Rihaj!
Kezembe akadt egy 'FUKAR' szórólap, és hanyatt estem tőle, betört a fejem, meghaltam és most négy méter mélyről írok poszt-humusz!
Merthát behaltam, hogy a marketingesek milyen rizsákat tudnak kitalálni.
Például mosógép:
Vasaláskönnyítő opció
Ez még mondjuk hagyján. Mondjuk jobb lenne, ha olyat csinálnának, ami összehajtja és be is rakja a szekrénybe. Van még hová fejlődni.
De a másik mosógép meg ilyet tud:
Hatodik érzék funkció
AZTA! És bementem a boltba megnézni, és TÉNYLEG!
Odaálltam a mosógép elé, és megszólalt, hogy "naa, mitől vagy ma ilyen szomorú?"
ASZTAAA!
A harmadik mosógép erénye a 3 sport program
Mondjuk berakod a nappaliba, lapostévének nagy lesz.
De komolyan, Eurosport, Sport1, Sport2 ?
Egyébként ebben lehet valami, pl. majdnem-négyéves Peti fijam nem tudom, mit szeret rajta, de ha megy a mosógép, rendszeresen beül elé a földre, és nézi nagy szemekkel, ahogy forog. Az lehet a képernyő neki. -pedig van tévénk is-
Vagy ha így nem, akkor hogyan sportprogram?
Mondjuk kinyitod az ajtaját (elöltöltős) bedugod a fejed, megnyomod a gombot, és erős fejkörzés van?
A hűtőknél olyat találtam, hogy LED világítás.
Meg körbespoiler, mi? A LED is mire jó, merthát nem spórolsz vele semmit, mivel ott a fogyasztást nem a világítás produkálja, hanem a hűtés.
Meg, nemesacél ajtófront. Az is minek? És akkor hordasz ilyen überegészséges mágneses-karkötőt, odaragadsz a hűtőhöz vele, el sem tudsz szabadulni többet.
Persze nem csak a fukarok kreatívak!
Azt bírom, amikor megyek hazafelé, és Budakalászon van egy zöldséges, előtte tábla, rajta krétával az aktuális akció.
a MÉZÉDES-t egész nyáron nem törli le:
MÉZÉDES eper
MÉZÉDES alma
MÉZÉDES görög (mikor mi érik),
meg van még csodás barack.
Érdekes lenne még, ha véletlenül kiírná, hogy MÉZÉDES CITROM...
Ja, a másik, a "magnélküli". Magnélküli narancs, magnélküli mandarin, nála semminek nincs magja. Még a szotyinak sincs!
Én hirdetném azt is, hogy MAGNÉLKÜLI BARACK. Persze kétszeres áron.
Aztán ha valaki visszahozza panaszra, akkor mondanám, hogy:
-Najó, EGY benne maradt. Ne hasogassunk már szőrszálakat!
A kedvencem azonban egy utazási iroda tavalyi reklámja (nem nevezném meg őket),
hogyaszongya:
"Repülőjegyek bomba árakon" és ugyanezen a szórólapon "bombaakciók"
Enyhén paradox, nem?
Ennek analógiájára találtam ki, hogy:
"lélegeztetőgépek lélegzetelállító áron"
Üdv
Laci Today
utóiratként a gyerekeim beszédéből idéznék, avagy milyen egy macsó négyéves kisfiú:
Eszterlány:
-Apaa, Peti olyan édes, ahogy beszél!
Mire sértődött mukihang a fürdőszobából:
-NEM VADOK ÉDESZ!