennek
2) vagy, fennáll a veszélye, hogy a kéményseprőnek bekapja a haját a kémény. Ezért kell kopaszra nyírni.

Nem sokkal ezután pedig, az iroda előtt álldogálunk (kolléganőm lassított öngyilkosságot követ el dohányzás által, én meg nézem), odajön a szomszéd kifőzde rokkant tulajdonosa, idézem őt:
-Képzeljétek, van egy krapek, minden nap itt hugyoztatja a kutyáját! Odamentem szólni, hogy nézze már meg, hogy mi pénzért vettünk ide kis bokrokat, és hogy kiégette, erre még neki állt feljebb, meg beszólt! -mire én:
-Hát, mekkora bunkók vannak! Legközelebb szóljál, kijövök lerendezem az ürgét! Komolyan mondom! Sőt nem is kell szólnod, mondd el, hogy néz ki, aztán majd figyelek!
-Hát, egy ilyen, nagydarab kopasz ember, meg egy pitbull. - mire én:
-Kár!

üdv!
Laci Today

36 komment

Címkék: kopasz minimál frizkó

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr222816279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2011.04.11. 10:20:27

Hétvége:
kertek rotálása apósommal, földet csákányoltunk, lapátoltunk, pakoltunk és szállítottunk, meg krunplit, kukoricát, dáliát, kardvirágot, leandert, páfrányt ültettünk. meg kiskutyát vittem állatorvoshoz. szerinted ijen egy jól telős hétvége? :) monnyuk a munka után kicsi szilvapálinka lecsúszott meg jól is esett. ... és még a feleségem sem morgolódott miatta:) hmm... ezek után ha jóízűen innya akarok velemi szeszesitalt, akkor güriznem kell előtte tíz órát?

a kéményseprők meg azé voltak kopaszok, mert egyrészt nem tudnak hajbakapni, hogy ki mennyen fel a tetőre, másrészt meg ha összefeni a a buksiját korommal, akkor egy darab szarvasbőrrel könnyen megtisztíthatja.

A nagydarab kopasz pitbullosra is van megoldás:
van egy egy viszonylag gyors motorod? Akkor kimész vele egy kecskefarmra. kérsz a gazdától egy vödörnyi párzási időszakban gyűjtött bakkecske pisit. (finoman fogalmazva ijenkor a kecskebakok csak nagyon mérsékelt módon elviselhető "illatú" jószágok) Állsz az út/járda szélén a mocival. Teljes motorosruha, bukósisak, miegymás. Gyön a bunkó, a motort beidítod. A kutyi emeli a lábát sztenderre, amikor a felső végállásban van a lába, a vödör tartalmát a gazdira öntöd. Aztán gázt neki, tűnjél el onnan...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 10:33:31

@Hang Ember:
akkor Te sem "megházasodtál", hanem "igába hajtottad fejed"

kecskepisi dislike, mivel a helyszín közvetlenül az irodánk előtt van.
1) HOVA futnék el ha itt kell ülnőm egész nap
2) és szagolnom a kecskepisit...

Sokkal egyszerűbb megoldás, ha kihúzom a főnököm fiőkját, és érvelésként kiveszem onnan a nunchakut. Vagy mit. Kisgyerekek numcsákónak hívják. Azzal lehet meggyőzően hadonászni.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 10:59:18

:)
gyurd ki magad, vagasd le a hajad es elegyedj beszedbe vele:)

cicuri 2011.04.11. 11:08:09

Ne panaszkodjatok, az én uram lóval drinkelt, összetörte magát, varrták, benntartották, mosolyszüneteltünk.
Ez a zanza, a részletekre könyv kéne. Amúgy meg: puhányok vagytok, hogy egy kis kerti "munka" kifog rajtatok. Én bezzeg! Tegnap reggel is 2 órán át a sarlóval háborgattam a hegyet! Hahh!

cicuri 2011.04.11. 11:09:04

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
"beszédbe"???
Képzavar, skinheadről van szó... :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 11:10:01

@cicuri: jobbulast Uradnak, akarhogy is tortent:)
Igen mi nok!:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 11:12:02

@cicuri: lehet veluk beszelgetni:) az mas dolog, hogy mirol:) egyszer en is voltam meg 15-6 eves koromban, mikor kerestem a helyem, de 1-2 nap utan rajottem, hogy juuuuuujjjj:))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 11:19:44

@cicuri: kiskanállal havat lapátolni? Urad hogycsinálta, mijét varrták?
Skinheadből meg nem mind rosszember. Ott van például az, amelyik egyszer meghagyta az életem...

Hang Ember 2011.04.11. 12:16:21

@cicuri: lóval drinkelt? ijen jóba vótak? mit ivott a ló?:)
@Laci Today Magazin: a fiókból előveszed a főnöködet. ezek az ázsiaiak úgyis elférnek mindenhol mer cseppek, mint én. és mindegyik tud karatéjozni. két-három hiza geri és/vagy seiken mawashi uchi után megszűnne minden nyelvi nehézség (a kopasz részéről)...

cicuri 2011.04.11. 12:38:05

Hátazúgyvót, hogy felnyergeltek, hogy ők majd!!!! Aztán kocsma lett a közepe, és lóról leesés a vége. Mivel elfogult vagyok, így egyértelműen a másik felet hibáztatom, mert elmondás szerint Apus a második sör - feles után elindult volna, ha nem tukmálják rá a vörösboros fröccsöt, egy üvegnyit... Ez után a második üvegnyi már meg se kottyant, a gond ott kezdődött, mikor az állatkerti haver hazafelé még sietgélt volna. Lépésbe bárhonnan hazamegyünk, még én is, spiccesen, de vágtába hamar földre kerülsz. A másik fél is lovas 20 éve, mégis egy ökör volt. Fejet varrtak, cukorspárgával. Sztem a doki bosszúból csinálta, amiért bezavarták a szombat esti Csillag Születik- elődöntőt... :D :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 13:10:37

@cicuri: "Mivel elfogult vagyok, így egyértelműen a másik felet hibáztatom" - amíg nem olvastam tovább, azt hittem hogy a LOVAT :)

@Hang Ember: a főnököm tényleg valami karatebajnok volt korábban, de ő nem keresi a bajt, tehát Ritkahaj lerendezését egyedül kell megoldanom.

cicuri 2011.04.11. 14:45:09

@Laci Today Magazin: Esetleg hozd el hozzám, a haver a szomszédból elviszi olyan lovas túrára, mint amilyenre a Zuramat vitte. Na?

cicuri 2011.04.11. 15:13:51

Hogyhogyhogy kit? Hát a seggig érő homlokút.
*arckaparós jel*

cicuri 2011.04.11. 15:31:50

@Laci Today Magazin: Aham, és a pitbullját oda pisilteti a tudod, hova. A kelkáposztabár elé...
:D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 15:45:10

@cicuri: meselj meg! kerlek! Van valami erzesem iranyodban, valami nem tudommmmmm...

cicuri 2011.04.11. 15:48:45

Mit meséljek még? Szerintem ez bőven elég ahhoz, hogy rájöjj, ha igen, ha meg nem, akkor úgyse. :)

cicuri 2011.04.11. 15:50:52

Aliz, nem volt neked egyszer egy arcképed helyén FÜLES???

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 15:55:19

@cicuri: najovan direktbe rakerdezek:Iro vagy-e????

nem, nem volt:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 16:02:40

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: azt Cicero-nak hívták, és nem író, hanem költő! :) Te ilyen oreg vagy, hogy ilyen embereket ismersz?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 16:15:56

@Laci Today Magazin: ne rohogtessel mar te is:))
komoly agybanfekvos beteg(volnek, ha nem lenne 3 gyerek:) vagyok, es gozoles kozben belerohogve egeti az arcom!:)

cicuri 2011.04.11. 16:17:53

Nem, nem vagyok. Isten ments, azt meghagyom a tehetségeseknek.
Néha bohóckodok, azt annyi. :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 16:27:00

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: igen,előfordult már szaunában, hogy melegem volt, magamra fújtam, FORRÓ! pedig hideget fújtam. Olyan is fordult már elő szaunában, hogy izzadni kezdtem és lecsúszott, leesett a szemüvegem. Egy másik szaunázó elé le a földre. Ő meg fel akarta venni nekem, én meg ráordítotam, hogy "HOZZÁ NE ÉRJEN!" az meg mondta hogy jóvanjóvan, nem törte volna össze, de én meg modntam, hogy a fémkeret, az rohadt forró, megégeti a kezit neki...
további kellemes gőzölést! gyerekeket meg engedd ki egy kicsit játszani. Este tízre jöjjenek be.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 16:29:38

@cicuri: nohat akkor is orulok a talalkozasnak:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 16:31:27

megtisztelő érzés, hogy a Laci Today Magazin felületén találtatok egymásra :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 16:34:55

@Laci Today Magazin: ah szauna! a labujjam se tennem be:) te meg a raorditas:)))
gyerekek kimennek maguktol, ha akarnak, de nem akarnak:)
tudod mikor hanyos beteg voltal es mentek el mind otthonrol, mind beszoltak, hogy elmennek, namost itt nem mennek sehova, de megis percenkent szolnak...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 16:40:55

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: azt csak utólag tudtam meg, hogy Petit le kellett fogni, amikor hánytam, mert
-Anya DE ENGEDJ BE, meg akarom nézni ahogy apa hány!

férjed hol van? márminthogy miért Te küzdesz velük amikor még beteg is vagy?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 16:46:05

@Laci Today Magazin: jajaj de cukor egy kolok:)) tuti a ferfiui szolidaritas:)

dolgozik, ritkan vagyok beteg, igy nem vagyunk ilyen helyzetekre berendezkedve:) pont most kezdodott az 1 honapos suliszunet. De igazabol az en hibam, minek tancolok meg enekelek az esoben:))de holnapra azert is rendbejovok, mert kirandulni akarunk a hegyekbe!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.11. 16:54:03

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: Mer az angolok ilyenkeveset járnak iskolába? Mondom, 'cause englishmen go to school such a little?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.04.11. 16:58:41

@Laci Today Magazin: rovidebb a nyariszunet, +amikor visszamennek husvet utan, lesz ra 3. napon a kiralyi eskuvo, majd ra hetfon bank holyday. de igy legalabb eljutunk egy csomo helyre:)

cicuri 2011.04.12. 08:52:18

Ahh, a Nagy Lakadáré! Már alig várja mindenki! Én azért sajnálom csóri mohát, milyen gáz már, hogy nem tud örömködni, mert az egész napja kínos protokoll és feszengés közepette fog telni. Nem bőghet egy jót az örömtől, nem smárolgathat a vőlegénnyel lépten und nyomon, meg ilyenek, a büdös, koszos, pukiszagú, borgőzös lehelletű utolsó nagybácsival, herceggel, repivendéggel is tánciznia kell, mert az az etikettes....
Bloá.
süti beállítások módosítása