HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Tapétáztunk...

2010.11.29. 13:09 Laci Today Magazin

Rihaj!

Emberek, közeledik a karácsony, és ki hogyan készül rá... csináltam forraltborocskát, bailey's-t, és mivel vezetünk is napközben, napközbenre csináltam ír karamellateát is. Annak kellemes téli hangulata van.
Na, csak jelezném más vállalkozókedvű embereknek is, kipróbáltam, hogy az ír karamellateába almalevet töltök: KI NE PRÓBÁLJÁTOK,  hányásíze van! Szó szerint!
 
Egyébként a közösképviselőnk pár éve kitalálta az "adventi utcát": minden év adventi időszakában péntekenként összejövünk a mellettünk lévő zsákutca végében, a gyerekek futkároznak, a felnőttek beszélgetnek, és ki mit visz alapon van forraltbor, tea, süti, zsíroskenyér lilahagymával.
És nincs közvilágítás abban az utcában, viszont ez kiemeli a két ház közé feszített  karácsonyi izzósorok fényét - és irtó jó hangulat van ilyenkor.

És akkor jön Peti sírva, hogy az a fiú ijesztgeti, és én mondom, hogy dehogyiis, csak viccel, menjen szépen játszani.
Aztán látom, hogy a kissrác sárkányosat játszik és kergeti Petifiamat tökön-paszulyon keresztül.
Odamentem, és szóltam neki, hogy ne csinálja, sértődötten eloldalgott, de egy idő után megint ijesztgette Petit.
Akkor odahívtam a srácot:
-Gyere csak, súgok valamit!
A kiskrapekoknál ez mindig bejön. Odajött, és én meglett felnőtt hangon suttogtam neki komoly arccal, hogy:
-Ha még egyszer közel mész Petihez, fellógatlak a karácsonyivilágításra, hogy még apukád sem fog tudni leszedni, mert nem ér el!

A kissrác valószínűleg értette, amit mondtam, mert bőgve elrohant  "MEGMONDALAK ANYUKÁMNAK" felkiáltással, aki aztán mondta neki, hogy:
-De Laci bácsi biztosan csak viccelt! -és közben olyan szemmel nézett rám, hogy "UGYE csak vicceltél te állat!!!!"
És én mondtam a kiskrapeknek megnyugtató mosolygós hangon, hogy:
-Olyan mértékben vicceltem, amilyen mértékben te is csak viccből ijesztgetted Petit, hogy sárkány vagy!

Erre az anyuka fogta a két gyerekét, és elköszöntek, és micsoda karácsonyi hangulat volt utána!

A hétvégét egyébként tapétázással folytattuk. Ehhez annyit kell tudni, hogy anno nagymamámtól el akartam kérni a szalontüdő receptjét, ahogy ő csinálja, de mindig halogattam, a végén meghalt, és lemaradtam a receptről.
Apámtól meg meg akartam tanulni tapétázni, most vagy ezt is halogatjuk nyolcvanéves koráig, vagy... szóval pénteken szóltam apámnak, tanítson meg tapétázni, még bőven időben vagyunk.

Ezért az alábbiakban néhány alaptézist fektetnék le olyanoknak, akik még nem tapétáztak, de tervezik:
-tapétázni nem lehet fejben megtanulni. Akkor sem, ha van három nyelvvizsgád és két diplomád. Ha elmondják, hogy "felkened, felrakod, belógja magát, megkeféled és kimasszírozod", ennek a tudása önmagában nem elég
-tapétaragasztóból sokféle van. Amit előre megvettél, na, az az egy pont nem az igazi.
-a fal nincs derékszögben
-a plafon sincs
-a függőlegesért ne aggódj: a tapéta minden esetben belógja magát. Ha meg nem: akkor nem. De még mindig meg lehet kefélni
-nem, a tapéta nem nőből van ez igaz, de keféld tovább, mert rosszul fog megszáradni
-a konnektort ELŐTTE le kell szerelni. A végén ki kell vágni a tapétánál a lyukat és visszarakni a konnektort. Ha rossz helyen vágsz, persze hogy bizserget, előbb le kellett volna kapcsolni a biztosítékot.
-amikor másnap a megszáradt tapétán észreveszed, hogy egy milliméter csík kimaradt: azt már nem lehet visszakefélni, az már el van kefélve és úgy is marad.

Üdv!
Laci Today
 
ps: az időre való tekintettel elkezdtem hordani a vízhatlan bakancsomat, Petinek is van hasonló. Ma reggel mellém állt bakancsban, és így szólt:
-Apa, ugyanakkora a bakancsunk, csak a tied nagyobb!

Szólj hozzá!

Címkék: utca adventi petiduma tapétáztunk

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr112481024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása