HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Hírvadász 4

2011.04.01. 10:05 Laci Today Magazin

Rihaj!

Gyerekek, a mai nap, hát az piszok rosszul indult. Előszöris nem süt a nap. Másodszor pedig: beléáptem az irodába, és a saját lábamra csuktam az ajtót. Azóta próbáljuk rekonstruálni, hogy ez hogy történhetett...

Immár hagyományt teremtve, pénteken az elmúlt hét híreiből szemezgetünk-kommentálunk. Íme:

Belföld:

Hatszáz gyógyszer lesz átlag 233 Ft-tal olcsóbb
LT: ugye, múltkor beszóltam a viktornak, hogy tőlem lopja az ötleteket. Most meg próbál úgy tenni, mintha nem. Ezzel bukott csak le igazán.

Orbán Viktor szerint a politika nem a hatalomról szól

LT: tudjuk. Hanem Viktorról magáról.

Lazított a fegyvertartás szabályain a kormány
LT: engem nem érint. Nekem a vezetőülés alatt van egy félméteres vasdurung. Ezzel balhé esetén leütöm magam, és utána már nem fáj semmi. Felőlem akár főbe is lőhetnek.

Felfüggesztette az orvosokat utaztató cégcsoport elleni eljárását az OEP
LT: MEGNYUGOTTAM! Mer' én nemhogy órvosokat utaztatok, hanem további sokmindenki mást is! Ha ezeket megbüntette volna az OEP, vajon ÉN mire számíthatnék?

Pósán László a sorkötelezettség visszaállításán gondolkozott
LT: Ki a f..om ez a pósánlászló? És, mert nem volt neki gyerekszobája, vagy mi?


Bulvár:

Ketten támadtak egy szombathelyi postásra, a postás nem sérült meg, a rablás sikertelen volt
LT: hát amekkora az a postás, nem csodálom!

Gazdaság:

Még nem tudni, mi az igazán magyar
LT: én TUDOK olyan hatsoros káromkodást, amit CSAK MI magyarok tudunk. Igaz, ezt a GAZDASÁGI hírek közt találtam: szóval, viszont megélni nem lehet belőle.

Tudomány:

A borneói nagyorrú majom is tud kérdőzni
LT: HÁ ÉN IS!!
Csak a feleségem, meg a lányom állandóan rám szólnak.
A fiam meg egyetértőn röhög, és ő is próbálkozik.
És akkor mondja a feleségem, hogy "LÁTOD, most eltanulta!!!!"

Emberi vírus fenyegeti a hegyi gorillákat
LT: HOGYAN KAPJÁK EL? FÚJ!


Külföld:

Felrobbant egy tartályhajó Németországban - a kifolyt benzin azóta is lángol
LT: ugyanitt echte német lángonsütött hambi kapható!

Fordulat az arab világban
LT: el sem olvasom a hírt! BIZTOS, hogy ezentúl megünneplik a karácsonyt. Tuti!

Üdv!
Laci Today

ps: BOLONDOK NAPJA VAN!!!
1)Egy kedves ismerősöm skype-on volt olyan kedves, és boldog születésnapot kívánt nekem... Hát nem kedves?
2) egy törzsvásárlóm beutalta a repjegy árát, amit megrendelt, de visszaírtam, hogy törlődött minden és nem tud utazni
3) feleségemnek megírtam, hogy munkába menet összetörtem az autót.

Mindenki mindent elhitt. Ez egy szép nap!
 

15 komment

Címkék: 4 hírvadász

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr702790565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.01. 11:01:53

A Hadkötelezettséget Ellenzők Ligája záróközleménye részlete 2004-11-13:c) A HEL egy Figyelő Bizottságot hoz létre, amely gondoskodik a HEL tevékenységének újraélesztéséről abban az esetben, ha az állam honvédelem címén ismét szolgálatot vagy kiképzést követelne polgáraitól. A Figyelő Bizottság tagjai: Farkas Henrik, Fülöp István, Iván Gábor, Kovács Gyula, Márton Róbert, Simonyi Gyula és Vida István.

vilagnezet.blog.hu/2011/03/31/posan_laszlo_csak_az_menjen_katonanak

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.04.01. 11:45:26

A Wizz Air a FB-on szavazást indított a legstílusosabb légiutaskísérő címre!... és ki Magyarország legrondább utaskísérője?

Miért nem találta még ki senki a terror járatot! Gnómok és félelmetes tetovált külsejű férfiak szolgálnának ki a repülőn, olyan arcok, mint a „A fegyenc járat” című filmben!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.01. 11:49:28

@Myta: a "légiutaskísérő", az igazából pincér, csak tud újraéleszteni is, és nem hány a repülőn.
Múltkor beültem a Stexbe, odaáll elém a pincér:
pincér: -Jó estét uraim, mit hozhatok?
LT: -Donát te vagy az?
pincér: -????
LT: 1996-ban tangyakon együtt pincérkedünk egy neusiedl-i étteremben!
pincér: úristen, de annak már tizenöt éve!

Szeretek ismerősökbe botlani. Még ha távoliakba is. Így történhetett meg tavaly, hogy bementünk cégesen egy szusiétterembe, én aggódtam mert utálom a halat, de a pincérnő puszival köszönt. Hát kicsi a világ. És ha már kicsi, intézett nekem szusiétteremben pizzát. Boldog dolog ismerősökbe botlani.

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.01. 13:52:00

@Laci Today Magazin: most kiábrándultam belőled: TE NEM SZERETED A SZUSIT??

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.01. 14:03:17

@Babette_: így, hogy SZUSI, így nem. Bármit szeretek, ami SZ-szel kezdődik, pl SZalámi, SZalonna, SZex, és bármit szeretek, ami USI-ra végződik, pl hUSI, de így együtt, hogy SZUSI, így annyira, nem jön be.
Azt mondják pedig, hogy a hal egészséges. Hát én láttam ott az asztalon halat, és egyáltalán nem volt egészséges. Teljesen meg volt halva!

Különbenis, a halak, de egyébként a zöldségek is, nőknek valók! Én ha lehet, kolbászt eszem, meg cubákot. Be akarok kerülni a rekordok könyvébe a koleszterinszintemmel!

Edesalom 2011.04.01. 14:46:40

Rihaj!Nagyon jó a blogod. Ha nevetni szeretnék, vagy csak rossz napom van mindig benézek:):) na de egyébként is, ha eszembe jut. A kedvencek között van a blogod:) Szép napot!Üdv. Édesálom

Ugyandehogy (törölt) 2011.04.01. 16:44:43

@Laci Today Magazin: jaj, ha tudnád, egy éve nem ettem szusit, itt falun nem terem.

és imádom a körömpörköltet is, de nem egy kategória. vagy filagória, mittomén.

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.04.01. 17:08:12

ezek nagyon jók tetszik :D szakadok >.<

eMM2 2011.04.01. 22:43:32

Hát nyers halat én sem eszem.Meg különben is vigyázni kell mert zöld halat ne egyél mert az még éretlen.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.02. 13:57:16

@Babette_: falun fogsz pontyot, becsavarod nádasba, kész a szusi. Vagy ha van baromfiuvarod, akkor megeszed a csirkét nyersen, és megalkottad a csirkeszusit. Körömpörkölt rulez. Vagy lájk, vagy most mi a trendi.

@alexander77: @Edesalom: köszömm! Jólesik!

@eMM2: az éretlen halat méretenalulinak hívják.
Egyébként a nyerskaják veszélyesek. Én nyersen kizárólag házipálinkát iszom, mert azt nem lehet megsütni, mer' elpárolog.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.07. 08:35:01

@Laci Today Magazin:

"Egyébként a nyerskaják veszélyesek. Én nyersen kizárólag házipálinkát iszom, mert azt nem lehet megsütni, mer' elpárolog."

Laci a páááálinka nem nyers !!!!!! Főzött, láttál te már nyers pálinkát? Legalább olyan gusztustalan mint a szusi :-) tele van muslicával.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 09:08:29

@ISándor: hogzne lenne nyers. Apósoméknál nő pálinkafa a spájzban, üvegalakú termései vannak, és azoknak kell frissen kifacsarni a levét. Beszészitten zőccségeket.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 09:09:02

@ISándor: múltkor a Szentenrdein Ti ismertetek meg minket, vagy a gyerekeitek ismerték meg a gyerekeinket? Mármint hogy volt az az integetős sztori.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2011.04.07. 14:48:26

@Laci Today Magazin:
Persze a fiam mondta: nézd apu ott a Laci a Laci Today-ból !!!!! :-))))))

Áááááhhh najó asszem én vagy az asszony erre már nem emlékszem.

Tényleg integettünk?
:-D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.07. 14:50:25

@ISándor: vagy csak a tüzet oltottátok a kocsiban?
A gyerekeim meg kérdezték, hogy KIAZ, KIAZ?
Mondtam hogy á csak a Sanyi a szolonaploból. Petifiam rá is vágta, hogy kér szőlőt. Meg epret.
süti beállítások módosítása