HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

A pedikür mértékegysége

2010.10.19. 08:47 Laci Today Magazin

Rihaj!
Utazási irodában dolgozom, és ügyfél érdeklődik egy fürdő árai iránt, erre nézem, hogy belépő, meg hogy masszázs, tangentor, kutyafüle, egyszercsak megütötte a szememet:
"Pedikür  1.400Ft / 30perc"

Há gyerekek! A PEDIKÜR MÉRTÉKEGYSÉGE NEM A "LÁBUJJ"? Mi van, ha harminc perc alatt csak hatról sikerül levágni a körmöt, akkor be kell dobni még pénzt?
Az ügyfél, aki kérdezte tőlem ezeket az árakat, őszinte felháborodásomat látva elmagyarázta, hogy
1) a "lábujj" mint mértékegység, nem része az SI rendszernek, amiben végülis igaza van
2) ezután elmagyarázta, hogy a pedikür nem csak lábkörömvágás, ahogy azt én feltételeztem, hanem minden más, pl neki a sarkán van valami rücsök,
azt szokták krémezgetni izélgetni.. én ennél a pontnál udvariasan lehánytam az ügyfelet, és nem érdekeltek a további részletek, na de a lényeg, hogy EZÉRT van percben megadva a díj, hogy meddig izélgetik az ügyfelem sarkát (én itt elnézést kérő hangon lehánytam mégegyszer)

Hát kérem ennyit a pedikürről. Nekem a lábamhoz közel sem lehet jönni. Nekem egyszer úgy eltört a lábam, hogy lábujjtól seggig begipszeltek, ergo nem tudtam behajlítani, és jó férfi módjára: ki éri el nyújtott lábbal a saját lábavégét? Tehát amíg gipszben voltam egy hónapig, nem vágtam körmöt. Jött a rokonság, hogy segít, de volt két mankóm, erős fémből, jól távol tartottam őket.

Szóval ennyit a pedikürről!


Üdv
Laci Today

5 komment

Címkék: pedikür

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr632382802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atolla 2010.11.09. 21:04:21

Ugye ezt nekem tudni kellene? De életemben egyszer volt ilyenem 7 éve az esküvőm előtt mikor a pedikűrös rákent 3 réteg lakkot a lábujjaimra. Amikor elindult felém a szikével úgy gondoltam itt az idő, hogy meneküljek de már késő volt.
szerencsémre kis kéz, kis láb, semmi bütyök!
Ja! de milyen jó, hogy valakinek ez a legnagyobb problémája!!!!:DDDDD
süti beállítások módosítása