HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

EGY SZUPER LEHETŐSÉG!!!

2013.09.13. 13:01 Laci Today Magazin

Rihaj!

Pályát változtattam, felhagytam a repjegyértékesítéssel. Rengeteg öröm volt benne, de megváltani vele a világot - elég nehéz. Úgy érzem, hogy tennem kell valamit az Emberiségért, és legyünk őszinték - a repjegyeladás ehhez kevés.
ÉppeN ezért úgy döntöttem, hogy TENGERIMENTÉST VÁLLALOK!!! 
                                     

                                                           AZ ORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!!!!!!

Elmondom mi van. Fokozódó éghajlati viszonyok között élünk. Ha MOST felnézel az égre, láthatod hogy éppen süt a nap, vagy felhős az ég, esetleg esik az eső vagy a hó, vagy éjszaka van: ÁLLANDÓ VÁLTAKOZÁS VAN!
A föld éghajlata bármikor gyökeresen megváltozhat, egyszercsak elárasztja Magyarországot a tenger, ÉS AKKOR milyen szerencséd lesz, hogy velem szerződésben állsz, mert jövök és kimentelek!

Elismerem, hogy egy ilyen mentés nem két fillér. Éppen ezért egy nagyon barátságos konstrukciót dolgoztam ki.
Kötünk egy átalányszerződést.  fizetsz nekem mostantól havi 10.000 Ft-ot legalább húsz éven keresztül, és ezen átalánydíj ellenében én bármikor kimentelek, ha elárasztja az országot a tenger.

Írjon akit érdekel!
A fenti ár csak a két hétig tartó elővásárlási akció keretében él, azon túl havi 12.000 Ft lesz a díj!


Üdv,

Laci Today

Szólj hozzá!

Címkék: tengerimentő

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr745510803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása