HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Mikulásnapi idézetek

2010.12.08. 09:36 Laci Today Magazin

Rihaj!

A mai blogba idézeteket szánok gyermekeim szájából Mikulással kapcsolatban:

Eszter (három éves kora előtt kicsivel)
 -Eszti, kitesszük a kiscsizmádat, és reggelre a Mikulás tesz bele ajándékot!
-Jó, de akkor hogy fog beleférni a lábam??

Eszter (négyéves kora előtt kicsivel)
-Eszti, mit kérsz a Mikulás bácsitól?
-Azt szeretném, ha a nagyszoba sarkában lenne egy McDonald's!

Peti (négyéves kora eltőt, ez most szombaton történt)
-Anya, igaz, hogy aki rossz, az kalácsot kap?
-Micsodát?
-Kalácsot!
-Peti, VIRGÁCSOT, nem kalácsot!
-Jaigen!

És idézetek Mindenki Mástól (köszönet mindenkitől)

"
Sétálunk az utcán, Roxi kérdezi az autómárkákat. Aztán észreveszi, hogy az egyik ház falán már ott lóg a télapó.
-Anya, melyik autó a télapóé? "
(Roxxandra)

"Apu képzeld csaló télapók járnak az iskolába. Az egyik például a portás bácsi."
(zlyware)

Ez nem Mikulásos, de én besz..tam rajta, egy anyuka írja:
"Ágyba dugtam a három és ötéves lányaimat. Átöltöztem egy régi melegítőalsóba és kinyúlt pólóba, majd bementem a fürdőszobába hajat mosni.
Ott is hallottam, hogy veszekednek. Egy ideig hallgattam, majd törölközőt csavartam a fejemre, berontottam a szobájukba és leordítottam őket. Útban visszafelé még hallottam, ahogy a hároméves megkérdezi nővérét:
- Te Réka, ez meg ki volt?"
(Emma)

És ez sem, de ezen is:
"mit NEM akarsz hallani félálomban:
-Apa, vigyázz, ugrok!"
(amby)

Üdv!
Laci Today

4 komment

Címkék: gyerekszáj mikulás petiduma eszterduma

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr522501416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajzolósmuki 2010.12.08. 18:46:59

Szerintem jók. Az "összes". :)))

Erről jut eszembe. 3 éves unokahúgom pár évvel ezelőtt. Nézzük a tévét. Azt mondja: Te tudod miért van üveg a tévé előtt? Nem. Miért? Hogy ki ne folyjon az adás.

1 hétig röhögtem.....

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.09. 09:10:06

@rajzolósmuki: haha, ez jó :)
Unokahúgod biztos már hároméveskora előtt is Karinthyt olvasott.. :) Neki van egy írása, ahol történt egy kis összetűzés, kés is került elő, megvagdosta egymást két pasi, majd "bejött a takarítónő, és feltörölte a lefolyt jelenetet" :)
süti beállítások módosítása