HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Halottaknapja: gyűjts gyertyát!

2010.11.03. 08:55 Laci Today Magazin

Rihaj!

Kezdjük a mai napot egy ügyfelemmel... azt hiszem japán, de tud magyarul, bár eléggé töri:
-Jánapat kívanack, Londanba utaznák április huszanhájdikán!
-HuszonHÁNYADIKÁN?
-IGEN!


Kinek hogy telt a Mindenszentek (parasztosan Halloween)? Remélem, mindenki tisztelettel megemlékezett halottairól! Egyébként komolyan mi ez a hellovín-őrület? Úgy hallom, hiánycikk lett a tök!

Mi egyébként megtettük tiszteletünket, bár a tavalyi temetőlátogatás sokkal emlékezetesebb volt: Peti fiam (akkor még két és fél éves)  közelebbről szemügyre vette a mécsest, majd így szólt:
-Apa, gyeltya megcípte ollomat!
És igen: túl közelről vette szemügyre a mécsest, mondhatni, olyanba ütötte az orrát, amibe nem kellett volna... lett neki kis hólyagocska is az orra hegyén!

A temetőben amúgy ki hogyan tölti az idejét? Én bevallom, mindig rekordokat keresek.
H. Józsefné született 1912 meghalt 2009 az nem rossz ugye? De az eddigi rekordot egy 102 éves korában elhunyt harangozó tartja. Szerintem tehát a harangozás a hosszú élet titka. Kiskoromban magam is sokat harangoztam, amíg ezt a feladatot át nem vették a gépek. Harangozós Lacibácsi megtanított harangozni öcsémet, meg engem. Öcsémé volt a kisharang, enyém a nagy. És öcsém ugrott hármat, én egyet, így kellett harangozni, rángattuk kötéllel. Egyetlen fontos szabály volt:
-Fiúk, harangozás közben SOHA nem szabad felnézni!
Ettől a harangozás egyfajta misztériummá vált számunkra, és mivel Lacibácsi ott állt mellettünk, soha nem mertünk felnézni. Egyszer azonban nem állt oda, és öcsémet felbuzdítottam: nézzünk fel! A misztérium abban a pillntban szertefoszlott: régi volt a kötél, és telement kötélporral a szemünk... hát ezért nem volt szabad felnézni...

De vajon milyen rekordra bukkantam idén a temetőben? Már mindenki elhalálozási dátumát fejből tudom... Nade: kinek hány gyertyája van? A versenyt K. Erzsébet nyerte, egyetlen síron 38 gyertyával! Nyugodtan hívhatjuk gyűjtőnek is... tulajdonképpen ott már szalonnát lehetett volna sütni fölötte.

És a hétre ígért anyósvicc-sorozat újabb gyöngyszeme:
Börtönőr benyit a zárkába:
-Pista, gyere beszélőre, anyósod van itt!
-Mondjad már neki, hogy nem vagyok itthon!

Üdv!
LT

5 komment

Címkék: napja halottak mindenszentek

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr842418850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovka.01 2010.11.05. 09:26:06

Kiskavics (2,5 éves) nagyon élvezte a dolgot. Először minden mécsest meg akart gyújtani. Végül nem akart hazamenni. Ez konkrétan úgy nézett ki, hogy (fején szörnyeteges sapkával) bömbölt a Farkasréti főútján, hangosan:
- Én itt akajok majadni! Itt akajok majadni a temetőbeeeen!
Morbid? :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.05. 09:30:57

@kovka.01: mondani kell neki, hogy ha nagyon sokáig jól viselkedik, akkor egyszer újra eljöhet, és örökre ott maradhat...

Atolla 2010.11.09. 20:49:12

Egy kis történelem illetve misztikum:Mindenszentek éjjele az az egy éjszaka amikor is a holtak szellemei képesek kikelni a sírjaikból és megnézni minket élőket, hogyan élünk évről évre. A gyertyát pedig azért kell gyújtani hogy visszataláljanak a sírjaikba, illetve lássák gondolunk rájuk. Dél Amerikában terjedt el egyfajta ünnep ezen az éjjelen. Mivel nem csak a jó szellemek hanem a gonoszak is ugyanúgy ki tudnak kelni a sírjukból. Az ünnep lényege, hogy hangosan zenélnek egész éjjel. ijesztő maszkokba bújnak és végigvonulnak a városokon falvakon. Ennek a hagyománynak van értelme. Az USA-ban lévő torz mása a Hallowen hááát??? No comment.
Én hiszek abban hogy Halottak napján azon az egy estén az szeretteim akiket én nem látok, de gyertyákat gyújtok értük, látnak engem.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.09. 21:37:33

@Atolla: viszont aki halloweenkor beöltözik és becsönget, az kap csokit!

Atolla 2010.11.10. 20:49:11

Az amerikai fogorvosok is ezt a napot várják ill. a karácsonyt:D
süti beállítások módosítása