HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Trikolor

2011.03.15. 20:36 Laci Today Magazin

Rihaj!

Március tizenöt van, és próbáltam a nemzeti érzéseimet erősíteni kicsit: reggel hétszer eljátszottam a Himnuszt a digitális zongorán félkilenckor, majd lejött a szomszéd, hogy már unják a magyar himnuszt, és ménem veszem fel a telefonomat, most kénytelen volt emiatt lejönni. Jelezte, hogy ők minden március tizenötödikén féltizenegyig ágyban vannak, addig fogjam vissza magam.
Így az érzéseimet más formában kellett felszínre hoznom, és bekapcsoltam a Magyaregyest. Az garantált, hogy itt a lehető legtörténelmibb, legszárazabb témarágás folyik, tehát biztosan jó lesz.

                                                ÉS LŐN JÓ!

Mert megtudtam, hogy vannak ám divatok! (most viccen kívül, tök komoly: Kossuth Lajos piros cipőben járt. Összeestem, mert azt hittem, hogy férfi csak akkor vesz fel piros cipőt, ha rá van írva, hogy FERRARI, erre kiderül, hogy már 1848-ban is volt piros férficipő).

Na de a lényeg, hogy a műsorvezető témázni kezdett a kokárdáról. Mert Petőfiék ÚGY találták ki, hogy belül piros, aztán fehér, és kívül zöld, tehát pont fordítva hordjuk. De megmagyarázták, hogy nembaj: Petőfi eredetileg megmondta Julcsának (Szendrey), hogy hogyan varrja, de ő eltévesztette, és új divat született: tulajdonképpen a tömegek kifordított kokárdával vonultak utcára. Petőfi gondolom legyintett egyet (ejh, asszony), esetleg írt egy nőfikázó verset, aztán ment ő is a Márc.15. térre ünnepelni.

Tehát, eredetileg így kell hordani, de Júliának köszönhetően szinte azonnal megszületett a fordítottja is, éppen ezért: igazából nincs megadva, hogy így KELL vagy úgy KELL hordani, és most idézném a műsorvezetőt: tulajdonképpen kinek mi esik jól, bárhogy lehet hordani.

Nos, én ez esetben a pasztellszíneket részesíteném előnyben.
 


További lehetőségek: 
nagymagyaroknak: piros-fehér-piros-fehér-piros-fehér-piros csíkos kokárda.
keménymagnak: zöldfehér
emósoknak: fekete
geekeknek: kék-rózsaszín-sötétzöld
lányoknak: bézs-fehér-barackvirág
szűzeknek: fehér
henteseknek: egy szelet marhahúst mintáz
nekem: egy hosszú, vékony szelet baconszalonnát körbehúzunk, megsütjük, közepére egy szelet Gyulaikolbászkát biggyesztünk. Két lelógó szalagnak egy-egy paprikacsíkocska.

Egyébként mi is a március tizenötödike? Jól odacserdítettünk a sógoréknak, mi? 

Pedig:              MI ALAKÍTHATTUK VOLNA MEG AZ EU-T! 

üdv!
Laci Today

 

13 komment

Címkék: eu kokárda trikolor

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr682742545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.16. 11:46:37

érdekes, hogy minden évben bővül a magyarázatok száma....most meg már Júliára fogják. jövőre mit találnak ki?

Atolla 2011.03.16. 12:19:50

Én nagymosást tartottam volt abba pirosfehérzöld meg sok minden más is.
Utána elkezdtem a gazolást a kertben.
Ma kellett volna folytatni de láttam, hogy Johanna a szembe szomszédom leszedte a függönyöket ablakmosás céljából. Tehát holnap esni fog.
Ne kérdezzétek honnan tudom de így lesz!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.16. 12:39:36

@Babette_: jövőre az előzőrendszerre fogják majd

@Atolla: szerintem MÁR MA esni fog. Émmá esőkabátban ülök itt bent az irodában is.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.16. 13:05:50

@Laci Today Magazin: az előző rendszer nem játszik, mert mind alapvetés, mindig gyurcsány a hibás. de ez nem érdekes.

az érdekes, hogy itt vidéken már esik.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.03.16. 13:06:19

...és mi volt az ünnepi menü? Pörkölt vagy bécsi borjú?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.16. 14:16:50

@Babette_: tulajdonképpen hol-is-vidéken?

@Myta: hát konkrétan: nem ettünk. Előfordul az ilyesmi. Szegény ország vagyunk.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.16. 17:40:02

Mi szabadnapot vettunk ki a suliban:) (na jo reggel tul keson keltem fel, hogy elinduljunk:))) mivel Apa is offos volt igy a Nemzeti dalt szavalva ebresztettuk a kolkoket.
Gyulyasleves, turos-;baracklevaros, malnajames;csokis, kakos palcsinta...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.17. 10:45:52

@Babette_: értemén. De az ország nyugatifele tele van csücsökkel. voltam én már Neusiedl-ben is, de ez már a fertőtónak az ostzrák fele, ez már túl nyugaticsücsök gondolom...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.17. 12:30:28

Lacyka hun vagy-e????? ilyet meg nem pipaltam! tessek posztot irni, nem akarok feleslegesen ideklikkolni!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.17. 12:35:10

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
Reggel óta erőlködök! Olyan ez minrt a karácsonyi ajándék: megalkotni könnyű, KITALÁLNI a nehéz! Dobjon fel egy jó témát, mert ma le vagyok eresztve!
süti beállítások módosítása