HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

Dr Körömlakk

2011.01.10. 09:55 Laci Today Magazin

Rihaj!

A mai napra egy Olvasónk, Dr.Körömlakk adta meg a témát. Írtam neki, hogy adhat mára egy témát, erre adott négyet!
Képzeld ha "néhány" témát adhatott volna!!! :)))) Tehát, ezeket adta meg:
1) mi a gázpedál
2) mi a gyermekáruház
3) mi a különbség a grafitceruza és a  színes ceruza bele között?
4) mi a szopogatótabletta

Tehát ahogy elnézem, főleg fogalom meghatározásokat kér tőlem, pedig arra ott a wiki, minden másra meg ott a mastercard... de kívánsága szent, csapjunk hát bele!

Mert mi is a gázpedál?
A közhiedelemmel ellentétben, semmi köze a "gáz"-hoz, hiszen az elektromos autókban is gázpedálnak hívjuk, ahogy a petpalackot ásványvizesÜVEGnek, és a műanyag virágtartót műanyagCSERÉPnek.
A gázpedál arra hivatott, hogy két felé ossza a világot. És nem az adagolt üzemanyagra vonatkozik, hanem a lehetséges következményekre.
A világ egyik fele úgy van vele, hogy megy előtted egy autó, "NYOMJAD MÁÁÁR BAKKER!", tehát szerintük gáz, hogy vannak, akik nem nyomják. A világ másik fele szerint viszont "MIT KELL ÚGY NYOMNI?", tehát szerintük az a gáz, hogy egyesek mennek, mint az állat.
Tehát az egész a nyomásról szól. Érdekes megfigyelni, hogy a világ fent említett kettéosztott két fele nagyjából (nem teljesen), egybeesik a férfi-női felosztással. Nálunk is úgy van otthon, hogy ha asszony beül mellém az autóba, akkor a kocsi legalább 40 lóerővel gyengébben teljesít. Én őt Human Speed Control System-nek becézem, hiszen ha kint van egy ötvenes tábla, megyek hetvennel, akkor rosszallló hangon bejelez: "nem sietünk sehová!"
Valóban nem sietünk, de jól esik a haladás. Bezzeg amikor megpróbálok főzni. Vagy, ő főz, én meg aprítom a hagymát, és rám szól:
-Ne vacakolj már annyit, soha nem lesz kész!
-Mér? NEM SIETÜNK SEHOVÁ!
Ugye, merthát a főzés megvár, de nem, ő nem bírja ki, pörögni kell. De a kocsiban, ott nem lehet.
Hát ennyit a gázpedálról. Két táborra szakít, és megkeseríti az életünket.

Mi a gyermekáruház?
Nos kérem, vannak különféle áruházak, például ott a Westend. Utálom, hatalmas, áttekinthetetlen, és tele van boltokkal, és mindig eltéved benne az ember.
Mielőtt elhamarkodva kijelentenénk azonban, hogy hatalmas, nézzük meg, hol van a Thai Airways tehervufarozó részlegének frankfurti központja:
"25-ös kapu, 420-as épület, 2001-2003-as szoba"
(de télleg, itt csekkolható: http://www.thaiair.com/AIP_WOA/OfficeQueryResult )
Csezmeg. VAN OTT NÉGYSZÁZHÚSZ ÉPÜLET? És én még a Westendtől irtózom.
Nahát a Frankfurti Reptérhez képest tehát a Westend csupán egy kis gyermekáruház.

Mi a különbség a grafitcerka bele és a színescerka bele között?
-Al, nagyon rosszul vagyok, megy a hasam!
-Egyél széntablettát, Peg! És állj el a tévé elől!
-Jaaaaj, Aaaaal, én ebbe belehalok! Al, ha meghalunk, ugye a kert végében a tölgyfa alá temetnek, egymás mellé?
-EGY FRÁSZT, Peg! Emlékszel: "míg a halál el nem választ"! Utána szabad vagyok!
-Al, elfogyott a széntabletta!
-Mert nem tudsz mértéket tartani! Akkor szopogasd ki a feketeceruzából a grafitot! .. most meg... PEG! A színes ceruzákból minek szopogattad ki a belet?
-Al, azok sokkal finomabbak voltak!
-Peg, most mindegyik fogad más színű! Sőt, már-már azon a határon vagyok, hogy azt mondjan: jól áll! De: NEEEM!
Tehát kedves Dr Körömlakk, a látható különbség a színükben van, a többi megtapasztalásához meg kell kóstolni! (egyébként a színes tényleg finomabb)

Szopogatótabletta
Én nem tudom, mi az a szopogatótabletta, és maximum egy piroskarikás tizennyolcas tábla mögé bújva merném a füledbe súgni, viszont történt egyszer, hogy halálra rémítettem a legszeretettebb kislányomat. Ezerkilencszázvalahányban tör... KÉTEZERHÁROMBAN történt, hogy asszonypajtás még gyesen volt több barátnőjével együtt, és mivel asszonypajtásék így rengeteg szabadidővel rendelkeztek, mi férjeik viszont nem, ezért a barátnők együtt levonultak egyikük balatoni nyaralójába pár hétre, mi férjek meg hétvégente lementünk hozzájuk.
És egyik pénteken beültem az autóba, irány Balaton. Útközben megálltam nyalókáért, merthát, a nyalóka, az már majdnem pipa, viszont nem kapsz tőle szájrákot.
Ezután megérkeztem Balatonra. Kétéves kislányom kint volt a kertben, és amikor meglátott, beszaladt. Megyek be utána, szembejön asszonypajtás, és köszönés helyett:
-VELED MEG MI TÖRTÉNT?
És akkor derült ki, kérem szépen, hogy lehet kapni ilyen ételfestékes nyalókát, ami megfesti a nyelved, és sötétlila volt a szám is, meg a nyelvem is, rosszabbul néztem ki, mint egy két lábon járó chow-chow.


Üdvözlettel:
Laci Today

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr912573493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.10. 12:35:47

Rihaj!
:)
a válaszok nem elégítenek ki természetesen, de az igyekezetet méltányolom, és megkínállak MOST az ízesítetlen zőttejámból, ez asszem eléggé nemes gesztus! :)
az előző posztba véletlen előbb néztem be, mint ebbe a frissbe.
elnézést kívánok, nem tudtam milyen témákat vethetek fel, nekem ezek a sok év óta nyomasztó gondok jutottak egyből eszembe.
milyen témát szerettél volna kérdésként kapni?
gyermeknevelésest? főzőst?
jó. elmondom mi jutott eszembe most.
én olyan hetedikes lehettem, anyám fasírtot csinált, én a konyhaasztalnál ültem, és segítettem a puszta nézésemmel.
aszonnya anyuka - mintegy teszteléses nevelés okán - nakislányom, mi kell a fasírtba?
- ööö... tojás, ...
- úrIsten, a tojást kihagytam!!!

hátennyi.
majd még filódzok témán spontán!

köszi Laci :)

Dr. Körömlakk ® 2011.01.10. 12:42:59

Mondjuk azért plusz egy bónusz teja, hogy Peg és Al szerepeltek az esszédben, újabb lépcső a halhatatlanságuk templomában :)

Hang Ember 2011.01.10. 16:26:22

Rihaj! Kedves tudós barátom! A második felvetésre itt a legegyszerűbb meghatározás:
gyermekáruház: épület, melyben kiskorúakat értékesítenek. pont.

Dr. Körömlakk ® 2011.01.10. 17:39:27

@Hang Ember: bizombizom, nekem is mindig ez jut eszembe. a mégsokkaljobb, tegnap meentem hazoá, hát egy slampos bót fölé az a tábla vót téve, amékre ezt írta a nemtúlokos tulajdonos:
BABAPINCE
namost ezt má meg se kérdem. a jozef fritzl is ijesmit írhatott ki vala, nem?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.11. 09:17:00

@Hang Ember: @Dr. Körömlakk ®:
Hádde Emberek! Most olyat követek el amit tilos: ugye a szexről nem beszélni kell, hanem csinálni azt, és: a humor ugyanígy van. Szóval BESZÉLNI RÓLA bűn, de azért egyet elárulok: ha a humorista mond egy poént, és Te úgy érzed, hogy "hú én is ezt mondtam volna", az nem poén. Azt mindenki tudja.
AZ a poén, hogy "hú ez nekem eszembe sem jutott".
Persze csak szerintem.
Tehát, a GYERMEKÁRUHÁZ -ra TÚL KÉZENFEKVŐ volt az, hogy olyan hely, ahol gyermekeket árulnak. Túl sablonos. Olyan mint a halászlés vicc. Merthát ménem halász van benne.
De ha ragaszkodunk a szójátékokhoz, akkor nálam a prímet a BÁRÁNY MŰVEK viszi. Egyszer motoroztam csakúgy úticél nélkül, és egyszercsak mit látok, ki van írva: BÁRÁNY MŰVEK
Hát basszus! Mit gyártanak ott? Bárányt?
Üdv!
Laci Today

Dr. Körömlakk ® 2011.01.11. 11:49:10

@Laci Today Magazin: namámost az van, hogy én tuttam, hogy a gyerekeket áruló bolt az nem faja, ezért kérdeztelek Téged, megaztán nekem a humorom korlátolt, Neked meg génkóddal ment a sejtyejidbe, szal cipőt elbanditól... :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.14. 19:05:17

@Dr. Körömlakk ®: Kl ezt pont Te nem tudod mi az a Gazpedal?
ej!

Szal az amikor a koromcipos (persze koromlakkpiros-passzoljon az autohoz)labikaddal nem tudod rendesen nyomni a pedalt, es ezt igy magyarazod az embernek: Gaz pedal!

Dr. Körömlakk ® 2011.01.15. 08:12:17

@Lewyke: ja, de englises akcentussal? :) akkor már inkább azt jelenti, hogy annyira nem megy a színe a lábkörmeim lakkjához, hogy tök gáz ez a pedál :)

Atolla 2011.01.21. 10:08:20

A szopogató tabletta gyógyszer. Sárga színű, úgy néz ki, mint egy szimpla cukor, Orvos is felírhatja de meg is veheted a patikában tudod saját magadnak... Megfázás, torokfájás, orrdugulás stb... ajánlott. De ez csak enyhébb lefolyású esetekben.
Férjemnek ilyet írt fel az orvos.Az apátfalvi patikus meg egy ilyen rejtett homokekszuális úgy viselkedik és beszél mint, egy fővárosi stylist és az ő szájából azt hallani, hogy "szopogatós tabletta"
Komoly röhögőgörcs kerülgette a páromat a kocsiban...

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 10:11:35

@Atolla: a Nyájas Olvasók pont hogy NEM a helyes megfejtést várták, de azért köszönjük... :)

Atolla 2011.01.21. 10:24:21

kár...pedig már majdnem bemásoltam a wikipediáról a porlasztót Csonka János Bánki Donát Donát félét, illetve a konfúzió-diffúziót!:DDDD

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.21. 10:25:06

@Atolla: namosmáasztámmosmá inkább óvassa el a legfrissebb bejegyzést, még ropog.
süti beállítások módosítása