HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

légtérzár

2010.12.01. 13:05 Laci Today Magazin

Rihaj!

Elmondom egy utazásszervező átlag december elsejei napját:
-Londonban egymás hegyén-hátán állnak az emberek és a repülők. Hózár, bezár, bazár. (ki kéne íratni, hogy "A TÖMEGBEN FINGANI TILOS")
-Finnair sztrájkol
-Indonéziában kitört a vulkán
-mi még csakcsak elvagyunk.

Egy átszálláskor meg kiderült, hogy utas csatlakozójáratát törölték. Persze, ahogy kell, elhozták másik járattal, csak szegénynek öt órát rostokolnia kellett, és nem kapott egy fillért sem az extraköltségeiért (hambi, kóla). Hazaért, felhívott, megkérdezte a jogait. Végülis ekkora késésnél már 200-300 USD kártérítés is jogos a légitársaság részéről ott helyben, de nem utólag, azaz erről lemaradt, már itthon van.
üf: -Nem baj, akkor perelünk!
LT:-Hölgyem... MAXIMUM két-háromszáz dollárt lehet nyerni rajta...  az ügyvédje többe fog kerülni...
üf: -NEMÉRDEKEL!
(LT: no comment)
 
A legkedvesebb történet azonban az izlandi vulkán kitörésekor volt, ugye egész európában légtérzár, tehát MINDEN járatot töröltek.
üf: -És akkor most nem tudok elrepülni Londonba? Tegyen át másik járatra!
LT: ... NINCS másik járat...
üf: -DE NEKEM JEGYEM VAN!!
(ismét no comment)
 
Gyakoroljunk egy kis önkritikát is, avagy az újságíró anyagot gyűjt: még a mai poszt írása ELŐTT kérdeztem Malévismerősömet, hogy mivan?
Visszaírt, hogy hullára be vannak havazva melóval a sok járattörlés meg miegymás miatt a hóval kapcsolatban.
Visszaírtam, hogy írjon néhány részletet, hátha tudok velük valamit kezdeni.
Válaszolt egyetlen sorban: "hát mi most éppen a részletekben vagyunk elhavazva ...."
Szegény, én meg itt sztoriztatnám :)))

Egyébként, annyit azért ismerjünk el: mikor van a legkevesebb légibaleset?
Légtérzárkor.



Zárásul már csak egy megjegyzés: nemrég írtam, hogy nemigen ismerem a celebeket, mire kommentelt Atolla, hogy ez már korábban kiderült egy másik írásnál. Hát itt jegyezném meg, hogy nemrégiben egy híres humorista volt az ügyfelem. ŐT felismertem, mondtam is, hogy:
LaciToday: "Jónapot művész úr, miben segíthetek?"
művészúr: "Szia! Nem szeretem ha művész úrnak szólítanak, és tegezz nyugodtan!"
Laci Today: "Jóvanbazmeg. Szóval lökjed, mi kéne!"
 
üdv!
LaciToday

Szólj hozzá!

Címkék: légtérzár

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr762485799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása