HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Életben maradni

2011.03.03. 10:29 Laci Today Magazin

Rihaj!

Lehet, hogy ezek az utolsó soraim....ma nem hoztam ebédet a munkahelyemre.
Otthon minden este kipakolom a zsebeimet, reggel meg vissza: zsepi, telefon, toll, suska.
És ma elfelejtettem visszapakolni a zsebembe...

SE PÉNZ, SE KAJA................

 

                             ÉHEN FOGOK HAALNIIII!



igen, mert kölcsönkérni meg utálok....... A KOCSI!!!!

Van egy koldusom, egyik piroslámpánál, akinek mindig adok pénzt. És mivel ülve nehéz a zsebembe nyúlni, ezért a kocsi ajtajában mindig tartok neki aprót...
KIMEGYEK MEGNÉZEM, mekkora ember vagyok ma!
 

 

                                                L
                                                O
                                                A
                                                D
                                                I
                                                N
                                                G
                                                .

                                                .

                                                .

 

 


YEAH! Egy kétszázas, három ötvenes, egy tízes! MEG VAGYOK MENTVE!! Jut 4 zsömle, 2 mackósajt és még marad is!

               KÖSZÖNÖM A KOLDUSBÁCSINAK, mert miatta van ma pénzem!!




Más: van egy Géza nevű ismerősöm, jófej, nálam vásárolja a repjegyeit, és 2010-ben az Év Idegenvezetőjének választották.
Múlt héten beszéltünk, és én említettem neki, hogy:
-Géza, azt tudod, hogy tegnap volt az Idegenvezetők Világnapja?
-Igen, Lacikám, de MA még nagyobb nap van!
-?????
-GÉZA NAP!!!


Üdv!
Laci Today
 

8 komment

Címkék: koldus pénz ebéd maradni életben

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr222706566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.03.03. 10:51:09

Ennél már csak az cikibb, ha ezt a pénztár előtt veszed észe :)

Ez nálam is járatos fogyókúra! Jelentem 10-12 órát evés nélkül simán ki lehet bírni :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.03. 10:55:42

@Myta: ÉN nem bírok ki ennyit és kész. Én még fejlődő szervezet vagyok, tizenhét éves. Már 18 éve.
"pénztár" az más, kártya mindig van nálam. De itt a környéken van kisbót (hidegkaja), hentes (sültkolbászka), giroszos (gyros), kifőzde (tegnap óvári sertésborda sültkrumplival szalonnával hagymával vastagon zsírban ázva 90% extraadóval, NYAMI), de ezek mind NEM fogadnak el kártyát.
Úgyhogy valóban veszélyben voltam...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.04. 09:07:13

@Babette_: stay'n alive, stay'n aliva, oh-oh-oh-oh, stay'n alive, oh stay'n alive (idézet Travolta Jánostól)

kata-sztrófa 2011.03.04. 12:37:27

szóval élsz, megnyugodtam. :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.04. 16:01:59

@Hang Ember: nem. A fenti idézetet ha buzihangon kezded sípolni, akkor egyből beugrik, hogy abból a filmből idéztem, amiben nyalihajú feketeruhás fiúk macsóskodnak és rózsaszínruhás cuculányok adják a szűzet, és a John Travolta szerelmes lesz egy lányba, és ott vinnygonak egy egész filmen keresztül. Várjál mi is a címe. Nem tudom. talná "nyál" vagy "geil" vagy valami ilyesmi.. megvan, GRÍZ! az lesz az!

@kata-sztrófa: üdvözlünk a körben! Tisztelt Olvasók, most megszólalt, akinek nemrégiben a Kata Strófát írtam.
süti beállítások módosítása