HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

VÉCÉPAPÍRGURIGAFELIRAT

2011.01.21. 10:01 Laci Today Magazin

Rihaj!

Azt hiszem, ilyen magyar szó nincsen, tehát nyelvújító lettem.
Arról van szó, hogy üldögéltem a vécén, és elfogyott a papír. Tanácstalanul kezemben forgatva az üres gurigát, arra jutottam, hogy hát a guriga mennyire jó üzenethordozó lehet!
Javasolnék is néhány feliratot:

”Tudj továbblépni! Eddig is csak egy lehelletvékony papírszelet választotta el tőle a kezedet!“

”Képzeld, ha még az elszívó sem működne!”

”MOST légy kreatív!”

”Húzd fel, és ne áruld el senkinek!”

”Hallottál már a wc-kefe alternatív felhasználásáról?”

”Gurigával próbáltad már?”

”Próbálj meg optimista lenni”

”Minden másra ott a Mastercard!”




 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Persze nem csak a gurigára lehet írni, avagy, hogyan készítsünk társasjátékot magából a wc-papírtekercsből:





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze, és MI VAN a 137-es mezőn:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül pedig egy jótanács: amikor egy új tekercset megkezdesz, az első négy levelet MINDIG tépd le, tekerd össze, és dugd be a gurigába! Milyen jól jön ez majd a bajban!

Üdv!
Laci Today

41 komment · 1 trackback

Címkék: vécépapírgurigafelirat

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr902601887

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Where Can I Get An STD Test Near Me 2018.03.13. 10:35:10

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 11:49:22

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
egesz jo uzletalap lenne!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 11:51:50

@Lewyke: majd levédetem.
Basszus a legrosszabb hogy TÉNYLEG lehet benne valami. Mindig a leghülyébb ötletek a nyerők. Gondojl az ACID figurára. Vagy a Hello Kittyre. Én meg elbagatellizáolom és a jövőnmért remeget, hogy lesz-e nyugdíjam, amikor micsoda jogdíjam lehetne...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 15:49:42

@Laci Today Magazin: olyan lenne, mint a kinaji szerencsesuti, csak itt vidam szoveg varna a delikvenst:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 15:51:23

@Lewyke: a kínai szerencsesütiben is akad vidám szöveg...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.21. 16:11:44

Egy ilyen ingerszegény tengerkék környezetben nekem tuti szorulásom lenne...ilyenkor persze örül az ember ha talál a papíron némi vidám olvasnivalót és azt mondja EZ BESZARÁS!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 16:13:50

@Laci Today Magazin: meg soha nem ettem, de nem is fogok.. csak filmen lattam:)
ugyanis a szemben levo, kinai-szecsuani etterem kiszogaloja egy hajas ven kinaji asszony, aki olyan bunko, olyat meg lattal:(
-Duck with honey?
-Roff!

meg kerdeztem egypar dolgot de csak a roff jott ki a szajan

viszont wcpapirt vennek ilyet

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 16:34:29

@Myta: BESZÓTTÁ a vécénkre?? :) ingerszegény? Hát mi legyen egy retyóban? Munkácsyfestmény?

@Lewyke:
Én 1994-ben ettem először kínai szerencsesütit amerikában. De már akkor is untam a szövegeit. Sőt: azóta sem ettem.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 16:35:05

@Myta: arró nem beszééve tudnád mennyi munka volt a 137-es pontban... mire visszatekertem a sok papírta gurigára! ... :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 18:32:10

Mondd Laci Teged az Asszony hogyan visel el?:DDDDD

Atolla 2011.01.22. 07:14:11

Húúú! Kezdtem megijedni! hogy ezt te írtad Laci! túl lányos lenne a kézírásod! De megnyugodtam:D!

Atolla 2011.01.22. 07:19:06

@Lewyke: Ahogy én azt elképzelem! Egész nap sírba visz mindenkit a humorával...és ha a feleségének szerencséje van elfelejti tőle megkérdezni (direkt véletlen, inkább direkt)-Mi történt veled ma?

Hidd el tudom miről beszélek! Az én férjem sem különb!

Ilds. 2011.01.22. 09:00:26

Humora és fantáziája az nagy a Lacinak! Ami el is kél ebben a sok szomorú híradásokban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.22. 12:08:20

@Atolla: De ezt a Lci irta! Balkezes azert ir ilyen szepen...
Azert szerintem nem panaszkodtok ugyi?:)

Laci hiros lettel:D

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2011.01.22. 22:51:00

A gyártók lustasága csupán.
Egyszerűen csak ráírnák: Örülünk, hogy segíthettünk! Hazapapír Kft.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 08:56:09

@Lewyke: Háéntuggyam? 1997-ben ismertem meg, én még akkor fősulis voltam, ő kicsit idősebb, már dolgozott. Ahányszor csak mozgólépcsőn mentünk, mintig lejjebb álltam egy lépcsőfokkal (alacsonyabb nálam és így csak icsit voltam magasabb nála) és megkértem a kezét. Aztán gondolom, egy idő után ezt megunta és hozzám jött kétezer augusztus 19-én. Másnap a Viktorék csináltak a tiszteletünkre hatalmas tüzijátékot. Szóval úgy összeházasodtunk, hogy azóta is tart.

@Atolla: ÁÁÁ dehát ezeket ÉN írtam!!! Szépen írok, ha megpróbálko. De ez lányos lenne??
Lewyke írod: hírös lettem, de mitől, hol? Kiraktak címfalra vagy mi?

@Ilds.: KÖSZÖNÖM!

@nomad: mindjárt a bloglinkedre klikkelek. Addigis vaktában kérdem csak, hogy "nomád" a neved és bukk.lap a cím... ismerek egy Nomád Hotelt (majdnem odamentem nyaralni másfél éve, de begyűrűzütt a Gazdasági Világválgás a munkahelyemre és jól leépítttek és így pénz híján toltuk a projektet, de talán majd most-tavasszal... majd meglátjuk). Ti vagytok azok, vagy csak véletlen egybeesés?

ÚJ KOMMENTELŐK!
Ha tetszik a lap, iratkozzatok fel! (lécii :) ) merthát: az esik jól egy blogírónak, ha minél többen olvassák :)

Na bocs hogy csak most válaszoltam, de állítólag fizetéselmaradásom van a szolgáltató felé és otthon nem működik az internet, letiltották. DEHÁT NINCS FIZETÉSELMARADÁSOM! És még nekem kell igazolni. Még pénteken befaxoltam minden csekket, 11.00-kor, de azóta se állították vissza. És még én vagyok a rendes és nem írom ki a nevüket (mert nem tudom a nevüket. Azt hiszem Vodafone. Ha még nem vette meg valami külföldi)

Sziasztok
Laci

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 09:07:04

@Atolla: az elviselhetetlenség előnye: soha nem unnak meg...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 09:09:29

@Laci Today Magazin:
"Mondd Laci Teged az Asszony hogyan visel el?"
Mondjuk: DE UTÁNA VISSZATEKERTEM RÁ! ... (ártatlan-szemek smiley itt nincsen, ugye? kéne!)(

Atolla 2011.01.24. 10:53:11

@Lewyke: Őszintén én is balkezes vagyok de ha megemberelem magam akkor is csak enyhén kiolvasható az írásom. Bár hasonlít a Laciéra. Mármint az írásmód és a betűformák. Nehéz ezt egy jobbkezesnek elmagyarázni.
A toalettünk színét tekintve pedig siralomház fehér kb...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 11:01:09

@Atolla: tudok rondán is írni. Nem volt könnyű dolgom az írással, mert:
1) a GURIGA: az kérem hengeralakú. Más mint sík lapra írni.
2) a wc-papírra tollal nem tudsz írni mert kiszakítja, marad a tűfilc. Azt meg, wc-papírjellegéből adódóan szívja magába, tehát GYORSAN kellett írni, különben szétfolyik olvashatatlanra... jonéhánykockát elhasználtam, mire belejöttem, hogy gyorsan ÉS olvashatóan írjak egyszerre. Tudok szabványbetűvel is írni, csak nem wc-papírra. Tekkknikából egyes kapott, aki nem tudott. Utáltuk is érte a tanarat.Négyzethálós technikafüzet: egy kocka - egy betű.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.24. 11:17:11

HOgy vagytok kepesek hetfo reggel igy porogni?DDD

Atolla 2011.01.24. 11:18:38

@Laci Today Magazin: nálunk a nem technikából hanem szakrajzból volt a tanár meghülyülve nyílbuzi volt!
a nyílnak a lapon pont 3 milliméter hosszúnak és mind a két oldalán 1-1 milliméter szélesnek kellett lennie! Ha nem így volt rá se nézett mit rajzolásztunk 3, kész, passz!

Atolla 2011.01.24. 11:23:23

Na!
Kifüttyentem a szobalányt, mosónőt, meg a szakácsot szedjék rendbe a házat meg ebéd és vacsora is kéne...! Szóval délután benézek!

Atolla 2011.01.24. 11:24:00

@Lewyke: fél hatkor keltem...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 11:38:40

@Lewyke: má mingyá dél!
apropó

ÉHES VAGYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!!!!!!!

Hang Ember 2011.01.24. 12:27:10

Rihaj, meg minden!

jó ötlet, lehetne azonban az emberek fantáziájára apellálva interaktívvá tenni a vöcöpépört. A guriga mellé kap a júzer egy tűfilcet aztán hajrá.

@Atolla: höhö én is balkezes vagyok, az én írásom csak azért olvasható, mert nyomtatott betűvel írok kábé 16 éves korom óta. Bajban lennék, ha írott betűket köllene papírra vetnem.
Egyébként meg minden okos és nagy ember balkezes.
(hmm, mondjuk én a termetemmel sokminden lehetek, csak nagy nem...)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 12:34:42

@Lewyke: apropó
"De ezt a Laci irta! Balkezes azert ir ilyen szepen..."

TE HONNAN TUDOD hogy én balkezes vagyok ???? :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.25. 11:23:05

@Lewyke: énis figyellek ám, most is látlak! Látom ahogy ülsz a gép előtt és épp olvasol valamit! (most meg odaklikkelsz a legfrissebb bejegyzésemhez ami közben megjelent)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.25. 12:53:44

@Laci Today Magazin: es azt latod-e hogy az Uram, friss csokis tejszinhabos gofrival kinal eppen?:)
Naugye?:)))

Atolla 2011.01.25. 20:15:13

Többségben az erő...itt a lázadás ideje! A jobbkezes világ ellen!
Az embert elizzítottam a 100-forintos boltba hozzon nekem zöldség hámozót. jobb kezes 300 forint bal kezes 1300 forint!!! Nem dupla pengés, nem a legkeményebb szívósabb, és emellett rugalmas K9-es acélpenge van benne. Egy szó! Miért?
Jobbosok kedvérét szerintem fel sem tűnt nektek hisz természetes, hogy minden a jobb oldalon van? pl a mikroh. nyomógombjai, a fényképeződé, tv,stb.
ja és egy balkezes sosem ülhet a fal mellé mert kényelmetlen...ezek piti dolgok de napi szinten fárasztó.

roziamopsz 2011.01.28. 10:50:55

Lacikám de ráértél :) És visszatekerted? És nem lett tintás :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 11:04:50

@roziamopsz: és még vissza is tekertem, igen! Asszony agyon is vert volna ha nem! :) Most azon morfondírozom, hogy kéne valahova vinni egy gyászkoszorút, és a szalagra nyomtatni, hogy "Feri soha nem feledünk", és kiragasztani, nem? Mókás lenne.. aki érti, érti...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 13:46:53

@Atolla: szerintem, menj es operaltasd at vagy az agyad, vagy a kezeid:DDD
elhiszem, hogy faraszto, Uram is az... marmint balkezes:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 13:49:27

@Lewyke: Atolla úgy értette hogy a sok jobbkezes dolog a fárasztó.. bár bevallom, pedig balkezes vagyok: nekem ezek fel se tűntek...megtanultam jobbkézzel vágni, sőt, ütni pl jobbkézzel tudok igazán, olyan jobbegyeneset... úgyhogy szerintem az emberi arcot is a jobbkezeseknek találhatták ki.
A fényképezőgépen azért van jobbkezesre állítva a gomb, mert így a bal kezeddel közben tudsz fenyegetni mutatóujjat feltartva, hogy "ha megmozdúsz agyonváglak". Szerintem.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 13:54:31

@Laci Today Magazin: nalatok sem lehet egy normalis kepet kesziteni a kolkokrol?:)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 13:59:39

@Lewyke: ez hogy jön a vévépapírgurigafeliratokhoz?
Egyékbként: lehet. De azok a Facebookon vannak.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 14:03:56

@Laci Today Magazin: SZerintem igyal egy kvt:)))
"A fényképezőgépen azért van jobbkezesre állítva a gomb, mert így a bal kezeddel közben tudsz fenyegetni mutatóujjat feltartva, hogy "ha megmozdúsz agyonváglak"."

ebbol logikaztam ki:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 14:09:36

@Lewyke: jaj NŐŐŐŐŐK mindig kombináltok...
csak valamit ki kellett találnom, hogy miért jobbkezes a fotómasina.
Én úgy fényképezek, hogy félig lenyomom és lesben állok, a pillanatra várva.
RENGETEG türelem kell hozzá, hiszen ez már-már olyasmi, mint mikor a természetfotós hasonló helyzetben kétheteket fekszik a pampák közt, hogy elkapja az Antilop Orgazmusának a Legjobb Pillanatát, de ha sikerül: megérte.
Ha a gyerekekre rászólok hogy csíz, azt olyan gyorsan kimondják, hogy mire kattintok, már nem is mosolyognak. Ezért azt szoktam mondatni velük, hogy SZIFILISZ, és ezjó, mert a SZI-nél beállít, FI-nél red eye reduction villanás, és a valós fotózásra maradt még egyLIS szótag, amin garantáltan mosolyognak. De most Panasonic DMC LZ10 típusú fényképezőgépem van, és MINDE szem piros rajta, nem lehet beltéri fotót készíteni vele. Háromnapja írtam is a Panasonicnak, eddig válaszra sem méltattak, ha így folytatják, belekerülnek a lapomba durván. KÉtszerannyiba kerül, mint az azt megelőző Canon A460-as gépünk, úgyhogy most úgy néz ki, a Panasonicot kidobom a francba, megírom a véleményemet LT-ben, és veszek a MediaMartkban éppen akciósnak hirdetett Canon A490-eset 15.000-ért, legalbbis a reklám szerint ennyibe kerül, és azt legalább ismerem, a 460-asnak az utódja, nem lehet szarabb, és az nem volt rossz. A Panasonic meg otthaajommeg!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 15:54:05

@Laci Today Magazin: pszaf meg homar!
de ha nyilvanos helyen modatod ezt gyerekekkel...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 15:59:30

@Lewyke: homár... most inkább nem mondok semmit, és most nem mókás-LT nyilatkozott, hanem komolyan mondtam.
mer mi a baj a szifilisszel... kötöszköcc? mindig van nálam háromnegyed egységnyi penicillininjekció!
süti beállítások módosítása