HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Mikulás a templomban

2010.12.06. 10:39 Laci Today Magazin

Rihaj!
 
A héten, Mikulásra való tekintettel, egész héten minden nap Mikulás-történeteket osztok meg Veletek! (én magam is többször voltam Mikulás, ebből szemezgetünk)

Mikulás a templomban
Templomunkban van két sekrestyésnéni, minden mikuláskor elkapnak egy mikulásnak-való embert, és beöltöztetik. Dehát hogyan??
Tudnék erről mesélni, mert tavaly engem kaptak el. Van egy hatalmas körszakáll-bozont-bajuszegyüttes, amit a fejemre raknak, hogy nem kapok levegőt. Illetve kapok, de a sokéves szakállból szöszök repkednek a hörgőim felé. Már EGYETLEN hajszáltól is öklendezel, hát még egy ilyen szőrcsomótól, amit, ki tudja, ki nyaldosott tavalyilyenkor. Az biztos hogy férfi volt, és ettől nem lesz jobb...
Már azt is értem, a macska miért hányja ki időnként, amit összenyalogat magáról. Ugye egy művészi hajlamú macska egész kis plüssállatokat tud felöklendezni.
Na most, én próbáltam a szakáll nagy részét kifésülni a számból, ami meg már menthetetlenül bejutott, lenyelni jobbhíján, amikor kitoltak a plénum elé. Előtte a szakállt visszafésülték a számba, hogy az úgy van jól, mert különben kilátszik a fiatal körszakállam. Kaptam egy bazinagy zsákot is. Állt körülöttem 1897 kedvesarcú mosolygós gyermek, daloltak valamit lelkesen, aztán beledörmögtem a mikrofonba, hogy hát gyerekek, könnyekig meghatódtam, olyan faszán énekeltetek! Majd jöttek a kinyújtott kezek, és osztogattam a csokiból készült képmásomat. Egyszercsak azonban eljött az a pillanat, hogy még háromszáz kisgyerek állt velem szemben, nyúlkálok zsákban, de nem akad semmi a kezembe. Lenézek: üres! Felnézek: és háromszáz kis ellenség áll velem szemben.
(Persze gyorsan leadtuk a drótot és hoztak még, a helyzet megmentődött.)
 

 

Szóval, idén más volt a Mikulás, és a két sekrestyésnéni olyan sikeresen beöltöztette, hogy vagy elszúrtak valamit, vagy a bácsi kevésbé szereti a szakállszöszöket nyelni: az egész bajusz-szakáll költemény le volt csúszva az állára! És borostás volt.
Én marhára izgultam, mikor kiáltja el magát valamelyik kisgyerek, hogy "EZNEMISAMIKULÁS!!!"
És nem bírom a feszkót, úgyhogy én eleve háttal álltam neki. Ne is lássam.

Üdv!
Laci Today

13 komment

Címkék: templom mikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr962496567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rajzolósmuki 2010.12.06. 17:42:58

"Már azt is értem, a macska miért hányja ki időnként, amit összenyalogat magáról. Ugye egy művészi hajlamú macska egész kis plüssállatokat tud felöklendezni."

Na ettől besírtam. XD

Hang Ember 2010.12.07. 09:31:43

Rihaj beléd is! :) Hun a következő sztori? Tudom, érdeklődjek Ómolnár Miklósnál.
A kilométerspirál is a telefonba kell?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.07. 09:38:12

@Hang Ember: dikmán, há ott van! A Mikulás a kórházban címmel... A kilóméterspirál a robogómba kell, de ráér, mert télisezlon van, ilyenkor autóval járok. Meg különösebben nyáron sem érdekel, mennyivel megyek. A koldusokat persze érdekli sajnos, ezért néha kiállnak és rám céloznak hajszárítóvalm utána mondják, hogy "tuggyamérállítottukmeg?" úgyhogy többnyire ha út szélén kékruhás koldusokat látok, húzok egy kövéret. Ha intenek, visszaintek, mintha jóhiszeműen félreértettem volna. Nem szabad megállni nekik, mert za mindig sokba kerül.
További jó olvasgatást! És hozz Magaddal még több embert! :)
(tegnap kevesen olvastak el vagyok szomorodva)
csaó
Laci

@rajzolósmuki: akkó nézmeg a többit is, és küldd el nekem a síróspontokat :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.07. 11:31:53

Ne rinyálj már, az idén én is újra Mikuláskodtam. Vadiúj volt az álszakáll, de így legalább nem volt punci + parfüm + meggylikőr + cigiszaga, mint amit egyszer kaptam, valami óvodából kérte el a volt munkahelyem.

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2010.12.07. 13:32:40

haha... ezen a rendezvényen én is ott voltam (láttalak is) nekem is feltűnt, hogy lecsúszott a szakálla de gondoltam csak hullik az Istenadta tolla.
Amúgy egyszer én is voltam ugyanitt mikulás, a körülményeket jól írtad ugyanúgy zajlott minden, némán tűrtem a beöltöztetést. De mivel (akkor még) vékony voltam a kabát meg nagy, át kellett kötni a nyakát valamivel. Egyszer csak a sekrestyés néni előkapja az atya stóláját, hogy majd avval jól átkötöz, na ekkor megállítottam a történéseket. :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.07. 13:41:53

@ISándor: rajta mis volt ilyesmi. De annyira küszködtem a szakáll nyelegetésével, hogy elfelejtettem ellenkezni..
Igazából, azt hiszem, a szakáll kétharmadát én ettem meg...

rajzolósmuki 2010.12.07. 16:01:02

@-egy hétköznapi lacilap, a humor hevében-: Elolvastam már mindet. Nem ma. :) Attól, hogy nem írok... :P
Kedvenceim is vannak. A GPS-es, meg a Petis dumák. Írjáá még. :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.07. 16:03:35

@rajzolósmuki: noazé! Igyekszem! A túladagolás elkerülése végett mindenhétköznapra egy írás :)
a GPS nekem is kedvenc (még ha gáz is saját írásokat rangsorolni). Negatív csúcsként a Mátyás király lebuktatását éltem meg...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.08. 08:40:09

@Laci Today Magazin: Sima. Ugyan pár éve már nem csináltam ilyet, de nem mentem ki a rutinból, és már a csoportosan áthozott (Hogy is mondják most a gyépést?) H(H)H/SNI-s gyerekektől sem féltem, sőt, ők sem tőlem.A vasárnapi a közösségi teremben neccesebb volt, hiába voltak ott kisebbek, de mind olyan, aki rendszeresen jár a templomba, megilletődve nem volt egy sem, viszont roppant kíváncsiak voltak. Pl. egy 4-5 éves fiú (mintha ~43 évvel ezelőtti önmagamat láttam volna):
- Miért van rajtad álszakáll?
- Hogy ki ne fagyjon a valódi!
Egyéni szereplés nem volt, a papás-mamás klubos egész délutáni program volt, aminek a közepén meglátogatta őket a Mikulás, a templomba meg úgy vonultam be, ahogy illik, ahogy Fülöp püspökünk is szokott, meghallgattam a műsort, utána kiosztottam a csomagokat, először a szereplőknek, utána a többieknek. Hangosan csak annyit szóltam, vitatkozva a káplán felvezetésével, hogy "Vannak-e itt jó gyerekeke?", hogy én úgy látom, hogy itt csak jó gyerekek vannak, mert jó, hogy vagytok, gyerekek, és jó, hogy itt vagytok...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.08. 09:20:38

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mekkoravagy, hogynézelki, jövőre kéne nekünk Mikulás a templomba, de engem felismernek, mert ott egy picit közszereplő voltam jópár évig (hittantáborokban segítő, énekkarban billentyűs)

A mikulás kritériumai az idei Mikulásból okulva: legyen méretben Mikulásméretű, hangban nemhúszéves, hozzáállásban amilyen pl Te vagy én. Szóval amolyan mikulásos.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.08. 11:27:47

Kicsit nagyobb és őszebb szakállal évi 365 napon keresztül is lehetnék Mikulás (185 centis, 130 kilós, 48 éves), de nem hiszem, hogy Debrecentől közelebb ne találnátok valakit, akár kölcsönösségi alapon is.
süti beállítások módosítása