HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

gyerekduma...

2011.01.17. 12:52 Laci Today Magazin

Rihaj!

Péterfiam már korábban kijelentette, hogy "ana, majd ha négy, évesz, leszek, akkol mál, nem kell pelenka, jó?"

És négyéves lett, és tegnap éjjel tehát, nem adtunk rá pelenkát.
Nagy arc volt, mert előtte elküldtük pisilni. Aztán lefeküdt.
Aztán jön ki, hogy "csak pisilek!"
Izgulhatott, mert tíz perc múlva megint kijött a szobájából, hogy "most is kell!"
Mondtuk is, hogy fejezzemáabba, úgyhogy miután leszállt, bizonygatva köszönt el:
"Csurgott!"
Majd lefeküdt aludni.

..... éjjel telepisilt két garnitúra pizsamát és két lepedőt....

Reggel pedig, amikor felkelt, büszkén újságolta:
-Képzeld, apa, nem pisiltem be! Nézd, száraz a pizsamám! És nézd, az ágyam is száraz!

Úgy tűnik, az úrfi semmire nem emlékszik az elmúlt éjszakából... az meg, fel se tűnt neki, hogy a szürke, mackós pizsamájában ment aludni este, és a kék, autós pizsamájában kelt fel reggel.

Más!
Van neki egy nővérkéje, Eszter... autóztunk valamelyik nap, a felhők meg csak úgy röpködtek a fejünk felett:
-Nézd apa, milyen szépen mennek a felhők!
- ahaa..
-Tisztára 3D!
- ......

Üdv!
Laci Today

39 komment

Címkék: petiduma eszterszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr832590023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.17. 13:32:28

"-Nézd apa, milyen szépen mennek a felhők!
- ahaa..
-Tisztára 3D!
- ......"

Erről az jut eszembe, amikor valaki az Avatar film után megjegyezte, hogy "Kár, hogy a való világ nem 3D-s." És ő nem gyerek volt... :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.17. 13:36:43

@Kóczy: mondjuk a nap bizonyos részeiben rakhatnának fel a vv szereplők homlokáára is egy-egy 3D kamerát, hogy még "élvezhetőbb" legyen :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.17. 14:05:35

Rihaj!
szó nélkül maradtam...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.17. 17:27:50

@Laci Today Magazin: nem jut eszembe semmi okos. hülyeséget meg minek... :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.18. 15:58:05

@Laci Today Magazin: áhh, még hülyeség se...
na nézzük az új poszt!

Atolla 2011.01.21. 09:39:23

Tegnap belenéztem ebbe a VV nevű izébe 5 percig bírtam. El lébecolnak egy hatalmas házban, semmit se csinálnak, néha akad valami feladat, szerintem ez bárkinek menne, a jó nép meg nézi...!Ennyi jött le belőle!

"Kár hogy való világ nem 3D-s"! Tényleg! Tiszta szégyen!:DDDDD

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 11:20:32

@Atolla: Én már az első három VV-t is néztem, ezt is nézem, de szerintem messze ez a legrosszabb eddig. Azt én is már többször mondtam, hogy legalább adnának nekik valami értelmes feladatot, de nem. Inkább olyat adnak nekik, amivel a feszültséget lehet generálni. Bár végül is érthető, hisz a népnek a "cirkusz" tetszik.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 11:21:15

Az elso resze egyaltalan nem vicces:(
A masodik a kiscsajod:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 11:22:34

@Laci Today Magazin: Az emberke nem a való világra, mint műsorra gondolt. Hanem a való világra, mint a világra, amiben élünk. Azt sajnálta, hogy az nem 3D-s. :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 11:50:28

@Atolla: mi nem nézzük. Van benne egy harcsaszájú lány, félek tőle. Tönkreteszi a képernyőt.

@Kóczy: mindig valamivel tovább akarnak lépni az előzőhöz képest. Még extravagánsabb jellemek stb.

@Lewyke: deazé, éjjel kétszer bepisil és reggel semmire nem emlékszik? ...

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 11:56:34

@Laci Today Magazin: Igen, de pont ezekkel az extravagáns jellemekkel cseszték el kicsit az egészet. Mert az első VV-kben még úgy ahogy átlagemberek voltak.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 11:58:38

@Kóczy: jaigen, a lényeget hagytam csak ki: szóval mindig egyre nagyobbat-többet akarna. Erre mondják, hogy "a művész nagyot akart fingani - és beszart"

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 12:14:32

@Laci Today Magazin: "a művész nagyot akart fingani - és beszart"

Ezen most hangosan felröhögtem. :D (Még jó, hogy egyedül dolgozok. :) )

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 12:20:18

@Kóczy: a lacitoday.blog.hu-n pont ez a cél. Mit dolgozol?

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 12:38:33

@Laci Today Magazin: Könyvtáros vagyok egy általános iskolában.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 12:46:25

@Kóczy: mekkora az érdeklődés? Lányomékat (másodikos) havonta elviszik könyvtárba, lelkesen kikölcsönöz könyveket, amiket nem olvas el, aztán nem találja. A múltkor már majdnem letiltottam a könyvkölcsönzésről, mert így nincs értelme. Legutóbb (most van kint nálunk) meg kivett valami olyat, hogy "MI TÖRTÉNIK VELEM?" (avagy mitől vannak a pattanások és miért menstruálok). Nem akartam mondani neki hogy ez még korai, mi csak harmadikban kezdtünk ilyesmikkel foglalkozni (Picuri c. füzet, a lányok titokban olvasgatták, de zavart minket hogy nem tudjuk mit bazsmalyognak, tehát elvettük tőlük és FÚJ mi volt benne, meg egy pucér nő). Szerencsére nem nagyon lapozgatja a könyvet. Aki még elszörnyed, ha meglát valakiket csókolózni, annak még ez szerintem nem való. Mindennek eljön majd a maga ideje.

a "BAZSMALYOG", az új szó, mindjárt levédetem a vécépapírgurigafelirataimmal együtt.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 13:06:19

@Laci Today Magazin: Nálunk azért érdeklődés van rendesen, jönnek kölcsönözni sokat. Aztán, hogy mennyit olvasnak el ebből ténylegesen, azt én már nem tudhatom. Olyanra még nem nagyon volt példa, hogy elvesztették volna a kikölcsönzött könyvet. Legalábbis amióta én itt vagyok. (Tavaly szeptemberben kezdtem, tehát nagyjából 3 és fél hónapja.) Olyan volt, hogy mondta az egyik kislány, hogy szétszakadt a könyv, és vett helyette egy másikat. (Persze ezt a könyvtári szabályzat elő is írja, hogy rongálást meg kell téríteni.)

Egyébként nálunk általában nem a tanárok hozzák be a gyerekeket. (Jó, elsőre igen, meg vannak speciális könyvtári órák.) De nincs az, hogy na most havonta egyszer behoznak egy egész osztályt kölcsönözni. A gyerekek jönnek szépen maguktól nyitvatartási időben.

Én is dobtam már ki olyan könyvet a könyvtárból, amiről úgy gondoltam, hogy még nem általános iskoláknak való. Ez azért van, mert szoktunk ajándékba könyveket kapni mindenhonnan, és persze jó szándékkal adnak mindent, és örülünk is neki, de alapvetően ez egy iskolai könyvtár, így mindenféle könyvet azért nem adunk a gyerekeknek, úgyhogy ki kell válogatni. Aztán ami olyan, azt el szoktam adni ilyen sulis rendezvényeken, abból is legalább van egy kis bevétele könyvtárnak.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 13:16:16

@Kóczy: értem. Nálunk macerás lenne a gyerekeknek csakúgy átsétálni, mert másfél km-re van a könyvtár, útközben forgalmas útkereszteződésekkel és még kicsik a gyerekek. A nagyobbak nyilván maguktól mennek. Mi sem hagytuk el végülis a könyvet, de azért keresgéltük két napig. Pedig nálunk rend szokott lenni (de ha a Kis Hölgy bevágta a saját könyvei közé, amikor a kölcsönzöttet mindig külön tartjuk, akkor, mivel vAn annyi könyve és neki még nem szerzők szerint abc-sorrendben mint nekünk a nappaliban, hát akor eltart egy darabig, mire meglesz) Ha szeptember óta vagy ott, az már NÉGY és fél hónap, bár matekból nem vagyok erős :)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 13:21:32

@Laci Today Magazin: Ja, tényleg 4 és fél. :) Hát...a matek nekem sem volt az erősségem. :D

Nekünk szerencsénk van, mert van külön könyvtára az iskolának. (Ebben dolgozom én. :) ) A városi könyvtár itt is messze van,(jó, hát annyira nem, mert elég kis városban dolgozom :) ), oda nem tudom, hogy esetleg viszik-e gyerekeket, illetve, hogy milyen sűrűn.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 13:30:09

@Kóczy:
"a matek nekem sem volt az erősségem. :D"
Így letté könyvtáros! :)
A kislányom egy olyan suliba jár, aminek az alsótagozata máshol van helyileg mint a felső.
A felsősöknél van iskolai könyvtár, de ahol az alsó van, egy szép kis erdei környezet, ott nincs.De ide csak negyedikig tud járni. Asztán valszeg visszük valami nyósztályozs gimibe. Most az a divat.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 13:38:41

@Laci Today Magazin: Aha, értem. A nyolcosztályos gimi szerintem régen is divat volt. Nekem több olyan általános iskolás osztálytársam is volt, aki 4. után otthagyott minket, mert átment 8 osztályos gimibe.

Én könyvtáros igazából úgy lettem, hogy a fősulin még kétszakos rendszerben tanultam, és a Számtech. mellé kellett valami. Aztán egyik ismerősöm azt mondta, hogy a Könyvtár szak tök könnyű. Hát egyáltalán nem az.
Viszont 4 év alatt rájöttem, hogy szívesebben dolgoznék könyvtárosként, mint Számtech. tanárként. (Mert ahova jártam fősulira, ott a Számtech. tanári szak volt akkor még.) Aztán így most könyvtárosként sikerült melót találnom nagy nehezen. (No, meg mellette azért tartottam már egy-két órát is, de még csak helyettesítésként, és nem a saját tantárgyamból. :) )

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 13:57:22

@Kóczy: jóvan,én nem lenéztem a könyvtáros szakmát, csakhágy: nem egy reáltárgy :) És mondtad hogy nem ment a matek. Én is olyasmi fősulira jártam, mint Te, csak én angol-orosz nyelvtanár szakon. szintén két szak volt a kötelező, és azé lett angol-orosz, mert angol-német nem volt. Csak angolorosz vagy németorosz. Egyébként tegnap este átállítottam a GPS-t hogy oroszul nyomja. Édes. a magyar felszólít: "forDULJ balra", "MENJ egyenesen" satöbbi. Az orosz ezt úgy mondja, hogy "beforduLUNK balra", "továbbmeGYÜNK egyenesen"... kis kedves... nem parancsolgat.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.21. 14:15:14

Nem feltételeztem, hogy lenézed a könyvtáros szakmát. (Bár tény, hogy nagyon sokan megteszik.)
A matek az tényleg nagyon nem ment, ráadásul számtech. szakon elég kemény volt a matek (nem egy ember hagyta ott emiatt az egész fősulit). Én, ha nem jártam volna el külön matektanárhoz korrepetálásra, talán sosem végzem el a fősulit.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.21. 16:04:54

@Laci Today Magazin: oviban alszik delben?Oviban mer pisilni?(van amikor nem mondja el a gyerek ugy kell kihuzni belolle) Este idoben van lefektetve?
Es Iszik-e elalvas elott, es nezted mar a vizeret az agya alatt?
ezek komolykerdesek, o mar nem pici fiu es ez a mennyiseg eleg sok egy estere.
Probgaltatok mar ejszaka felebreszteni, ejjelente min. 3 alkalommal wcremenni? Tudom faraszto eleinte...

Bocsanat, ha akarok leallok!!!!!!:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 16:32:10

@Lewyke: oviban alszik délben és nem pisil be. Hogyhogy MER-e pisilni? Hogyne merne.
Este vacsorázik, ahhoz poersze iszik is. Elalvás előtt elrohan pisilni háromszor mert még csak hétfő óta kezdtük a "leszoktatást" és még esemény neki és nagyon drukkol magának és izgul és lefekvés után még kétszer kirohan. Nem kell mellre szívni, van már gyakorlatunk van már egy 8éves gyerekünk is. A nászéjszakáján már biztos nem fog bepisilni (vagy ha perverz, akkor igen).
VÍZERET AZ ÁGYA ALATT? Ezt a részt iskomolyan írtad még? :) Az út túloldalán folyik a Dera patak, az számít?
Éjzakai pisilni kivivés: felébresztettem, vérig volt sértve és hideg volt neki a deszka.
Még csak pár napja vagyunk pelenka nélkül, úgyhogy elkámpicsorodásra semmi ok, de köszönöm az aggódást! :)

Atolla 2011.01.22. 06:41:53

könyvtáros? itt: röhögés...kávé, cigi,a mosatlan szennyes összeszedése, röhögés tovább...!
szeretem a könyvtárt csak Lacit nem tudom elképzelni köztük egész nap!
az unalom ölné meg:D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.22. 12:11:32

@Laci Today Magazin: akkor az angol?:
Sorry,please turn, sorry, sorry, please:D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 09:02:18

@Lewyke: soha nem foglalxtam ezotériával. Előskérdés: mi az a vízér, másodikkérdés: mérszámít (harmadik: kitérdekel) de az első két kérdést tessék komolyan venni.

@Atolla: Hidd el, feltalálnám magam. Egyszer pluszmelóbnak éjszakai őrködést vállaltunk egy unalmas raktárban. Namost gondold el azt a messzedobóversenyt, ahol üres raklapot raksz targoncára, azt felemeled maximum-magasságig, padlógázt adsz targoncán (neröhögj) és a vonalnál padlófék: na és akkor, kinek repül messzebb a raklapja. Nincs unalmas hely, nincs unalmas munka, csak fel kell dobni. Avagy egy ősrégi vicc:
-Mivel foglalkozol?
-Postán dolgozom, leveleket veszek át ügyfelektől.
-Nem unalmas?
-Hülye vagy? MINDEN NAP MÁS DÁTUM!

Atolla 2011.01.24. 10:31:46

@Laci Today Magazin: Atolla, nem röhög!mert megígérte!!!
Nehezen bírom ki. De minden munkának van tanúsága ha belegondolsz. Bármilyen cégénél elhelyezkedhetnél targoncásnak, legrosszabb esetben, hisz gyakorlatod van benne.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 10:33:22

@Atolla: nem, nincs gyakorlatom benne. Ami gyakorlatom van, azért kirúgás jár, nem fizetés...

Atolla 2011.01.24. 10:58:35

nem tudhatod amíg ki nem próbálod...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 11:02:55

@Atolla:
@Kóczy:
Atolla írta: "nem tudhatod amíg ki nem próbálod... "

Hahó, Kóczy! Van felvétel? Ingázók jöhetnek? Pomázról hányperc lenne naponta az út? És vissza?

Atolla 2011.01.24. 11:06:12

@Kóczy: ha visszatérsz csak annyit, hogy minden tiszteletem a könyvtárosoké+ az anyámé akik megszeretették velem a könyveket. először csak azért olvastam,hogy jobb legyen a helyesírásom aztán már a magam kedvére.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.24. 11:11:11

@Atolla: nekem a könyvek miatt romlott el a szemem. GÁRDONYI A HIBÁS!
Az van hogy ovlastam az Egri csillagokat. Szüleim rám szóltak hogy MOST MÁR ALVÁS, lekapcsoltuk a villanyt, de jó volt a könyv, és rossz volt a redőny, így tehát titokban az utcai lámpa fényénél a könyvet tovább olvastamminden éjjel.
A vége az lett, hogy matekórán rosszul írtam le a tábláról az egyelnetet, és kiderült, hgoy szemüveg kell.
Hát ennyit Gárdonyiról. Azóta még háromszor elolvastam a bűnöslelkű könyvét, mert jó a stílusa na, asz mek kee hagyni. VESSZEN GYIMIRZSÁK!

Atolla 2011.01.24. 11:27:08

most adták filmmúzeumon...amúgy deááá az nem olyan!
tényleg el!később re!

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.24. 15:07:05

@Laci Today Magazin: Felvétel? Nálunk nincs. :) Bár mondjuk arra felétek (Budapest és környéke) biztos van valahol. :)

@Atolla: Én mindig visszatérek. :) Amit meg a könyvtárosokról mondtál: Jólesik ilyen véleményeket (is) hallani.
süti beállítások módosítása