HTML

Laci Today

Horoszkópom dupla ikrek. szakértők aszongyák, ez bármire mentség lehet. Háromszor estem motorral, de ebből egyszer úgy, hogy csak toltam. Mit is írjak magamról? Harmincvalahány éves vagyok, Eszter és Péter apukája, Pomázi Suttyó, Belvárosi Csávó, Agresszív ex-Vízihokis, Őrült Biciklista, Potyakajakos, Repülőgéptervező. Egz utazásiirodában dolgozom, és akit melegebb éghajlatra küldök, még meg is köszöni, és fizet is érte. Egy fontos infó rólam: BÁRMIT el tudok rontani anélkül, hogy bántanám. Távirányító, mobil.... most épp a cégesmobil egyes gombja nem jó. Nincs valakinek egy felesleges egyes gombja? Meg egy kilóméterspirál is kellene. Ha olvastad a blogomat, mindenkinek RIHAJ!-jal köszönj, erről ismerik meg egymást a Laci Today olvasók! És ha tetszett, amit olvastál, holnap is klikkelj, mert minden nap új bejegyzés!

Friss topikok

  • Kincskereső: Rihaj! Régen jártam erre, most hirtelen kíváncsi lettem Épp röhögök ezen a cikken, mikor a férjem ... (2016.01.19. 23:26) Széthagyom, és?
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: de, átmentem? :D (2015.11.03. 11:00) ismétlés!
  • Laci Today Magazin: @Hidegen: köszi :) (2015.11.03. 10:57) Nehéz döntés
  • Laci Today Magazin: @-bobolysza-: .. mondjuk... meghajtanám... (2014.12.01. 08:38) adventi koszorú
  • Laci Today Magazin: @vén betyár: az semmi, állítólag Dugovics Titusz sem létezett... ha így folytatják, elfogy az össz... (2014.11.04. 19:43) akkor már inkább...

Linkblog

MEGTALÁLTUK!

2011.03.11. 09:33 Laci Today Magazin

Rihaj!

Egy ügyfél ma bejött, és hozott magával egy nőitáskát, hogy itt találta az iroda előtt. Szemtanúsága jelenlétében tehát négyen kinyitottuk, hátha a tartalom alapján tudunk azonosítani, vagy valami. A táska üres volt, csak egy recept volt benne, azon viszont szerepelt egy név. Szerencsére ritka név volt, az iwiw csak két ilyen nevet dobott ki, abból csak az egyik lakik Budapesten, ráadásul megadta profilon a mobilszámát, hát megcsörgettük. Elmondtam neki, hogy sajnáljuk a vele történt eset miatt, de öröm az ürömben, hogy ha üresen is, de legalább a táskája meglett!
A hölgy teljesen értetlenül mondta, hogy hát őt senki nem rabolta ki, és nem loptak el tőle semmit.
Ekkor meg azt sajnáltuk, hogy ezek szerint még észre sem vette, nézzen csak körül, valószínűleg  nincs meg az ilyenszínű-olyanmintás táskája.
-JAAAAAAA!! Hát azt pár napja dobtam ki, ott dolgozom mellettetek a kifőzdében! Akkor biztos kiguberálta valaki, aztán eldobta, mert üres volt! De hogy találtál meg?
Említettem a receptet és az iwiwet… ettől teljesen felragyogott a szeme:
-MEGVAN A RECEPT?!!!!! Már napok óta halálra keresem!!!! Délután beugrok érte, imádlak!

Szóval, mégiscsak sikerült jót cselekednünk.

A táskát… azt meg visszadobtuk, mint egy méreten aluli halat.

Üdv, és kellemes négynaposat!
Laci Today

ui. és egy Peti idézet (újolvasók kedvéért: ő a négyéves fiam és utál puszit adni)
anyukája guggol a kis komód előtt, keres valamit. Peti hátulról átöleli és lenyom neki egy puszit
-Dejóó, Peti, kaptam puszit??
-Anya, kapsz még! –és összevissza puszilja anyukáját
-Nahát Peti, dejó!
-IGEN, ANYA, ÉS MINDJÁRT EL IS OLVADSZ!

30 komment

Címkék: táska petiduma megtaláltuk

A bejegyzés trackback címe:

https://lacitoday.blog.hu/api/trackback/id/tr632730134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.11. 10:37:52

Ez a gyerek:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

igen hasznos es fontos kitenni a iwiwre a mobilszamunkat:)))))

DE MIAZ, HOGY TI MUNKAIDOBEN IWIWEZTEK?????

kata-sztrófa 2011.03.11. 10:45:56

napi jó cselekedet megvolt, lehet rosszalkodni? :D
Peti meg zabálni való :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 10:57:35

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: DEHOGY iwiwezünk munkaidőben!
Pontosítok: iwiwezünk, fészbúkozunk, szkájpolunk és yahoomessengerezünk! Az, hogy BEJÖÜN az ügyfél az irodába, már a múlté. Nekem ideszólnak iwiw chaten hogy kéne egy repjegy, a másik skypeon, a harmadik messengeren, és utlaja a pénzt és küldöm az elektronikus repülőjegyet. Huszonvalahányadik század! Nekünk online KELL lennünk... méghogy tiltanák, ez olyan ódivatú...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.11. 11:15:14

@Laci Today Magazin: :))
de miert kell ehez teged megbizni? en magunknak veszem a jegyet a legitarsasagnal online

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 11:28:24

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
"de miert kell ehez teged megbizni?"
Löktem egy macsó rizsát és töröltem és inkább lényegretörök:
nem minden a net. Sokminden van, amit online rendszerek (még?) nem tudnak. Pl próbálj neten összerakni egy jegyet: május 20 Bp-Bangkok, május22Bangkok-Siem Reap, május 26 siem Reap-Laos, június 06 Laos-Phuket, június 11 Phuket-Singapore, június 16 Singapore-Budapest.

Az, hogy valaki elrepül egy pontba, és onnan visszarepül, tehát kimész Rómába meg vissza, az hót egyszerű. AZT már tudják a rendszerek.
Ha kimész Rómába de Milábónól jönnél vissza, már ezt is tudják. De hogy körutat csinálsz, ez jhót macerás és ezt sokszor nem tudják, vagy ha tecvhnikailag össze is raknak valamit: hiányzik a GÉPEKből az EMBER kreativitása.

aztán ott van az ügyfél, aki nem tudja mit akar. Van nyolcvanezre, és el akar menni valahova négy napra jólérezni magát. A neten be kell ütnöd, hogy MIKOR, HOVA mennél. Neki csak annyi a kritérium, hogy május-júniusban valamikor négy napra valami napsütötte helyre. A net ezzel sem tud mit kezdeni. És még sorolhatnám azt a rengeteg esetet, amikor nem tudod neten megoldani, vagy csak nincs kedved mert van egy bejáratott embered, akiben tudod, hogy mmegbízhatsz, és kétezer forint munkadíjért cserébe kikeresi helyetted és nem kell délutánokat eltöltened böngészéssel.

Há 'röviden' ennyi. Tudom hosszabban is :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.03.11. 11:30:53

@Laci Today Magazin: MEGGYOZTEL:)))) ha egyszer elindulunk nyaralni, akkor rad bizzuk:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 11:35:24

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol: én senkire sem akarom tukmálni magam. Mindenki úgy csinálja, ahogy neki a legjobb! Én csak azt tanácsolom, hogy bármi van, mindig több helyen érdeklődj, és aztán a használható-ajánlatokból a legmegfelelőbbet válassza az ember.

-és ha az én vagyok, annak csak örülök-

De döntés előtt nézzen szét az ember minden esetben.

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 11:44:09

ha és amennyiben Vutton Lajos-féle ridikül volt, abban az esetben enyém a táska. vagy egyéb drága holminak számító esetében.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 11:47:01

@Dr. Körömlakk ®: tudok oclsón VuttonLajost! Igazából Vuton Laiosnak hívják, DE OLCSÓ!!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 11:51:02

amúgy is Laci, nekem nem olcsón kell, hanem ingyen! minden! :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 11:51:17

@Dr. Körömlakk ®: lúzer vásárol kínaipiacon! Én egyenesen hongkongból megrendelem Neked online :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.11. 11:52:18

@Dr. Körömlakk ®: értem. Mindenképpen jelezni fogok, ha legközelebb találunk az iroda előtt egy kiguberált táskát!

Dr. Körömlakk ® 2011.03.11. 11:56:37

@Laci Today Magazin: :D
elárulom, nem érdekel Lajos, csak mondom szólok, ha egy potya félmillás tatyó nem kell, végülis postára adhatod. :)

alig se 2011.03.15. 03:51:46

mindenkinek mindent!
fene se értette miért is kellett felkelni ilyen korán,
azután megtaláltam ezt a blogot.
másfél órája próbálom elkerülni, hogy életem párája felijedjen a vinnyogásomra, amit humorod generál!
pozitív hülye! ;)

nem mellesleg hódolatom és alázatos csókjaim a festett-ujjvégű kacsók birtokosának!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.15. 20:17:42

@alig se: KÖSZÖMM!! Az Ilyenek miatt érdees blogolni.. A lehülyéést külön köszönöm!
Dr Körömlakk egyébként foglalt és messze lakik.Mindenhonnan.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.16. 12:42:46

@Babette_: DEEEE úgy értettem hogy jólesik a positive feedback, azaz, amikor Olvasók visszajeleznek hogy jó amit csinálok...De má jó rég jelentkeszté... mi újság a jogászoknál? Most tudtam meg hogy aki mellettünklakik szomszéd hét éve, ő meg ügyész. Az olyasmi, mint a jogász, nem? Ügyeletet is vállal, a négynapos alatt volt két megerőszakolás, és ilyenkor hívják őt is. A két esetből az egyik megerőszakolás+rablás volt.
Az áldozat szempontjából tehát: nem elég hogy az történik ami, a végén még fizettél is érte.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.16. 13:14:13

azért voltam régen nyuszifül, mert sűrű volt a hétvége, iskolában voltam, kertészkedtem, kitakarítom a tél szemetét, kiültettük a nem télálló gazokat, ráadásul 3 napig szült a műtyúk, és a végén még császármetszést is kellett végezni, és én tiszta stresszben őriztem az újszülötteket.
mosmegmár dolgozom, úgyhogy ráérek itt lenni nálad.

az ügyész szintén jogász (úgymint a jogászból lesz az ügyvéd, jogtanácsos, bíró, ügyész, miegymás. az ügyész képviseli az államot a különböző esetekben, az ügyész közvádló, a közérdek képviselője (ezáltal a magánjogok védelmezője. ő emel pl vádat a (közjogi) büntetőügyekben (lásd polgáriban van két fél mondjuk egy perben, a büntetőben meg az ügyész a másik fél az állam megbízásából)). ez így érthető?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.16. 14:22:26

@Babette_: jójó, nem szemrehányának szántam (de), csak érdeklődtem!

"ez így érthető?" nemannyira, de mindegy. Nekem most egy közjegyzővel gyűlik a bajom egy ideje.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.16. 14:24:43

@Babette_: jóvanna, nem szemrehányásnak szántam (de)

"ez így érthető?"
nem, de nem a Te hibád :)

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.16. 20:52:35

@Laci Today Magazin: csak kérdezz, ha érdekel a dolog, hátha már tudok válaszolni:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.17. 10:48:01

@Babette_: a közjegyzős? az hosszú. A közjegyző nem ért a szakmájához ,mégsem rúgják ki, mert az anyja és a nagyanyja is közjegyző volt. Olyanmintha ács lennél, összedőlnének az általad épített házak, de MARADHATSZ ács pusztán azért mert az öregeid is azok voltak. Rohadék mindegyszálig. Márbocs.

Ugyandehogy (törölt) 2011.03.17. 10:55:17

@Laci Today Magazin: naja. azért közjegyző szívesen lennék.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.03.17. 11:02:24

@Babette_: igen: nemkee dógozni, kapsz sok pénzt, és a legkurvásabb iwiw-fotókat is mindig a közjegyzőlányok teszik fel magukról.
süti beállítások módosítása