HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

bojkottálom Kínát

2010.11.25. 09:56 Laci Today Magazin

Rihaj!
Kislányom szeretett volna egy nagyon pici, IGAZI lakatot a titkos naplójára, mert a játéklakatot ki lehet nyitni bármivel.
Kaptam infót, hogy az Asiacenterben van csili aranyos pici lakat, megvettem, 250Ft, elhoztam, kipróbáltam: HÁROM kulcs van hozzá, ebből NULLA kulcs nyitja.
Mivel 250-be került, nem éri meg visszavinni, mert több a benzin. Kiugrottam szembe a barkácsboltba, hátha van lakat. Soha többet kínait!
VAN, és tök jó, és MŰKÖDIK, három karika a márkajele. Az már majdnem Audi.
És akkor elégedetten forgatom a kezemben, és mi van a hátuljára írva?

                                                    MADE IN CHINA
 
De bosszút álltam!
Ma reggel a kínai követségre kellett mennem vízumért, és a falon csomó minden CSAK kínaiul van kifüggesztve, csak kínaiak tudják elolvasni.
Hát fogtam a fekete tűfilcemet, behúztam az írásjeleikbe egy csomó vízszintes meg ferde vonalat, hogy ők se tudják elolvasni.
Hát nem logikus?
üdv!
LT

8 komment

Címkék: bojkottálom kínát

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr862472050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farmosidora 2010.11.25. 10:16:23

Az a gáz, hogy ha otthon barkácsolsz valamit, két hét után megszokásból már arra is ráég a felirat: "Méd in csájna"
A használati tárgyak (sőt azok is, amiket nem használunk) mind Kínából meg Koreából jönnek, de a bosszúd nagyon tetszik :D

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.25. 10:42:41

@fardor: igazából annyira nem is bosszúból csináltam, hanem ott álldogálok várok, ott az a sok kínaicucc, nálam meg mindig van fekete tűfilc.... egyszerűen, adta magát a fricska :) meg kellett az adrenalin korán reggel, hiszen abban a helységben két kamera és egy biztonsági őr is volt, és észrevétlennek kellett maradni :)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.30. 11:07:56

Csatlakozok a kínai bojkotthoz! Lakat terén nekem a pici ABUS számzáras lakatok nagyon bejönnek. Kerékpárboltokban lehet kapni. A lányod is lehet, hogy örülne egy ilyennek.:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.30. 11:26:42

@Myta: köszömm, már van neki, a számzáras egyébként nagyobb, mint ami nekünk van (van három számzáras lakatom is, bőrönd cipzárjára való, még sookatutazós koromból)

Atolla 2010.12.01. 12:24:52

férjem főneke nyaralt anno Bali szigetén hoztak egy hógömböt ajándékba. Van benne két delfin libikókáznak, már ez így magágban elég kiccsparádé. A hógömb alján ott virít van két nyelven, (angol francia) médincsájna. Anya egy kínai ruházati boltban dolgozik, és azon röhög, ahogy a főnök erőlteti a magyar nyelvet. Szerintem ez már nekik elég bosszú...

Atolla 2010.12.01. 12:25:46

főnöke...ezt jól elgépeltem..

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.01. 12:50:11

a giccsparádét is elteccet írni :) haverom anzósa Páriysi nyaralás alkalmával hozott haverom kislányának ajándékot: egy kis Eiffel-tornyot (Made in China), és egy csomag filctollat. A filctoll márkája: ICO
Mondom: ICO filctoll, Párizsból, nem elírás.

Atolla 2010.12.04. 09:18:42

giccsparádéj: eleve úgy akartam:D
süti beállítások módosítása